Strona 1 z 1

2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input

: 1 kwie 2024, o 19:59
autor: masterslave
Wóz to orlando, ale piszę tutaj, bo cruzem jeździ wiecej użytkowników.

Po likwidacji :mrgreen: dpfu pojawia mi się błąd jak w tytule[autko miało parę innych problemów po drodze więc nie mam porównania z w pełni sprawną serią], tylko przy pełnym gazie, mam parę pytań w związku z tym:

1. Low input na MAF to za mało powietrza? myślałem że wycięcie dpf=szybciej kręcące się turbo=za dużo powietrza?
2. Czy można jakoś sprawdzić doładowanie zadane przez sterownik silnika vxdiagiem?
3. Czy orientuje się ktoś jakie powinno być doładowanie przy ok. 4200 obrotów? w.g gdsa jest 1.34b w moim przypadku.

Re: 2.0d 163 odcina turbo przy wysokich obrotach P0101 low input

: 1 kwie 2024, o 20:37
autor: kochar
Tu masz przykładowe pomiary VXDIAG ciśnienia doładowania i wiele innych viewtopic.php?f=28&t=6779&start=475 :witam: