Witam
Chevrolet Cruze 2.0 163ps
Problem z DPF , bardzo ciekawy przypadek ale ktoś może coś doradzi.
Gdy temperatura powietrza nie przekracza 15Stopni wypalanie co około 700-900km przy normalnej jeździ do pracy gdzie mam 25km.
Teraz gdy robi się cieplej czyli jest powyżej tych 15stopni wypalanie co 150-200km.
Rano gdy jadę do pracy i temperatura jest niska na dworze, zapełenienie wzrośnie o 1 czasami 2%, lecz gdy wracam jest to już 8-12% przez 25km
Dodam, ze na końcu listopada działo się identycznie tyle,ze temperatury spadły na tyle, ze wypalanie przestało być dla mnie problemem.
Ktoś ma jakiś pomysł?
A no i oczywiscie dodam, ze nie kopci , zbiera się normalnie, wszystko odbywa się tak jak zawsze, spalanie też nie wzrosło tyle ze to wypalanie mnie może finansowo wykończyć. Pozdrawiam
Problem z DPF przy wyższych temperaturach na zewnątrz
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 paź 2022, o 20:40
- Reputacja: 0
- Imię: Olek
- Samochód: Cruze
- Silnik: 2.0 163km diesel
- LPG: Nie
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
- Kontakt:
-
- Wymiatacz
- Posty: 1513
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 78
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Problem z DPF przy wyższych temperaturach na zewnątrz
Może to być związane z EGR, przy niskich temperaturach otwiera się rzadziej. Wielu pisało że zimą DPF wypala się rzadziej.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 lip 2020, o 11:14
- Reputacja: 0
- Imię: Michał
- Samochód: CRUZE
- Silnik: 2,0 163KM
- Lokalizacja: BĘDZIN
- Kontakt:
Re: Problem z DPF przy wyższych temperaturach na zewnątrz
Witam
Rozwiązałeś problem z wypalaniem ? Bo ja mam to samo szukam , sprawdzam i chyba nic
Rozwiązałeś problem z wypalaniem ? Bo ja mam to samo szukam , sprawdzam i chyba nic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości