2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input
: 1 kwie 2024, o 19:59
Wóz to orlando, ale piszę tutaj, bo cruzem jeździ wiecej użytkowników.
Po likwidacji
dpfu pojawia mi się błąd jak w tytule[autko miało parę innych problemów po drodze więc nie mam porównania z w pełni sprawną serią], tylko przy pełnym gazie, mam parę pytań w związku z tym:
1. Low input na MAF to za mało powietrza? myślałem że wycięcie dpf=szybciej kręcące się turbo=za dużo powietrza?
2. Czy można jakoś sprawdzić doładowanie zadane przez sterownik silnika vxdiagiem?
3. Czy orientuje się ktoś jakie powinno być doładowanie przy ok. 4200 obrotów? w.g gdsa jest 1.34b w moim przypadku.
Po likwidacji

1. Low input na MAF to za mało powietrza? myślałem że wycięcie dpf=szybciej kręcące się turbo=za dużo powietrza?
2. Czy można jakoś sprawdzić doładowanie zadane przez sterownik silnika vxdiagiem?
3. Czy orientuje się ktoś jakie powinno być doładowanie przy ok. 4200 obrotów? w.g gdsa jest 1.34b w moim przypadku.