Check Engine - P2096
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Ok. Zapędziłem się w dywagacjach.
Dzięki za wskazówki.
Zobaczymy jak gazownik podejdzie do tematu..
Dzięki za wskazówki.
Zobaczymy jak gazownik podejdzie do tematu..
-
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 11 paź 2016, o 10:00
- Reputacja: 0
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze 1.8 MY2012
- Silnik:
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Koledzy, nie czytałem całego wątku więc może ktoś o tym wspominał wcześniej. Moja "przygoda" z błędem P2096 zaczęła się od zatankowania gazu w przypadkowej stacji (teraz tego unikam). Rejestracja zamrożonych ramek i regulacja - poprawa na kilkanaście miesięcy. Mimo braku check'a mój samochód nie miał tych KM szczególnie pod wzniesienia nie reagował zadowalająco na pedał gazu. Przymierzałem się do wymiany sondy ale postanowiłem wcześniej sprawdzić szczelność układu wydechowego. Newralgicznym elementem jest tzw. "harmonijka" jest przed drugą sondą. Po zatkaniu końcówki rury dało się słyszeć cichutkie syczenie. Wymieniłem ją i jak na razie mam inny samochód, chce jechać do przodu i pod górkę, check nie zapala się. Oby jak najdłużej.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Dzięki kris, cenna uwaga. Wiem też, że nieszczelność może się zwiększać przy jeździe. Jak silnik od obrotów czy hamowania kołysze się na poduszkach. Gdzie robiłeś? Ile Cię kosztowała wymiana łącznika elastycznego? Oryginał czy pewnie wycinanie?
edit:
Dawno ją zmieniłeś?
edit:
Dawno ją zmieniłeś?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 11
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Ja w Wawie zaplacilem za wstawienie nowej 300zl. Byly tez tansze za 240zl, ale wolalem zalozyc jakas lepsza. Ogolnie strasznie drogo, kiedys pamietam ze to kolo 180zl kosztowalo.
Cala nowa rura z lacznikiem w oryginale to kwota znacznie powyzej 1000zl.
Cala nowa rura z lacznikiem w oryginale to kwota znacznie powyzej 1000zl.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Dziś sprawdzałem osobiście nie dając wiary poprzednim mechanikom. Układ jest u mnie na 100% szczelny. Dziś znowu długie korekty ponad plus 10. Jazda po mieście z 30km. p2096 w oczekujących.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Wyłącz gaz, przejedź 100km na benzynie żeby się mapa ustabilizowała i wtedy badaj korekty. Jak nie wiadomo czy problem jest techniczny silnika, czy instalacji LPG najprostszą metodą jest metoda eliminacji.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Na benzynie korekty sporo mniejsze. Ustabilizowane. Po zjechaniu baku wg Waszych sugestii miałem miesiąc spokój. Do teraz.
Edit
Ale ok. Przejadę na pb
Edit
Ale ok. Przejadę na pb
-
- Świeżak
- Posty: 28
- Rejestracja: 11 paź 2016, o 10:00
- Reputacja: 0
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze 1.8 MY2012
- Silnik:
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Robiłem samodzielnie przez wycięcie i wspawanie, koszt łącznika 70 zł. Jeżdżę około miesiąca i czuję różnicę, no i kontrolka nie zapala się. Oczywiście będę pewnie niedługo musiał zainwestować w nowy odcinek tej rury. Ścianka jest cienka i pewnie nie wytrzyma długo, szczególnie w miejscach spawów. Powierzę tę czynność zakładowi, który zajmuje się układami wydechowymi i niech mi dorobią ten odcinek. Myślę, że będzie taniej niż gotowy element. Znalazłem gdzieś w necie ten element za 1300 złotych.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Dzisiaj, długie korekty:
Na LPG przy obciążeniu +5 na wolnych obrotach ponad +10 (Wywala p2096)
Na PB po pierwszych 30km przy obciążeniu długie korekty 0, na wolnych -5 (p2096 jeszcze się pokazał)
Kolejne 30km na PB przy obciążeniu korekty 0, na wolnych -2,5. (błędu brak)
Tyle dziś udało mi się przejechać, wykresy sond nic złego nie sugerują. Tak ogólnie, to na sondy lepiej patrzeć w trasie, nie po mieście.
ps. Chyba przełączę z powrotem na gaz, bo znowu się mapy poukładają, i gazownik dostanie samochód we wtorek bez symptomów.?
EDIT: Gazownik da radę jednoznacznie określić, że reduktor albo wtryskiwacze niedomagają? Czy szykować się na metodę chybił trafił? No i czy przy tak rozjechanych mapach wymiana tych podzespołów? Czy na razie iść w samo strojenie?
Na LPG przy obciążeniu +5 na wolnych obrotach ponad +10 (Wywala p2096)
Na PB po pierwszych 30km przy obciążeniu długie korekty 0, na wolnych -5 (p2096 jeszcze się pokazał)
Kolejne 30km na PB przy obciążeniu korekty 0, na wolnych -2,5. (błędu brak)
Tyle dziś udało mi się przejechać, wykresy sond nic złego nie sugerują. Tak ogólnie, to na sondy lepiej patrzeć w trasie, nie po mieście.
ps. Chyba przełączę z powrotem na gaz, bo znowu się mapy poukładają, i gazownik dostanie samochód we wtorek bez symptomów.?
EDIT: Gazownik da radę jednoznacznie określić, że reduktor albo wtryskiwacze niedomagają? Czy szykować się na metodę chybił trafił? No i czy przy tak rozjechanych mapach wymiana tych podzespołów? Czy na razie iść w samo strojenie?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Mam problem.
Nie da się odkręcić 2 śrub od dekla zaworów. Są skorodowane. Z tego co wiem są zintegrowane z pokrywą.
Zalewane środkiem, nie chcą puścić. Da radę same śruby zmienić. A jak się urwie to jest sposób na wykręcenie z głowicy?
Ktoś coś poradzi?
Nie da się odkręcić 2 śrub od dekla zaworów. Są skorodowane. Z tego co wiem są zintegrowane z pokrywą.
Zalewane środkiem, nie chcą puścić. Da radę same śruby zmienić. A jak się urwie to jest sposób na wykręcenie z głowicy?
Ktoś coś poradzi?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Nie tylko dzwonili od mechanika.
Na gorąco tzn. Rozgrzany silnik? Bo chyba nie palnik czy inaczej?
Widzę na All...gro i same śruby i pokrywy. POkrywy drogie albo szroty.
A samą śrubę jak nabędę to da się przełożyć do pokrywy?
Takie coś podejdzie?
http://www.renimix.pl/sruba-typu-torx-m ... -3705.html
Na gorąco tzn. Rozgrzany silnik? Bo chyba nie palnik czy inaczej?
Widzę na All...gro i same śruby i pokrywy. POkrywy drogie albo szroty.
A samą śrubę jak nabędę to da się przełożyć do pokrywy?
Takie coś podejdzie?
http://www.renimix.pl/sruba-typu-torx-m ... -3705.html
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Już ustaliłem da się przełożyć, nie znam natomiast "sposobu", i ustaliłem, że podlinkowane wyżej śruby spasują. Uwaga, z tyłu dekla są krótsze 21?, od przodu od prawej obie są na dł. 30ki.
Śruby były polewane odrdzewiaczem, nie puściły, próbowane "na gorącym silniku", też nie puściły.
Mogę jeszcze próbować lać odrdzewiaczem i za jakiś czas znowu spróbować.
Na razie luzy nie sprawdzone, instalacje wyregulowana sondą szerokopasmową.
Na szybko sprawdziłem korekty, na LPG jest bardziej "na bogato" długie od 0 do minus 5 lub nawet minus 7. krótkie po mieście rozlatane czasem na kilkanaście %. Na trasie bardziej zbliżone do 0 lub minus 3 około.
Zna ktoś sposób na przekładkę śrub od dekla? I przy ewentualnym urwaniu starej ile powinna kosztować taka naprawa?
ps. śruby w aso po ok 30 zł, uszczelka 160zł! Uszczelka coś za drogo..
Dodano po 1 godzinie 53 minutach 50 sekundach:
Znalazłem, że w silniku A16XER Astra H:
zdjąć dekiel, odgiąć zabezpieczenia śruby, tuleję da się wybić młotkiem. W to miejsce niekoniecznie oryginał, może być zwykła M6.
Wychodzi na to, że największym problemem może się okazać ukręcona stara śruba w głowicy.
Śruby były polewane odrdzewiaczem, nie puściły, próbowane "na gorącym silniku", też nie puściły.
Mogę jeszcze próbować lać odrdzewiaczem i za jakiś czas znowu spróbować.
Na razie luzy nie sprawdzone, instalacje wyregulowana sondą szerokopasmową.
Na szybko sprawdziłem korekty, na LPG jest bardziej "na bogato" długie od 0 do minus 5 lub nawet minus 7. krótkie po mieście rozlatane czasem na kilkanaście %. Na trasie bardziej zbliżone do 0 lub minus 3 około.
Zna ktoś sposób na przekładkę śrub od dekla? I przy ewentualnym urwaniu starej ile powinna kosztować taka naprawa?
ps. śruby w aso po ok 30 zł, uszczelka 160zł! Uszczelka coś za drogo..
Dodano po 1 godzinie 53 minutach 50 sekundach:
Znalazłem, że w silniku A16XER Astra H:
zdjąć dekiel, odgiąć zabezpieczenia śruby, tuleję da się wybić młotkiem. W to miejsce niekoniecznie oryginał, może być zwykła M6.
Wychodzi na to, że największym problemem może się okazać ukręcona stara śruba w głowicy.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Dziwne, że mechanik ma z tym probem. Są do tego narzędzia - rozwierca się urwaną śrubę i wykręca narzędziem, albo przegwintowuje i wkręca o numer większą.
Wybijanie tulei z pokrywy to dość precyzyjna robota, to w końcu plastik i łatwo go zniszczyć. Tuleja nie tylko trzyma śrubę, ale przede wszystkim zabezpiecza pokrywę przed zgnieceniem śrubą.
Wybijanie tulei z pokrywy to dość precyzyjna robota, to w końcu plastik i łatwo go zniszczyć. Tuleja nie tylko trzyma śrubę, ale przede wszystkim zabezpiecza pokrywę przed zgnieceniem śrubą.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Rysiek spróbuj jeszcze na zupełnie zimnym silniku. Cały czas podlewaj, najlepiej starym dobrze penetrującym WD40, nie jakimiś odrdzewiaczami. Lepiej żeby się udało wykręcić, jak urwiesz to troszkę jaja na kiju się zaczną. Próbuj też stukać młotkiem w śrubę, może się odpręży.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Mechanicy, jak nie jest twój zaufany, zazwyczaj ze wszystkim mają problem, i jak pojawi się jakakolwiek przeszkoda, to albo rozkładają ręce bo im się nie chce, albo kasują nad wymiar. U mnie w mieście raczej się nie chce, bo za ten sam czas skasuje kilku za wymianę np. filtrów, itp..
Oczywiście znalazłem kto się tym zajmie kompleksowo, niestety cena radosna.
Zastanawiam, się czy ruszać to samemu. Jak się zdecyduję na wymianę, to zacznę wpierw podlewać i zaopatrzę się w te śruby. Nie mogę uziemić auta na dłuższy czas.
Dostałem info od gazownika, że jak by błąd powrócił, to z 50km na PB i przyjechać do niego znowu.
Czyli co? Nie wykasował ECU? nie poukładał wpierw na benzynie zanim zaczął stroić? Zobaczymy.
Oczywiście znalazłem kto się tym zajmie kompleksowo, niestety cena radosna.
Zastanawiam, się czy ruszać to samemu. Jak się zdecyduję na wymianę, to zacznę wpierw podlewać i zaopatrzę się w te śruby. Nie mogę uziemić auta na dłuższy czas.
Dostałem info od gazownika, że jak by błąd powrócił, to z 50km na PB i przyjechać do niego znowu.
Czyli co? Nie wykasował ECU? nie poukładał wpierw na benzynie zanim zaczął stroić? Zobaczymy.
-
- Aktywny
- Posty: 98
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 14:49
- Reputacja: 0
- Imię: daniel
- Samochód: Cruze 2009
- Silnik: 1.8, 141KM, benzyna
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Witam jestem nowym użytkownikiem forum oraz posiadaczem Chevroleta Cruze.
Przeczytałem ten wątek bo mam ten sam błąd P2096. Większość jak nie wszystkie odpowiedzi w tym temacie dotyczą silnika 1.8 z LPG. Ja mam też ten silnik ale bez LPG.
Dzisiaj pojechałem do mechanika z tym błędem najpierw go wykasował ale po przejechaniu ok 15 km błąd ponownie pojawił się. Mechanik tym razem skasował błąd i zrobił jakiś reset ustawień. Po przejechaniu 20-30 km pojawił się ten sam błąd.
Kolejna wizyta u mechanika, który stwierdził że jest to błąd 2 lampy sondy albo co gorsze walnięty katalizator, który jest ciężko dostać i kosztuje ok 1400 zł.
Po przeczytaniu któregoś z postów mam ten sam początek VIN KL1JF6959A****** auto 2 lata temu sprowadzone z niemiec i prawdopodobnie bez KV7
Błąd nie powoduje jakiś różnic w prowadzeniu.
Czy można z tym jeździć? Mechanik powiedział mi że to nic nie przeszkadza. W przyszłości planuję założyć mu gaz czy to nie stoi na przeszkodzie?
Przeczytałem ten wątek bo mam ten sam błąd P2096. Większość jak nie wszystkie odpowiedzi w tym temacie dotyczą silnika 1.8 z LPG. Ja mam też ten silnik ale bez LPG.
Dzisiaj pojechałem do mechanika z tym błędem najpierw go wykasował ale po przejechaniu ok 15 km błąd ponownie pojawił się. Mechanik tym razem skasował błąd i zrobił jakiś reset ustawień. Po przejechaniu 20-30 km pojawił się ten sam błąd.
Kolejna wizyta u mechanika, który stwierdził że jest to błąd 2 lampy sondy albo co gorsze walnięty katalizator, który jest ciężko dostać i kosztuje ok 1400 zł.
Po przeczytaniu któregoś z postów mam ten sam początek VIN KL1JF6959A****** auto 2 lata temu sprowadzone z niemiec i prawdopodobnie bez KV7
Błąd nie powoduje jakiś różnic w prowadzeniu.
Czy można z tym jeździć? Mechanik powiedział mi że to nic nie przeszkadza. W przyszłości planuję założyć mu gaz czy to nie stoi na przeszkodzie?
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Dopóki nie wyeliminujesz tego błędu nie zakładaj gazu .
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Zacząłbym od wymiany sondy, choćby na używkę. Jak błąd nie zniknie, będziemy myśleć co dalej.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Albo stacja SKP I sprawdzenie spalin
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
I szczelności wydechu
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Niestety nie ma racji. Sonda 2 w cruze bierze także udział w regulacji składu mieszanki, nie jest tylko sondą diagnostyczną jak to bywało w starszych konstrukcjach.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 98
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 14:49
- Reputacja: 0
- Imię: daniel
- Samochód: Cruze 2009
- Silnik: 1.8, 141KM, benzyna
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Jeszcze jedna nasunęło mi się jak sprawdzał komputerem parametry jednej i drugiej sondy to w pierwszej wartości skakały a w drugiej praktycznie stały w miejscu. Z tego co doczytałem to w drugiej sondzie wartości też powinny skakać - czy to prawda?
Jeszcze jedno przy przeglądzie Pan powiedział mi że należało by wymienić osłonę katalizatora (kratkę). Może ona wpływać na ten błąd?
Jeszcze jedno przy przeglądzie Pan powiedział mi że należało by wymienić osłonę katalizatora (kratkę). Może ona wpływać na ten błąd?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
W drugiej sondzie nie ma skakać tak jak w pierwszej. Sygnał zmienia się ale jest uzależniony od stanu procesu katalizy. Przez krótką obserwację nie da się niczego definitywnie określić. ECM analizuje sygnał długookresowo.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Aktywny
- Posty: 98
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 14:49
- Reputacja: 0
- Imię: daniel
- Samochód: Cruze 2009
- Silnik: 1.8, 141KM, benzyna
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Dobra jestem po analizie spalin i przeglądzie wydechu. Wszystko z tym jest w porządku.
Czy dzięki temu mogę wykluczyć katalizator?
Mechanik poleca mi wymianę I lampy sondy (tej przed katalizatorem) bo to prawdopodobnie ona pokazuje ten błąd.
Chciałbym ją poszukać na allegro ale nie wiem jaki ma mieć długi przewód i czy ma jakieś oznaczenie?
Kto już w tym modelu wymieniał tą część i gdzie ją zakupił?
Może ktoś też miał ten problem i czy po wymianie błąd P2096 znikł?
Czy dzięki temu mogę wykluczyć katalizator?
Mechanik poleca mi wymianę I lampy sondy (tej przed katalizatorem) bo to prawdopodobnie ona pokazuje ten błąd.
Chciałbym ją poszukać na allegro ale nie wiem jaki ma mieć długi przewód i czy ma jakieś oznaczenie?
Kto już w tym modelu wymieniał tą część i gdzie ją zakupił?
Może ktoś też miał ten problem i czy po wymianie błąd P2096 znikł?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości