Problem z DPF

Stuka, puka, kapie, cieknie...
Awatar użytkownika
KoM
Profesjonalista
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:53
Reputacja: 1
Imię: Rafał
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Problem z DPF

Post autor: KoM » 27 sie 2013, o 06:52

Heja,

chyba mam problem z DPF.

w zakresie obrotów 700-2000 miga/świeci mi się kontrolka DPF. Powyżej 2000 już się nie świecie.
Próbowałem wypalić filtr, jechałem przez 5-10 minut na 3 biegu przy obrotach 3000, ale niestety nic nie pomoglo.
Auto mocy nie straciło, ale pali dość dużo. Ok. 11l/100km w mieście. Ktoś wie co to może być? Dlaczego się pojawia? Jak wypalić ?

jfx

Re: Problem z DPF

Post autor: jfx » 27 sie 2013, o 07:10

Lampka % świeci lub miga w kolorze żółtym. Świeci lub miga, gdy wymagane jest oczyszczenie filtra, a funkcja automatycznego czyszczenia nie zadziałała ze względu na nieodpowiednie warunki jazdy.
Należy kontynuować jazdę, uważając, aby prędkość obrotowa silnika nie spadła poniżej wartości 2000 obr./min.
Lampka % gaśnie po zakończeniu samooczyszczania.

może 10 minut to za mało? No i raczej kiedy świeci nie można gasić silnika. Najlepiej działa ostra jazda autostradą z dużą prędkością 25-30 km. Jeśli nie pomoże pozostaje wypalanie filtra w serwisie.

Awatar użytkownika
Kaczy
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 8 sie 2013, o 11:13
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Black Cruze SW 2.0D
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: Kaczy » 27 sie 2013, o 08:08

jfx pisze:Najlepiej działa ostra jazda autostradą z dużą prędkością 25-30 km.
Powtarzasz tylko obiegowe opinie. To nie prędkość jest istotna tylko obroty . Ja swoim jeżdżę na 2 biegu przy obrotach 2500 około 10-15min (aż spadnie spalanie chwilowe i przestanie chodzić wentylator). W zupełności to wystarcza. Oczywiście mówię o tym 'niejawnym' wypalaniu (bez lampki).
KoM pisze:Heja,
chyba mam problem z DPF.
w zakresie obrotów 700-2000 miga/świeci mi się kontrolka DPF. Powyżej 2000 już się nie świecie.
Próbowałem wypalić filtr, jechałem przez 5-10 minut na 3 biegu przy obrotach 3000, ale niestety nic nie pomoglo.
Auto mocy nie straciło, ale pali dość dużo. Ok. 11l/100km w mieście. Ktoś wie co to może być? Dlaczego się pojawia? Jak wypalić ?
O ile dobrze pamiętam, to dopiero co kupiłeś auto. Tak jest od początku czy też wcześniej było ok? Za każdym razem przy tych obrotach miga lampka (w sensie - przy każdej przejażdżce)? Czy wentylator cały czas pracuje na wysokich obrotach? Jeśli dopiero kupiłeś auto to raczej ciężko Ci określić czy nie straciło na wigorze. Spróbuj zrobić tak jak napisałem - 2 bieg, 2500 obr przez kilkanaście minut. Jak nie pomoże (a chyba tak będzie) to niestety czeka Cię serwis - komp i diagnoza.
Być może ktoś wcześniej już nie wypalił filtra i sprzedał auto bo stwarzało problemy... Na serwisową procedurę wypalania może być już w tym wypadku za późno (zresztą lepiej jej unikać bo silnik dostaje po dupie).
Obrazek Można? Można: 201KM / 449Nm :)

jfx

Re: Problem z DPF

Post autor: jfx » 27 sie 2013, o 08:19

duza prędkość = duze obroty na stabilnym poziomie z małą szansa na konieczność hamowania, zatrzymania itp Nie ważne zresztą jak kto "wypala" byleby obroty były większe niż 2000 obr/min. tak czy inaczej nie powinno się gasić silnika jeśli świeci się kontrolka filtra, a jeśli nie zgaśnie po kilkudziesięciu minutach "wypalania" pojechałbym od razu do serwisu.

Teraz musisz wyłapać moment załączenia kolejnego wypalania. Sterownik niestety nie musi załączyć go podczas najbliższej jazdy da się to zauważyć po zwiększonym zużyciu paliwa, pracy wentylatora na max i wyczuwalnie gorącym i "pachnącym"układzie wydechowym (jeśli wysiądziesz akurat z samochodu). Kolejne "wypalanie" jeśli się załączy musisz doprowadzić do końca - kontrolka powinna zgasnąć.

Awatar użytkownika
KoM
Profesjonalista
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:53
Reputacja: 1
Imię: Rafał
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: KoM » 27 sie 2013, o 10:12

Tak, dopiero kupiłem auto, ale widzę, że moc odpowiednia ma. Patrzę oczywiście na inne auta i widzę, że jest sporo szybsze. W piątek jadę do Jeleniej Góry, także pocisnę go troche na autostradzie. Przejechałem kilkanaście kilometrów i zaświeciła się lampka filtra. próbowałem go wypalić, ale najwyraźniej za krótko jeżdziłem. Wentylator nie chodzi cały czas ostro. Zobacyzmy po weekendzie.


Poproszę moda o przeniesienie do Cruze/Mechanika

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: etac » 27 sie 2013, o 11:10

KoM pisze:Tak, dopiero kupiłem auto, ale widzę, że moc odpowiednia ma. Patrzę oczywiście na inne auta i widzę, że jest sporo szybsze. W piątek jadę do Jeleniej Góry, także pocisnę go troche na autostradzie. Przejechałem kilkanaście kilometrów i zaświeciła się lampka filtra. próbowałem go wypalić, ale najwyraźniej za krótko jeżdziłem. Wentylator nie chodzi cały czas ostro. Zobacyzmy po weekendzie.


Poproszę moda o przeniesienie do Cruze/Mechanika
Sam nie wlaczysz DPF, wiec pozostaje tylko wypalanie stacjonarne, ale to zrobi tylko serwis.

Wywal tego dziada i bedziesz mial spokoj. Na rynku Lacetti z sterownikiem Bosch jest juz dobrze rozpoznany.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
Kaczy
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 8 sie 2013, o 11:13
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Black Cruze SW 2.0D
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: Kaczy » 27 sie 2013, o 11:15

etac_owiec pisze: Sam nie wlaczysz DPF, wiec pozostaje tylko wypalanie stacjonarne, ale to zrobi tylko serwis. Wywal tego dziada i bedziesz mial spokoj. Na rynku Lacetti z sterownikiem Bosch jest juz dobrze rozpoznany.
Tyle że jemu cały czas włącza się kontrolka. Poza tym, to nie Lacetti tylko Cruze z silnikiem GM (163KM). Pomylił dział :)
KoM pisze:Poproszę moda o przeniesienie do Cruze/Mechanika
Obrazek Można? Można: 201KM / 449Nm :)

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: mario78 » 27 sie 2013, o 13:13

Kaczy pisze:To nie prędkość jest istotna tylko obroty .
Prędkość również jest istotna, a tak naprawdę obciążenie silnika które jest większe przy jeździe z prędkościami autostradowymi. Przy dużej prędkości wydech rozgrzewa się dużo mocniej i wtedy dopiero powstają idealne warunki do wypalania sadzy w dpf :D .
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

Awatar użytkownika
KoM
Profesjonalista
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:53
Reputacja: 1
Imię: Rafał
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: KoM » 27 sie 2013, o 13:48

Tak jak mówię, w piatek jadę do Jeleniej Góry, przegonie go :D

jfx

Re: Problem z DPF

Post autor: jfx » 27 sie 2013, o 13:50

KoM pisze:Tak jak mówię, w piatek jadę do Jeleniej Góry, przegonie go :D
I oby zadziałało. Trzymamy kciuki

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: mario78 » 27 sie 2013, o 14:07

Mi raz się zaswieciła kontrolka dpf i zgasła dopiero po ok 30km przejechanych z prędkoscią obrotową pow. 2tys/min ale ten dpf w naszych autach jest niestety urządzeniem bardzo niedoskonałym. ja stosuje jeszcze cos takiego :arrow:

Obrazek
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: etac » 27 sie 2013, o 19:52

mario78 pisze:Mi raz się zaswieciła kontrolka dpf i zgasła dopiero po ok 30km przejechanych z prędkoscią obrotową pow. 2tys/min ale ten dpf w naszych autach jest niestety urządzeniem bardzo niedoskonałym. ja stosuje jeszcze cos takiego :arrow:

Obrazek
U mnie ten srodek nie zadzialal.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
Kaczy
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 8 sie 2013, o 11:13
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Black Cruze SW 2.0D
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: Kaczy » 27 sie 2013, o 21:44

mario78 pisze:
Kaczy pisze:To nie prędkość jest istotna tylko obroty .
Prędkość również jest istotna, a tak naprawdę obciążenie silnika które jest większe przy jeździe z prędkościami autostradowymi. Przy dużej prędkości wydech rozgrzewa się dużo mocniej i wtedy dopiero powstają idealne warunki do wypalania sadzy w dpf :D .
I tak i nie. Wiadomo, że aby uzyskać dużą prędkość potrzebne są już znaczne obroty ale z drugiej strony, przy dużej prędkości pęd powietrza dość skutecznie schładza wydech :) Zresztą, na 6 biegu, przy 2500 obr jest chyba coś około 150-160km/h. Czyli musisz mieć dłuuugi kawałek drogi by to utrzymać przez kilkanaście minut. Jak mieszkasz poza miastem albo przy ekspresówce to ok. Ale w mieście jest już gorzej. Z tego co zaobserwowałem, najskuteczniejsza jest jazda ze stałymi obrotami 2500 na drugim biegu. Kluczowe jest utrzymywanie obrotów - by cały czas dawkował sporo paliwa. Prędkość około 40-50 km/h i na osiedlowe uliczki w zupełności to wystarcza. Wtedy po około 15 minutach spalanie spada i wentylator przestaje chodzić. Cykl zakończony.
Obrazek Można? Można: 201KM / 449Nm :)

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: mario78 » 28 sie 2013, o 09:16

Kaczy pisze: Wiadomo, że aby uzyskać dużą prędkość potrzebne są już znaczne obroty ale z drugiej strony, przy dużej prędkości pęd powietrza dość skutecznie schładza wydech :)

Czytałem jakiś test w ''Auto Świecie'' albo ''Motorze''(jak gdzieś znajdę to wrzucę artykuł) jak nagrzewa sie podczas jazdy katalizator i dpf i temperaturę optymalną do wypalania (500-600*C) bez dodatkowego wtrysku paliwa osiąga tak naprawdę tylko przy jeździe ''autostradowej'' i z tego co pamiętam po ok 14km jazdy , więc pęd powietrza aż tak skutecznie wydechu nie chłodzi ;)
etac_owiec pisze:
mario78 pisze:Mi raz się zaswieciła kontrolka dpf i zgasła dopiero po ok 30km przejechanych z prędkoscią obrotową pow. 2tys/min ale ten dpf w naszych autach jest niestety urządzeniem bardzo niedoskonałym. ja stosuje jeszcze cos takiego :arrow:

Obrazek
U mnie ten srodek nie zadzialal.
Ja stosuję go profilaktycznie, co 2-3 tyś, tak naprawdę to ja też nie mogę stwierdzić czy działa czy nie, ale mam nadzieje że ma pozytywny wpływ na DPF. A jak stwierdziłeś że nie zadziałał?
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: etac » 28 sie 2013, o 16:56

mario78 pisze:
Kaczy pisze: Wiadomo, że aby uzyskać dużą prędkość potrzebne są już znaczne obroty ale z drugiej strony, przy dużej prędkości pęd powietrza dość skutecznie schładza wydech :)

Czytałem jakiś test w ''Auto Świecie'' albo ''Motorze''(jak gdzieś znajdę to wrzucę artykuł) jak nagrzewa sie podczas jazdy katalizator i dpf i temperaturę optymalną do wypalania (500-600*C) bez dodatkowego wtrysku paliwa osiąga tak naprawdę tylko przy jeździe ''autostradowej'' i z tego co pamiętam po ok 14km jazdy , więc pęd powietrza aż tak skutecznie wydechu nie chłodzi ;)
etac_owiec pisze:
mario78 pisze:Mi raz się zaswieciła kontrolka dpf i zgasła dopiero po ok 30km przejechanych z prędkoscią obrotową pow. 2tys/min ale ten dpf w naszych autach jest niestety urządzeniem bardzo niedoskonałym. ja stosuje jeszcze cos takiego :arrow:

Obrazek
U mnie ten srodek nie zadzialal.
Ja stosuję go profilaktycznie, co 2-3 tyś, tak naprawdę to ja też nie mogę stwierdzić czy działa czy nie, ale mam nadzieje że ma pozytywny wpływ na DPF. A jak stwierdziłeś że nie zadziałał?
Mial zwiekszyc zasieg pomiedzy wypalaniami. Nawet była trasa Bedzin - Poznań, a DPF wypala sie co 300-400 km, a po zalaniu srodka wypalilo sie po 150km
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: mario78 » 28 sie 2013, o 18:24

etac_owiec pisze: A jak stwierdziłeś że nie zadziałał?

Mial zwiekszyc zasieg pomiedzy wypalaniami. Nawet była trasa Bedzin - Poznań, a DPF wypala sie co 300-400 km, a po zalaniu srodka wypalilo sie po 150km
No to rzeczywiście lipa, a może sam proces wypalania trwał krócej?
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: etac » 28 sie 2013, o 18:36

mario78 pisze:
etac_owiec pisze: A jak stwierdziłeś że nie zadziałał?

Mial zwiekszyc zasieg pomiedzy wypalaniami. Nawet była trasa Bedzin - Poznań, a DPF wypala sie co 300-400 km, a po zalaniu srodka wypalilo sie po 150km
No to rzeczywiście lipa, a może sam proces wypalania trwał krócej?
tez nie zauważyłem, jedynie zauważyłem ze pojawił sie błąd P2A00
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
mario78
Profesjonalista
Posty: 592
Rejestracja: 15 sie 2013, o 06:40
Reputacja: 0
Imię: Mariusz
Samochód: CRUZE Black Roof
Silnik:
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: mario78 » 28 sie 2013, o 18:56

etac_owiec pisze:No to rzeczywiście lipa, a może sam proces wypalania trwał krócej?
tez nie zauważyłem, jedynie zauważyłem ze pojawił sie błąd P2A00[/quote]

A co oznacza ten błąd? Ma jakiś związek z dpf czy układem paliwowym?
Chevrolet Cruze 192KM/443Nm & BMW F30 320d AT8 & BMW F11 530d AT8

Obrazek

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: etac » 28 sie 2013, o 19:16

mario78 pisze:
etac_owiec pisze:No to rzeczywiście lipa, a może sam proces wypalania trwał krócej?
tez nie zauważyłem, jedynie zauważyłem ze pojawił sie błąd P2A00
A co oznacza ten błąd? Ma jakiś związek z dpf czy układem paliwowym?[/quote]

DTC P2A00 00: Charakterystyka zamkniętego obiegu prądowego obwodu HO2S, czujnik 1
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
KoM
Profesjonalista
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:53
Reputacja: 1
Imię: Rafał
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: KoM » 2 wrz 2013, o 22:45

Temat rozwiązany. Okazało się, że trzeba było wymienić czujnik różnicy ciśnień spalin filtra cząstek stałych.

Dzięki etac_owiec

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: etac » 11 wrz 2013, o 21:32

Panowie (bo chyba tylko oni są) czy ktos jest zainteresowany pozbyciem sie w sposob ze tak powiem profesjonalny urzadzenia zwany DPF.

Jest firma na terenie Śląska, ktora podejmie się tej czynności, a ze są pewnie koniugacje rodzinne może się uda coś zbić z ceny. Cena wyjściowa to jakieś 1500 zł

Robione by było to w firmie DYNOSOSFT

WWW: www.dynosoft.pl
Facebook: http://www.facebook.com/DynoSoftPL
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
Kaczy
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 8 sie 2013, o 11:13
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Black Cruze SW 2.0D
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: Kaczy » 11 wrz 2013, o 22:57

Na pewno Ja, choć to dla mnie spory kawałek drogi (ewentualne poprawki). Tyle, że tak jak pisałem wcześniej, chce poczekać do pierwszego przeglądu przy 15tyś. Jak do tego czasu nic nie wyjdzie z silnikiem to DPF robi pa pa. Potem wiadomo - gwarancja na silnik też robi pa pa. Z tego co pamiętam to chyba jeden z posiadaczy Cruza z silnikiem 163KM już wycinał DPFa w vtechu. Ponoć im się udało. Ceny nie pamiętam

Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300TG
Obrazek Można? Można: 201KM / 449Nm :)

Awatar użytkownika
KoM
Profesjonalista
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:53
Reputacja: 1
Imię: Rafał
Samochód: Cruze 2.0 VCDI
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: KoM » 12 wrz 2013, o 07:04

Ja wstrzymam się do pierwszych problemów z nim.

Póki działa i raz na 1-2 tygodnie musze się więcej przejechać, żeby go wypalić, to ruszać go nie będę. Jak zacznie stwarzać problemy. Wtedy oczywiście wyrzucę.

Awatar użytkownika
Kaczy
Stały bywalec
Posty: 200
Rejestracja: 8 sie 2013, o 11:13
Reputacja: 0
Imię: Michał
Samochód: Black Cruze SW 2.0D
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Odp: Problem z DPF

Post autor: Kaczy » 12 wrz 2013, o 12:47

To sprawdzaj czesto poziom oleju :)

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
Obrazek Można? Można: 201KM / 449Nm :)

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24970
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 301
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z DPF

Post autor: etac » 12 wrz 2013, o 13:23

Kaczy pisze:Na pewno Ja, choć to dla mnie spory kawałek drogi (ewentualne poprawki). Tyle, że tak jak pisałem wcześniej, chce poczekać do pierwszego przeglądu przy 15tyś. Jak do tego czasu nic nie wyjdzie z silnikiem to DPF robi pa pa. Potem wiadomo - gwarancja na silnik też robi pa pa. Z tego co pamiętam to chyba jeden z posiadaczy Cruza z silnikiem 163KM już wycinał DPFa w vtechu. Ponoć im się udało. Ceny nie pamiętam

Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300TG

To ja pojde na pierwszy ogien i wtedy bedzie latwiej.

Moze jak zrobi kalibracje programu to sie pozbedziemy tej glupawki silnika przy 1500obr. Wczoraj to zauwazylem, to jest straszne. No i maly tunning na 180 PS i 400Nm :)
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości