Check Engine - P2096
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
@struna, a to często zabiera głos na pewnym forum gazowym. Kiedyś przewinęła się burza mózgów na tym forum. Pewien koleś zgłosił problem z dławieniem się silnika zaraz po przełączeniu z PB na LPG po osiągnięciu temp. 40 stopni. Nie pamiętam, jaka to była sekwencja, nie BRC. Długo nie mógł rozgryźć tego problemu, mimo, że koleś był dobrze obeznany w inst. LPG. Doradzali mu sami fachowcy na tym forum, m.in. @struna, niestety bez efektu. Ale koleś nie poddawał się, mimo iż ci fachowcy nie byli w stanie już pomóc, dalej szukał przyczyny tego zjawiska. W końcu ktoś przeglądał to forum (P. Oleksyk) widząc, z jaką determinacją koleś szuka usterki, zaproponował pomoc, po konsultacji drogą mailową znaleziono przyczynę tej usterki, którą wyeliminowano i silnik już się nie dławił.
Jeśli chodzi o strojenie silnika z inst. LPG przy pomocy sondy szerokopasmowej, to według mnie tylko ten Pan, nie wiem czy jeszcze pracuje w Czakram Tarnów. Regulowałem u niego silnik chyba już 6 lat temu i do tej pory silnik chodzi jak zegarek.
Jeśli chodzi o strojenie silnika z inst. LPG przy pomocy sondy szerokopasmowej, to według mnie tylko ten Pan, nie wiem czy jeszcze pracuje w Czakram Tarnów. Regulowałem u niego silnik chyba już 6 lat temu i do tej pory silnik chodzi jak zegarek.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2020, o 09:50 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: sądy = sondy
Powód: sądy = sondy
-
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 12:45
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Chevrolet orlando
- Silnik: 1.8, 141KM, benz.
- LPG: LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
No i 1,5 miesiąca spokoju i błąd znowu zaczął się pojawiać. Najlepsze jest, to że pojeździłem ponad m-c i było wszystko ok ponad 1000 km. Teraz wyskakuje co ok. 50-100 km.
Nie wiem już gdzie szukać, już nie wiem co tu jeszcze sprawdzić. Chyba narazie odpuszcze temat, bo brak mi cierpliwości
Nie wiem już gdzie szukać, już nie wiem co tu jeszcze sprawdzić. Chyba narazie odpuszcze temat, bo brak mi cierpliwości
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Sądzę, że masz jakąś wadę jednego z wtryskiwaczy LPG i sama regulacja choćby na dany moment idealna okazuje się jednak tylko pudrowaniem. Musisz odwiedzić Czakram najlepiej w Tarnowie i zbadać stan pracy wtryskiwaczy gazu. Jaki przebieg ma instalacja LPG?
Dodano po 1 minucie 18 sekundach:
Tobie nie pracuje źle silnik, ty ciągle masz problem z instalacją LPG.
Dodano po 1 minucie 18 sekundach:
Tobie nie pracuje źle silnik, ty ciągle masz problem z instalacją LPG.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 12:45
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Chevrolet orlando
- Silnik: 1.8, 141KM, benz.
- LPG: LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Przebieg 157000 na gazie, bo instalacją fabryczna.
Też mi się wydaje, że problem jest gdzieś w instalacji, tylko gdzie. Ostatni gazownik, który mi regulował gaz jak chciał się podpiąć pod komputer od gazu, to pierwsze co po otwarciu maski, że czuć gaz.
Już pi regulacji gazu na pistoju, na laptopie wyłączał po koleji jazdy wtryskiwaczy i wyszło że jeden różni się od 3 pozostałych. Ale tylko minimalnie i powiedział, że to nie powinno mieć wpływu na działanie.
Też mi się wydaje, że problem jest gdzieś w instalacji, tylko gdzie. Ostatni gazownik, który mi regulował gaz jak chciał się podpiąć pod komputer od gazu, to pierwsze co po otwarciu maski, że czuć gaz.
Już pi regulacji gazu na pistoju, na laptopie wyłączał po koleji jazdy wtryskiwaczy i wyszło że jeden różni się od 3 pozostałych. Ale tylko minimalnie i powiedział, że to nie powinno mieć wpływu na działanie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Taki przebieg wtryskiwaczy gazu jest już spory. W zasadzie kwalifikują się do wymiany. Mało ktore wtryskiwacze LPG tyle wytrzymują. Akurat BRC ma dość trwałe i nieraz lepsze przebiegi robią, no ale pod warunkiem, że dobrze pracują. Generalnie przyjmuje się 100tys przebiegu dla eksploatacji kompletu wtrysków lpg. Rozumiem że w tym przebiegu reduktor był wymieniany czy regenerowany?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
157.000 a zaworki sprawdzałeś?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 12:45
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Chevrolet orlando
- Silnik: 1.8, 141KM, benz.
- LPG: LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Reduktor założony nowy. Zaworki?
Czyli luzy zaworów, sprawdzane są ok.
Dodano po 3 minutach 44 sekundach:
Wtryskiwacze gazu jakbym wymieniał, to założyć te co mam, takie pomarańczowe? Coś ok. 250 zł za szt.
Bo gazownik mówił, że można założyć barracudy za 80 zł za szt. Tylko trzeba trochę przerobić listwę.
Czyli luzy zaworów, sprawdzane są ok.
Dodano po 3 minutach 44 sekundach:
Wtryskiwacze gazu jakbym wymieniał, to założyć te co mam, takie pomarańczowe? Coś ok. 250 zł za szt.
Bo gazownik mówił, że można założyć barracudy za 80 zł za szt. Tylko trzeba trochę przerobić listwę.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
No to ci zostały wtryskiwacze. Niestety to najdroższy komponent zwłaszcza, że przy tym przebiegu i takich klopotach osobiście wymieniłbym wszystkie.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2342
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Ten wałkowany w temacie "wolne rozmowy o LPG"
Może to komuś pomoc w diagnozie swojego problemu. Ja u siebie będę to weryfikował.
viewtopic.php?f=35&t=836&start=900
Może to komuś pomoc w diagnozie swojego problemu. Ja u siebie będę to weryfikował.
viewtopic.php?f=35&t=836&start=900
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Od jakiegoś czasu próbuję wyregulować instalację Sequent 24 i jak już jest dobrze, tzn. spalanie ok. błąd nie wyskakuje, to po przejechaniu 700, 800 km. zaczyna znowu dużo palić i wali błędem. Po podłączenie kompa czas wtrysku gazu bardzo różni się od czasu benzyny, to samo jest z korektami krótko i długo terminowymi ustawiają się na plus(wcześnie oscylowały koło zera) Teraz moje pytanie, czy jest możliwe, iż mapa, czy też czasy wtrysku mogą się same rozlegulować, czy ja coś zle robię, czy jest to problem samej instalacji(centralki) jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to piszcie.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Nie mogą się same rozregulować.
Problemem mogą być wyeksploatowane wtryskiwacze gazu (lub jeden z nich ), sonda lambda do wymiany, nieszczelność w kolektorze wydechowym.
Problemem mogą być wyeksploatowane wtryskiwacze gazu (lub jeden z nich ), sonda lambda do wymiany, nieszczelność w kolektorze wydechowym.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Też mnie to dziwi, ale tak jest, ustawiasz na biegu jałowym na gazie ok. 2.65 ms, a po jakimś czsie jest ponad 3ms. Wtryski wymieniłem na nowe. Rozmawiałem dzisiaj z gościem z Autowojownicy z Otwocka i na początku też mówił że to niemożliwe, potem podpowiedział mi, że może coś jest włączone dodatkowo (jakaś autoadaptacja) ale przecież w BRC nie ma nic takiego, przynajniej nic o tym nie wiem, ale mam podłączony kabelek pod oryginalny mapsensor i nie wyłączam tego po strojeniu instalacji, tak więc podpowiedział mi ażeby to wyłączył, bo być może sterownik w jakiś sposób sam koryguje dawkę paliwa(mało prawdopodobne, ale już sam nie wiem) na koniec stwirdził, iż sterownik może mnieć jakąś wadę i gubi ustawienia. Wróciwszy do domu, skorygowałem ustawienia i powyłączałem wszystko i teraz testy, zobaczymy jak będzie dam znać.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Naprawiłem!!! Udało nie się usunąć usterkę i problem z błędem P2096. Nie uwierzycie, ale problemem była źle zamontowana instalacja LPG, a mianowicie kabelki były polutowane, ale niestety poowijane izolacją, zaniast koszulkami termokurczliwymi, co najprawdopodobniej generowało jakieś zakłócenia. Wszystkie kabelki zlutowałem na nowo i pozakładałem termokurcze z klejem i pomogło, na NoPb jest ok. zostało tylko dobrze wyregulować LPG. Całe szczęście wymieniłem tylko jedną sondę. Także mim zdaniem jeżeli mamy problem z błędem P2096 to.:
Jeździmy na NoPb ok. 300km kasując błąd, jeżeli się nie pojawi, to znakiem tego, iż LPG jest źle wyregulowane, lub kiedy nadal nas denerwuje to sprawdzamy po kolei, luzy zaworowe i tak jak w mim przypadku jakość montażu instalacji LPG. Następnym krokiem jest szczelność układu dolotowego i wydechowego naszego auta i dopiero na koniec sondy lambda i katalizator.
Mam nadzieję, iż moje doświadczenia komuś pomogą w walce z P2096
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Jeździmy na NoPb ok. 300km kasując błąd, jeżeli się nie pojawi, to znakiem tego, iż LPG jest źle wyregulowane, lub kiedy nadal nas denerwuje to sprawdzamy po kolei, luzy zaworowe i tak jak w mim przypadku jakość montażu instalacji LPG. Następnym krokiem jest szczelność układu dolotowego i wydechowego naszego auta i dopiero na koniec sondy lambda i katalizator.
Mam nadzieję, iż moje doświadczenia komuś pomogą w walce z P2096
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 23 sie 2020, o 08:33 przez Mandrol, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: uwieżycie = uwierzycie
Powód: uwieżycie = uwierzycie
- zzzz
- Wymiatacz
- Posty: 1579
- Rejestracja: 3 gru 2013, o 17:50
- Reputacja: 32
- Imię: Zbyszek
- Samochód: Cruze HB LT+
- Silnik: 1.8
- LPG: BRC
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
No nie chce mi się wierzyć w ten problem z rodzajem izolacji...
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2342
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Trzymam kciuki abyś miał rację, ale nie czuje się przekonany..
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5799
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 342
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Jeśli była badziewna izolacja która się rozłaziła bądź było jej a cienko i druciki zaczęły się przebijać to wystarczyło trochę wilgoci i już mogły dziać się cuda.
Przypomniała mi się sytuacja z T200 z SQ24 mojej matki gdzie zaczęły się dziać dziwne rzeczy z instalacją a "gaziarz" powiedział ze nie wie co się dzieje i że nie może się nawet podłączyć a się okazało ze przewód od czujnika temperatury listwy się przetarł i robił zwarcie do masy.
Przypomniała mi się sytuacja z T200 z SQ24 mojej matki gdzie zaczęły się dziać dziwne rzeczy z instalacją a "gaziarz" powiedział ze nie wie co się dzieje i że nie może się nawet podłączyć a się okazało ze przewód od czujnika temperatury listwy się przetarł i robił zwarcie do masy.
-
- Bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:43
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Cruze 1.6 LS LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Ostatnimi czasy również borykałem się z wyżej wymienionym błędem. U mnie przyczyną była nieszczelność na łączeniu katalizatora z wydechem. Przy wymianie uszczelek chłodniczki oleju jedna szpilka była słabo dokręcona gdzie dostawało się lewe powietrze. Po wymianie uszczelki i poprawnym dokręceniu nakrętek błąd przestał się pokazywać. Przy okazji wymieniłem sondę za katalizatorem na oryginalną bo miałem założoną delphi, gdzie jej praca bardzo odbiegała od oryginalnej. Po tym wszystkim jest dobrze.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2020, o 21:51 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ortografia + polskie znaki
Powód: ortografia + polskie znaki
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 9 lis 2019, o 10:23
- Reputacja: 0
- Imię: Grzegorz
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 113KM, benz+lpg
- LPG: Kme
- Lokalizacja: Sulejówek
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Witam
Jest to mój pierwszy wpis na tym forum, choć przewertowałem chyba każdy temat, to z mojego doświadczenia wiem że problem z tym błędem wałkowałem dość długo. U rozwiązania były 2. Pierwsze standard dziur w plecionce, natomiast drugie nieszczelna pucha od filtra powietrza niedokręcona jedna śrubka... dokładniej nie orginalna śruba.
Jest to mój pierwszy wpis na tym forum, choć przewertowałem chyba każdy temat, to z mojego doświadczenia wiem że problem z tym błędem wałkowałem dość długo. U rozwiązania były 2. Pierwsze standard dziur w plecionce, natomiast drugie nieszczelna pucha od filtra powietrza niedokręcona jedna śrubka... dokładniej nie orginalna śruba.
-
- Bywalec
- Posty: 188
- Rejestracja: 12 sty 2017, o 10:02
- Reputacja: 0
- Imię: Janusz
- Samochód: Cruze 1.8 LT LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Nie wiem czy już na 100% OK, ale mogę potwierdzić. P2096 pojawił się 2 lata temu, w międzyczasie też problem z przełączaniem benzyna gaz (zimą wypadanie zaworów). Dwa razy gazownik zastosował mycie wtrysków, pomogło, choć P2096 się pojawiał. Ostanio P2096 w zasadzie po kilkunastu km, w problemy z przełączaniem pojawiły się już przy około 10 stpniach. Po rozmowie z gazownikiem uznaliśmy, że nie warto już dalej myć wtrysków, wymiana to koszt 1 tys. (BRC - pomarańczowe). Po wymianie kilka dni i P2096 nie wywala. Szkoda, że mój gazownik dobry ale małomówny, bo bym nie zmieniał sondy 2, ale ona chyba i tak padła, bo mechanik ją sprawdzał na Pb. Niemniej wtryski wytrzymały 9 lat to mam nadzieję, że drugie 6-7 przy mniejszym przebiegu wytrzymają.
-
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 12:45
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Chevrolet orlando
- Silnik: 1.8, 141KM, benz.
- LPG: LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
No i dooopa.
Wtryski wymienione i p2096 dalej wywala. Byłem też na regulacji i gazownik też rozkłada ręce.
Po wymianie wtrysków auto odzyskało moc, ale korekty dalej się rozchodzą.
Na benzynie korekta długoterminowa trzyma w granicach -1 - +1. A jak przełącza na gaz, to po 1 dniu korekta długoterminowa ucieka już na +9 podczas jazdy.
Co można jeszcze sprawdzić, bo ręce już opadają.
Wtryski wymienione i p2096 dalej wywala. Byłem też na regulacji i gazownik też rozkłada ręce.
Po wymianie wtrysków auto odzyskało moc, ale korekty dalej się rozchodzą.
Na benzynie korekta długoterminowa trzyma w granicach -1 - +1. A jak przełącza na gaz, to po 1 dniu korekta długoterminowa ucieka już na +9 podczas jazdy.
Co można jeszcze sprawdzić, bo ręce już opadają.
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2342
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
U mnie zrobiłem tak. Zatankowałem lepsze paliwko 95 premium. Do tego przestałem tankować na orlenie. Zmieniłem temperaturę i czas przełączenia na gaz. Zmieniłem wysokość obrotów do powrotu na paliwo. I jak na razie spokoj. Aby jak najdłużej.
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
-
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 12:45
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Chevrolet orlando
- Silnik: 1.8, 141KM, benz.
- LPG: LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Tak się jeszcze zastanawiałem czy to robi różnicę, bo przeważnie jak jechałem na strojenie lpg, to jechałem już takim rozregulowanym autem. Czy jak będę jeździł kilka dni na benzynie i korekty będą ok i wtedy pojechać na regulację lpg. Czy to robi różnicę?
Albo może wgrać ustawienia lpg od kogoś , kto ma ustawione wszystko ok.
Albo może wgrać ustawienia lpg od kogoś , kto ma ustawione wszystko ok.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5799
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 342
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
To gazownik ci nie wspomniał że przed regulacją trzeba przejechać przynajmniej te 50 km na samej benzynie?
Kopiowanie konfiguracji od kogoś innego też może nie zdać egzaminu bo każdy samochód oraz zamontowana w nim instalacja delikatnie się od siebie różnią.
Kopiowanie konfiguracji od kogoś innego też może nie zdać egzaminu bo każdy samochód oraz zamontowana w nim instalacja delikatnie się od siebie różnią.
-
- Stały bywalec
- Posty: 202
- Rejestracja: 28 lis 2018, o 12:45
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Chevrolet orlando
- Silnik: 1.8, 141KM, benz.
- LPG: LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
No właśnie mówił, że to bez znaczenia.
I w sumie wszyscy trzej regulowali lpg na takich rozjechanych mapach.
Więc to na znaczenie?
I w sumie wszyscy trzej regulowali lpg na takich rozjechanych mapach.
Więc to na znaczenie?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5799
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 342
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
JPRD gaziaże od siedmiu boleści.
Jak instalacja ma być właściwie wyregulowana skoro w momencie regulacji już są źle mapy?
Przed regulacja najlepiej odpiąć akumulator na noc żeby ECU się zresetował a później przejechać się te 50 -100 km na samej benzynie żeby mógł się sam skalibrować i dopiero wtedy jedzie się na regulację LPG.
Oczywiście sama regulacja na postoju jest mało warta, żeby LPG było właściwe wyregulowane trzeba to zrobić także podczas jazdy na różnych obciążeniach silnika.
Jak instalacja ma być właściwie wyregulowana skoro w momencie regulacji już są źle mapy?
Przed regulacja najlepiej odpiąć akumulator na noc żeby ECU się zresetował a później przejechać się te 50 -100 km na samej benzynie żeby mógł się sam skalibrować i dopiero wtedy jedzie się na regulację LPG.
Oczywiście sama regulacja na postoju jest mało warta, żeby LPG było właściwe wyregulowane trzeba to zrobić także podczas jazdy na różnych obciążeniach silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości