Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak ,dolot wygląda ok. Czyszczenie DPF kosztowało 450zł.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Nie mam wciąż żadnej odpowiedzi z tego .... "serwisu" Nie odpowiadają na e-maile ani smsy. Auto stoi bez wtryskiwaczy.
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Telefonów też nie odbierają?
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Telefonicznie nie zamierzam z nimi rozmawiać ponieważ dla mnie to firma kant i będzie mi później trudno cokolwiek im udowodnić. Na to liczą swoim zachowaniem. Mam już z nimi bardzo negatywne doświadczenia. Podejrzewam, że sprawa oprze się wcześniej czy później o postępowanie sądowe. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta licznik bije na ich niekorzyść ale co mnie wku...ją z wiadomych względów to już inna sprawa.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Otrzymałem odpowiedź e-mail z serwisu dnia 5 lipca br . Reklamacja odrzucona, wtryskiwacze pracują wzorowo czego potwierdzeniem są protokoły z maszyny CRU.2-R(40) i nadanie nowych kodów C3I. Przypominam, że wg strony internetowej jest to autoryzowany serwis naprawy wtryskiwaczy firmy Delphi . Sprawdzenie, które zajęło im 3 tygodnie (celowo i na złość to nie podlega dyskusji w mojej ocenie) odbyło się na nieautoryzowanej przez Delphi do tego typu czynności maszynie Carbon Zapp pomimo, że wnosiłem w piśmie reklamacyjnym o bezwzględne przedstawienie testów diagnostycznych ze stołu probierczego firmy Hartridge (np. Cri-PC) z uwagi na rzekomą autoryzację serwisu (oczywista oczywistość). Nie otrzymałem tego typu protokołów.
Wtryskiwacze odebrałem w dniu 9 lipca br i po sprawdzeniu zawartości przesyłki natychmiast wysłałem w celu diagnostyki do serwisu znanego na całą Polskę w tego typu sprawach ( stół probierczy firmy Hartridge, autoryzacja Delphi). Dziś otrzymałem póki co po testach telefonicznie informację, że 3 wtryskiwacze nie spełniają norm Delphi w zakresie dawkowania paliwa ( mówiąc wprost do naprawy) a jeden nawet nie ruszył z testami. Zwrot wtryskiwaczy będę miał już jutro do domu.
Tak wygląda sytuacja na chwilę obecną i będę żądał zwrotu pieniędzy od "serwisu" z Rzeszowa. Odmowa to sprawa sądowa .O szczegółach nie będę pisał z wiadomych względów.
Dodam tylko, że "serwis" z Rzeszowa dodatkowo uszkodził mi mechanicznie jeden z wtryskiwaczy. Oto dowód w postaci zdjęcia zrobionego po otworzeniu przesyłki :
Wtryskiwacze odebrałem w dniu 9 lipca br i po sprawdzeniu zawartości przesyłki natychmiast wysłałem w celu diagnostyki do serwisu znanego na całą Polskę w tego typu sprawach ( stół probierczy firmy Hartridge, autoryzacja Delphi). Dziś otrzymałem póki co po testach telefonicznie informację, że 3 wtryskiwacze nie spełniają norm Delphi w zakresie dawkowania paliwa ( mówiąc wprost do naprawy) a jeden nawet nie ruszył z testami. Zwrot wtryskiwaczy będę miał już jutro do domu.
Tak wygląda sytuacja na chwilę obecną i będę żądał zwrotu pieniędzy od "serwisu" z Rzeszowa. Odmowa to sprawa sądowa .O szczegółach nie będę pisał z wiadomych względów.
Dodam tylko, że "serwis" z Rzeszowa dodatkowo uszkodził mi mechanicznie jeden z wtryskiwaczy. Oto dowód w postaci zdjęcia zrobionego po otworzeniu przesyłki :
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Niezły kibel z tym serwisem z Rzeszowa, nie daruj dziadom.
" wysłałem w celu diagnostyki do serwisu znanego na całą Polskę w tego typu sprawach " możesz napisać co to za serwis.
" wysłałem w celu diagnostyki do serwisu znanego na całą Polskę w tego typu sprawach " możesz napisać co to za serwis.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dziś odebrałem paczkę z wtryskiwaczami od firmy Turbo-Tec z Jaworzna po testach diagnostycznych na stole probierczym CRi-PC( Hartridge). Tylko stoły probiercze tej firmy są autoryzowane przez Delphi w celu diagnostycznym i dowodowo-reklamacyjnym. Oto otrzymane dokumenty :
Dla przypomnienia - Bosch Diesel Service Piotr Przybyłowicz z Rzeszowa w odpowiedzi na moją reklamację napisał po 16 dniach od otrzymania przesyłki, że wtryskiwacze mają wzorcowe parametry To tak jakby komuś napluć w twarz. Tak analizuje ich zachowanie od początku i lawirują jak tylko mogą aby nie mieć odpowiedzialności . Mataczą na wszystkie możliwe sposoby. Sprawdzenia w rzekomo autoryzowanym serwisie Delphi oczywiście nie dokonano na sprzęcie firmy Hartridge .Ponadto swego czasu kwalifikacji do naprawy dokonano na prostym stole probierczym Bosch EPS200 - kolejny "przekręt". Dziś z tą wiedzą to bym ich wyśmiał i szybko zabrał wtryskiwacze od nich. Nieuchronnie idzie do sprawy sądowej jak mi nie zwrócą wszystkich kosztów ( o to wystąpiłem już).
To ja szukam usterki a przyczyna najwyraźniej cały czas we wtryskiwaczu/wtryskiwaczach.
Korzystajcie drodzy forumowicze z moich przykrych doświadczeń w tym zakresie, wyciągajcie wnioski i omijajcie szerokim łukiem takie szemrane serwisy. Przekazujcie wiedzę znajomym...
Dla przypomnienia - Bosch Diesel Service Piotr Przybyłowicz z Rzeszowa w odpowiedzi na moją reklamację napisał po 16 dniach od otrzymania przesyłki, że wtryskiwacze mają wzorcowe parametry To tak jakby komuś napluć w twarz. Tak analizuje ich zachowanie od początku i lawirują jak tylko mogą aby nie mieć odpowiedzialności . Mataczą na wszystkie możliwe sposoby. Sprawdzenia w rzekomo autoryzowanym serwisie Delphi oczywiście nie dokonano na sprzęcie firmy Hartridge .Ponadto swego czasu kwalifikacji do naprawy dokonano na prostym stole probierczym Bosch EPS200 - kolejny "przekręt". Dziś z tą wiedzą to bym ich wyśmiał i szybko zabrał wtryskiwacze od nich. Nieuchronnie idzie do sprawy sądowej jak mi nie zwrócą wszystkich kosztów ( o to wystąpiłem już).
To ja szukam usterki a przyczyna najwyraźniej cały czas we wtryskiwaczu/wtryskiwaczach.
Korzystajcie drodzy forumowicze z moich przykrych doświadczeń w tym zakresie, wyciągajcie wnioski i omijajcie szerokim łukiem takie szemrane serwisy. Przekazujcie wiedzę znajomym...
- etac
- Prezes
- Posty: 23835
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
pliki nie załadowało
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Jest jakiś problem z google drive ale wystarczy prawy przycisk myszki i otworzy się w nowym oknie.
Mimo to podaje jeszcze raz odnośniki:
1. Pismo z firmy Turbo- Tec
2. Protokół wtryskiwacza nr 1
3. Protokół wtryskiwacza nr 2
4. Protokół wtryskiwacza nr 3
5. Protokół wtryskiwacza nr 4
Mimo to podaje jeszcze raz odnośniki:
1. Pismo z firmy Turbo- Tec
2. Protokół wtryskiwacza nr 1
3. Protokół wtryskiwacza nr 2
4. Protokół wtryskiwacza nr 3
5. Protokół wtryskiwacza nr 4
-
- Specjalista
- Posty: 493
- Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze SW
- Silnik:
- Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Miejmy nadzieje iż wszystko się wyjaśni zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Rozmawiałem w tej sprawie z przedstawicielem Delphi i obiecał, że odwiedzi ten serwis. Rozmawiałem też z osobą, która organizuje szkolenia dla autoryzowanych serwisów Delphi w całej Polsce (firma J.R. Motors Services z Wawy). Przyznano mi rację na niewłaściwe procedury regeneracji i diagnostyki.
Najważniejsze - Serwis z Rzeszowa zwrócił mi pełną kwotę za "regenerację" wtryskiwaczy .
Oczywiście, nie obyło się bez moich pism z odstąpieniem od umowy włącznie . Zagroziłem również równolegle sprawą karną. Poza tym to dobry materiał dla UOKiK - nieuczciwe praktyki rynkowe.
Teraz powstaje pytanie czy regenerować czy kupić fabrycznie nowe w serwisie i w serwisie zamontować ?
Najważniejsze - Serwis z Rzeszowa zwrócił mi pełną kwotę za "regenerację" wtryskiwaczy .
Oczywiście, nie obyło się bez moich pism z odstąpieniem od umowy włącznie . Zagroziłem również równolegle sprawą karną. Poza tym to dobry materiał dla UOKiK - nieuczciwe praktyki rynkowe.
Teraz powstaje pytanie czy regenerować czy kupić fabrycznie nowe w serwisie i w serwisie zamontować ?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2019, o 17:34 przez wojtas01, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Specjalista
- Posty: 493
- Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze SW
- Silnik:
- Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
A duża różnica w kwocie?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
koszt wtryskiwacza nowego fabrycznie to 1300zł/szt. Regeneracja ok 800zł.
-
- Specjalista
- Posty: 493
- Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze SW
- Silnik:
- Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
I na oba rodzaje masz gwarancje? Qrcze ja bym brał nowe, ale ja też myśle innymi kategoriami, jako że nie mieszkam w PL i inaczej patrze na pieniądze.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak na oba mam gwarancję . Też skłaniam się ku całkowicie nowym, fabrycznym.
-
- Specjalista
- Posty: 493
- Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze SW
- Silnik:
- Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
W sumie będziesz spokojnie spał.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
- scott
- Specjalista
- Posty: 331
- Rejestracja: 13 maja 2018, o 14:42
- Reputacja: 2
- Imię: Scott
- Samochód: Cruze LS+ 2010
- Silnik: 2.0, LLW, 125KM(92kW) Diesel
- Inny samochód: Lexus IS 300h
- Lokalizacja: woj. małopolskie
- Kontakt:
-
- Specjalista
- Posty: 493
- Rejestracja: 27 paź 2017, o 09:17
- Reputacja: 0
- Imię: Łukasz
- Samochód: Cruze SW
- Silnik:
- Lokalizacja: SÖDERTÄLJE, Sweden
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Z powodu? Może nie zrozumiałeś co chciałem przekazać. Mi bardziej chodziło o to iż te 1300/sztukę nie jest dla mnie aż tak ogromnym kosztem niż w Polsce, dlatego ku temu bardziej bym się skłaniał. Nie chciałem nikogo obrazić, czy wywyższać się, bądź chwalić mieszkaniem za granicą.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- etac
- Prezes
- Posty: 23835
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
szczególnie w Szwecji.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1512
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 77
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Kup koledze te wtryski i po sprawieRickss83 pisze: ↑17 lip 2019, o 19:29Z powodu? Może nie zrozumiałeś co chciałem przekazać. Mi bardziej chodziło o to iż te 1300/sztukę nie jest dla mnie aż tak ogromnym kosztem niż w Polsce, dlatego ku temu bardziej bym się skłaniał. Nie chciałem nikogo obrazić, czy wywyższać się, bądź chwalić mieszkaniem za granicą.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
- etac
- Prezes
- Posty: 23835
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Panowie zaczynamy robić
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Spokojnie, stać mnie na wtryskiwacze Poza tym jeszcze tego nie kupowałem do Cruzaka
Na chwilę obecną decyzja taka, że będę montował nowe fabryczne w Gdańsku , w serwisie Pezal przy ul. Litewskiej 8, w najbliższy piątek. Trzymajcie kciuki no chyba , że ktoś mi napisze wszędzie tylko nie tam
Zasugerowałem dla jednego z forumowiczów zakład w Świdwinie i zregenerowali mu wtryskiwacz za kwotę 770zł na stole Hartridge. Trzy pozostałe okazały się w pełni sprawne, w normach producenta . Wymienili przy tym sitka itd. Jestem pod wrażeniem uczciwości. Zastanawiałem się czy nie dać do tego zakładu. Mam fotorelacje z testów bo wpuścili go przy tym do zakładu i patrzył im na ręce W najbliższym czasie wrzucę zdjęcia.
Pamiętajcie o jednym, jeżeli kiedykolwiek będziecie chcieli regenerować wtryskiwacze CR Delphi to tylko stoły Hartridge. Wyniki z Boscha, Carbon Zapp , Eragon itd tylko poglądowo a nie jako decyzja do naprawy. Jeżeli tylko na tej podstawie warsztat chce Wam regenerować to pokażcie mu środkowy palec i zabierajcie wtryski.
Dodano po 57 minutach 59 sekundach:
Re:
Na chwilę obecną decyzja taka, że będę montował nowe fabryczne w Gdańsku , w serwisie Pezal przy ul. Litewskiej 8, w najbliższy piątek. Trzymajcie kciuki no chyba , że ktoś mi napisze wszędzie tylko nie tam
Zasugerowałem dla jednego z forumowiczów zakład w Świdwinie i zregenerowali mu wtryskiwacz za kwotę 770zł na stole Hartridge. Trzy pozostałe okazały się w pełni sprawne, w normach producenta . Wymienili przy tym sitka itd. Jestem pod wrażeniem uczciwości. Zastanawiałem się czy nie dać do tego zakładu. Mam fotorelacje z testów bo wpuścili go przy tym do zakładu i patrzył im na ręce W najbliższym czasie wrzucę zdjęcia.
Pamiętajcie o jednym, jeżeli kiedykolwiek będziecie chcieli regenerować wtryskiwacze CR Delphi to tylko stoły Hartridge. Wyniki z Boscha, Carbon Zapp , Eragon itd tylko poglądowo a nie jako decyzja do naprawy. Jeżeli tylko na tej podstawie warsztat chce Wam regenerować to pokażcie mu środkowy palec i zabierajcie wtryski.
Dodano po 57 minutach 59 sekundach:
Re:
Ten jeden dałem jeszcze do sprawdzenia w Pezalu. Z testów w turbo-tecu wyszło , że ma mocno opóźnioną reakcję.
- etac
- Prezes
- Posty: 23835
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
też mam te zdjęcia i informacje.wojtas01 pisze: ↑17 lip 2019, o 22:14Zasugerowałem dla jednego z forumowiczów zakład w Świdwinie i zregenerowali mu wtryskiwacz za kwotę 770zł na stole Hartridge. Trzy pozostałe okazały się w pełni sprawne, w normach producenta . Wymienili przy tym sitka itd. Jestem pod wrażeniem uczciwości. Zastanawiałem się czy nie dać do tego zakładu. Mam fotorelacje z testów bo wpuścili go przy tym do zakładu i patrzył im na ręce W najbliższym czasie wrzucę zdjęcia.
Mnie tylko zdziwiło, ze nagle bez objawowo, pada wtrysk i auto staje na drodze.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości