Strona 1 z 1

Problem z klimą

: 21 cze 2025, o 21:07
autor: soja010
Witam

Musiałem dodać temat tutaj na forum bo już mnie powoli wielki CH strzela. Jakiś czas temu w chevy 1.8 2010 zatarła mi sie sprężarka z niewiadomych przyczyn. Wymieniłem sprężarkę na nową + wymiana chłodnicy z osuszaczem, zawór rozprężny + parownik. Do tego rurki ściągnięte i wyczyszczone. Jednym słowem kupę kasy mnie to kosztowało. Mam wrażenie ze aktualnie sprężarka nie chłodzi tak jak byc powinno przestawiając nawet na LO. Ponadto rurki pod maską pokrywają się od ściany grodziowej aż praktycznie do sprężarki. Po dłuższej jeździe czuć że coraz slabiej chłodzi.

Nadmieniam ze Klapki w mieszalniku całe

Pomóżcie koledze w potrzebie

Pozdrawiam

Re: Problem z klimą

: 21 cze 2025, o 21:25
autor: BeKa
jak po dłuższej jeździe słabiej chłodzi może zamrażać parownik... czytaj zawór rozprężny może być zły/uszkodzony nawet nowy

Re: Problem z klimą

: 21 cze 2025, o 21:27
autor: etac
najpierw zdejmujesz klemę na 10 minut, jak nie pomoże to jedziesz do serwisu od klimatyzacji i sprawdzasz co się dzieje, jakie ciśnienia, jakie temperatury (tylko nie jedz do warsztatu co ma urządzenie co tylko nabija, wymienia tez olej i klocki).

Na podstawie tego co piszesz to tylko powróżyć możemy.

Dodano po 32 sekundach:
BeKa pisze:
21 cze 2025, o 21:25
jak po dłuższej jezdzie słabiej chłodzi może zamrazać parownik... czytaj zawór rozprężny może byc zły/uszkodozny nawet nowy
albo uszkodzony czujnik mieszalnika

Re: Problem z klimą

: 22 cze 2025, o 12:52
autor: soja010
Zauważyłem że górna rurka która idzie od zaworu rozprężnego jest tylko oblodzona, dolna już nie wiec moze akurat zawór rozprężny który jest nowy moze byc uszkodzony.

Ciśnienia i temperatury według gościa który mi to robił sa ok ale wartości wam nie napisze bo nie pamiętam