Bo nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Każdy z nich będzie OK.
W przypadku benzynowych XER-ów 1.6/1.8 jest odwieczna dyskusja czy lepszy FE i Specific,
każdy ma swoją opinię i pozostaje przy swoim zdaniu. Ja np. jestem b. zadowolony z FE od lat.
Ale w przypadku XER mamy do czynienia ze specyficzna charakterystyką tych silników a dokładniej układem ZFR i ich błędami konstrukcyjnymi
w których olej odgrywa dodatkową rolę.
Eco-lite dex1 jest dość nowy i nikt go nie sprawdzał w tym kontekście.
W Twoim przypadku 1.4T te kwestie nie są aż tak istotne, ale są inne, np. turbo, dlatego lepiej się kierować np. liczbą TBN,
która w Eco-lite jest najwyższą bo to dexos1.
Dodatkowo norma dexos1 dla benzyny jest lepsza niż dexos2 która została stworzona dla diesli,
ale GM w EU zrobił unifikacje i wszystkie silniki w Cruze zalewał dexos2
Potem się wycofał ze swojej niekonsekwencji i pojawiły się w EU również oleje dexos1 dla benzyn,
które np. w amerykańskich Cruzakach 1.4 i 1.8 były zalewane od zawsze.
Ja na Twoim miejscu bym został przy wyborze mechanika bo w benzynie norma dexos2 jest zbędna.