Check Engine - P2096
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
A inne sposoby niż skp? Tzw domowe?
Wszim, sprawdzane w ASO więc pewnie dobrze. Usłyszałem że napięcia np min 40mv ma być a spada do 15mv. Oznak skończenia kata brak. Ale nie wykluczyli, że nie będzie do wymiany na 100%. Sonda kwalifikuje się do wymiany. Odpowiecie na tamte pytania?
Wszim, sprawdzane w ASO więc pewnie dobrze. Usłyszałem że napięcia np min 40mv ma być a spada do 15mv. Oznak skończenia kata brak. Ale nie wykluczyli, że nie będzie do wymiany na 100%. Sonda kwalifikuje się do wymiany. Odpowiecie na tamte pytania?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Czy diagnostyka programowa, to co wskazuje ECU może się różnić od tego, co tak naprawdę pokaże multimetr? Chodzi o napięcie sondy.
Czy może być np. różnica 450mV vs 150mV w rzeczywistości?
Czy może być np. różnica 450mV vs 150mV w rzeczywistości?
Ostatnio zmieniony 13 sty 2018, o 22:42 przez Regulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: pokarze
Powód: pokarze
-
- Bywalec
- Posty: 112
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:00
- Reputacja: 1
- Imię: Michal
- Samochód: Cruze LT+ Premium
- Silnik:
- Lokalizacja: Proszowice
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
U mnie dzisiaj też P2096 - system regulacji paliwa po przejściu przez katalizator (bank1) niski sygnał.
Żadnych innych objawów.
Luzy sprawdzane jakieś 2 tyś temu (OK).
Świece wymieniane jakieś 25 tyś temu.
LPG (STAG) - przegląd + regulacja jakieś 3 tyś temu.
Od skasowania błędu przejechałem około 20 km i ponownie nie wyskoczył.
Zobaczę co będzie dalej.
Żadnych innych objawów.
Luzy sprawdzane jakieś 2 tyś temu (OK).
Świece wymieniane jakieś 25 tyś temu.
LPG (STAG) - przegląd + regulacja jakieś 3 tyś temu.
Od skasowania błędu przejechałem około 20 km i ponownie nie wyskoczył.
Zobaczę co będzie dalej.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Ile na liczniku?
-
- Bywalec
- Posty: 112
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:00
- Reputacja: 1
- Imię: Michal
- Samochód: Cruze LT+ Premium
- Silnik:
- Lokalizacja: Proszowice
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
112 000 z tego 15 tyś na LPG
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Pool 80 i jak Twoje sondy . U mnie po kilku testach okazało się że jak jeżdżę spokojnie tzn. do ok. 4 tyś obr. to jest ok. ale wystarczy, że pedał pójdzie w podłogę i błąd znowu się pojawia. Bardzo kusi mnie stwierdzenie , że przyczyną może być któryś z solenoidów od kzfr.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
U mnie na razie ok. Nie zdiagnozowalem do końca bo po zmianie S1 (wcześniej S2) po 100km trasie błąd ponownie pojawił się w oczekujących. Z tym że jeździłem już na LPG. Następnie wyregulowalem gaz. 300 km na LPG i jest czysto. Błędów brak.
Ps uważam że solenoidy nie są przyczyną.
Ps uważam że solenoidy nie są przyczyną.
-
- Bywalec
- Posty: 112
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:00
- Reputacja: 1
- Imię: Michal
- Samochód: Cruze LT+ Premium
- Silnik:
- Lokalizacja: Proszowice
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
U mnie po skasowaniu błędu wczoraj przejechane 400 km i czysto.
Nie wiem czy to był jednorazowy przypadek ?
Oby
Nie wiem czy to był jednorazowy przypadek ?
Oby

-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Ile kosztowały sondy?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Ok 300 S2 i 500 S1.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Raczej nie. Nieprawidłowość nastawy solenoidów powinna być szybko odczytana z czujnika wałka rozrządu.andree1510 pisze: ↑12 lut 2018, o 10:38Pool 80 i jak Twoje sondy . U mnie po kilku testach okazało się że jak jeżdżę spokojnie tzn. do ok. 4 tyś obr. to jest ok. ale wystarczy, że pedał pójdzie w podłogę i błąd znowu się pojawia. Bardzo kusi mnie stwierdzenie , że przyczyną może być któryś z solenoidów od kzfr.

-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Witam.
Kilka dni obserwuje jak pracują sondy lambda , zaobserwowałem , że dużo czasu mija zanim zacznie pracować druga sonda.
A kiedy już się nagrzeje , to czasami zachowuje się tak jakby katalizator był uszkodzony. Następnie na postoju wydaje się być wszystko ok. i po dodaniu gazu napięcię sondy spada do ok. 100mV (w tym czasie pojawia sie błąd P2096 )i tak trzyma do ponownego obciążenia silnika.
Nie wiem co o tym myśleć , czasami wygląda na uszkodzony katalizator , a czasami na uszkodzoną sondę.
Dodam że tak samo zachowuje się na No Pb ( trzy dni jeździłem z wyjętym bezpiecznikiem od LPG) jak i na LPG
Kilka dni obserwuje jak pracują sondy lambda , zaobserwowałem , że dużo czasu mija zanim zacznie pracować druga sonda.
A kiedy już się nagrzeje , to czasami zachowuje się tak jakby katalizator był uszkodzony. Następnie na postoju wydaje się być wszystko ok. i po dodaniu gazu napięcię sondy spada do ok. 100mV (w tym czasie pojawia sie błąd P2096 )i tak trzyma do ponownego obciążenia silnika.
Nie wiem co o tym myśleć , czasami wygląda na uszkodzony katalizator , a czasami na uszkodzoną sondę.
Dodam że tak samo zachowuje się na No Pb ( trzy dni jeździłem z wyjętym bezpiecznikiem od LPG) jak i na LPG
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Już przerabiałem to na wszystkie sposoby. Mam na myśli wykresy. I moim zdaniem jedynie co potrafię zdiagnozować to uwaloną sondę na amen. Pokazuje te 0,425V czy coś koło tego i nie drgnie. Inne jej wskazania, już dla mnie są ciężkie do zdiagnozowania.
Po wymienieniu S2 zniknął całkiem pojawiający się błąd P0141, natomiast napięcia sonda 2 pokazywała tak samo przed wymianą, tak samo po wymianie i tak samo pokazuje napięcia przy pojawiającym się błędzie p2096. Więc jestem zdania, że ciężko to zdiagnozować patrząc na wykresy S2. Dodam, że spalanie po mieście po wymianie s2 z 13-12l spadło na 10-11l LPG. I wydaje mnie się, że najlepszym sposobem, jest podmiana sondy na przy najmniej używkę.
Co do S1 to jej wskazania są takie same u mnie przed jak i po wymianie co do zakresu napięcia, jednak jest żwawsza. Szybciej oscyluje niż stara.
Tak w nawiasie, to miałem już spokój od jakiś 1500km i błąd znowu zaczął się pojawiać.
Znowu wyłączę LPG, a jak dalej będzie błędem sypać to dam w miejsce S2 moją wymontowaną ostatnio S1. Mam jeszcze S2 z uwaloną grzałką na magazynie. Może wcześniej podjadę na SKP żeby sprawdzili wydajność kata. Może znajdę jakiś niegłupi zakład od tłumików, niech jeszcze raz przeglądną czy nie mam przedmuchów.
Sam już nie wiem, zastanawia mnie te 1500km spokoju. Denerwujący ten błąd.
ps. Co do Twoich wykresów, to ja nie widzę anomalii za bardzo, lepszy co prawda był by film, ale wydaje mi się, że u mnie tak samo to wszystko pracuje. S2 musi się dłużej nagrzewać od S1 dlatego na zimnym stoi w miejscu. Ale po tym jak by stawała przerywała, to może być je wada i powód błędu. Ktoś już tak miał. Po jakim czasie Ci się załącza S2 (rusza z napięcie 0,425V?
Po wymienieniu S2 zniknął całkiem pojawiający się błąd P0141, natomiast napięcia sonda 2 pokazywała tak samo przed wymianą, tak samo po wymianie i tak samo pokazuje napięcia przy pojawiającym się błędzie p2096. Więc jestem zdania, że ciężko to zdiagnozować patrząc na wykresy S2. Dodam, że spalanie po mieście po wymianie s2 z 13-12l spadło na 10-11l LPG. I wydaje mnie się, że najlepszym sposobem, jest podmiana sondy na przy najmniej używkę.
Co do S1 to jej wskazania są takie same u mnie przed jak i po wymianie co do zakresu napięcia, jednak jest żwawsza. Szybciej oscyluje niż stara.
Tak w nawiasie, to miałem już spokój od jakiś 1500km i błąd znowu zaczął się pojawiać.
Znowu wyłączę LPG, a jak dalej będzie błędem sypać to dam w miejsce S2 moją wymontowaną ostatnio S1. Mam jeszcze S2 z uwaloną grzałką na magazynie. Może wcześniej podjadę na SKP żeby sprawdzili wydajność kata. Może znajdę jakiś niegłupi zakład od tłumików, niech jeszcze raz przeglądną czy nie mam przedmuchów.
Sam już nie wiem, zastanawia mnie te 1500km spokoju. Denerwujący ten błąd.
ps. Co do Twoich wykresów, to ja nie widzę anomalii za bardzo, lepszy co prawda był by film, ale wydaje mi się, że u mnie tak samo to wszystko pracuje. S2 musi się dłużej nagrzewać od S1 dlatego na zimnym stoi w miejscu. Ale po tym jak by stawała przerywała, to może być je wada i powód błędu. Ktoś już tak miał. Po jakim czasie Ci się załącza S2 (rusza z napięcie 0,425V?
- pablo1
- Profesjonalista
- Posty: 685
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:06
- Reputacja: 2
- Imię: Paweł
- Samochód: cruze LT
- Silnik: 1.6 124 km benzyna
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Sprawdź szczelność układu wydechowego od kata do sondy. Nie było wcześniej innych błędów od drugiej sondy?
pablo1
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Pablo1, zaczął mi się ten błąd pojawiać, po naprawie chłodniczki oleju. Przy tym był ściągany kolektor wydechowy z katem aż do plecionki. Jakieś 2 tygodnie po tym. W ASO zapewniał mnie gość, że plecionki miały nie raz dziury na palec i żadnych błędów nie waliło. Podejrzewał sondę 1 lub 2. Ja mu, że z 3 miesiące wcześniej s2 wymieniałem, on że i taka po kilku miesiącach może paść. Cytuje: zależy jak z nią się obchodzili. Za poradą próbowałem w innym aso ją reklamować, to tak zareklamowałem, że wymienili mi S1 bo ją zdiagnozowali do wymiany.
Jak by układ był nieszczelny, to 1500km było by ok? wcześniej i teraz po kilku dychach wywala.
1/ październik 17 roku wymiana S2 z powodu p0141 - błąd jak dotąd nie powrócił.
2/ grudzień 17 roku, uszczelnienie chłodniczki, ruszali wydech od kolektora do plecionki.
3/ styczeń 18r błąd p2096 po pierwszej trasie od naprawy. Wcześniej krótkie odcinki po mieście.
4/ w 2 miejscach stwierdzili, że szczelny wydech, testowałem z 200km na benzynie. Błąd dalej wywalało.
5/ reklamowałem S2 bo w necie większości osobom pomogła jej wymiana.
6/ zamiast uznania reklamacji zmienili mi S1 zresetowali ECU odpinając akumulator i dostałem informacje, że jak powróci błąd to kat do wymiany.
7/ Po wymianie włączyłem LPG jeździłem parę dni, przestało wywalać, myślę sukces i pojechałem na regulację i okresowy przegląd LPG w trasę. Tam znów w oczekujących p2096.
8/ poinformowałem w Czekramie o błędzie, poustawiali mi ten gaz, i zrobiłem tak 1500km bez błędu.
9/ Obecnie znów zaczął się pojawiać co kilkadziesiąt km. Zatankowałem ponownie LPG, niestety nie pomogło
rozważam:
1/ jeszcze raz sprawdzić ale nie w aso szczelność wydechu
2/ zmienić s2 na starą s1 lub s2 z uszkodzoną grzałką
3/ sprawdzić kat na skp
4/ ustawić gaz u dobrego gaziarza sonda szerokopasmową
5/ sprawdzenie luzów
Jak by układ był nieszczelny, to 1500km było by ok? wcześniej i teraz po kilku dychach wywala.
1/ październik 17 roku wymiana S2 z powodu p0141 - błąd jak dotąd nie powrócił.
2/ grudzień 17 roku, uszczelnienie chłodniczki, ruszali wydech od kolektora do plecionki.
3/ styczeń 18r błąd p2096 po pierwszej trasie od naprawy. Wcześniej krótkie odcinki po mieście.
4/ w 2 miejscach stwierdzili, że szczelny wydech, testowałem z 200km na benzynie. Błąd dalej wywalało.
5/ reklamowałem S2 bo w necie większości osobom pomogła jej wymiana.
6/ zamiast uznania reklamacji zmienili mi S1 zresetowali ECU odpinając akumulator i dostałem informacje, że jak powróci błąd to kat do wymiany.
7/ Po wymianie włączyłem LPG jeździłem parę dni, przestało wywalać, myślę sukces i pojechałem na regulację i okresowy przegląd LPG w trasę. Tam znów w oczekujących p2096.
8/ poinformowałem w Czekramie o błędzie, poustawiali mi ten gaz, i zrobiłem tak 1500km bez błędu.
9/ Obecnie znów zaczął się pojawiać co kilkadziesiąt km. Zatankowałem ponownie LPG, niestety nie pomogło
rozważam:
1/ jeszcze raz sprawdzić ale nie w aso szczelność wydechu
2/ zmienić s2 na starą s1 lub s2 z uszkodzoną grzałką
3/ sprawdzić kat na skp
4/ ustawić gaz u dobrego gaziarza sonda szerokopasmową
5/ sprawdzenie luzów
Ostatnio zmieniony 24 mar 2018, o 21:11 przez pool80, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Wydech wydaje się szczelny , innych błędów poza P2096 nie ma. Jak znajdę chwilę to wymontuje sondę i ją przebadam. Znalazłem fajny artykuł.
https://autokult.pl/25558,awaria-sondy- ... do-sukcesu
https://autokult.pl/25558,awaria-sondy- ... do-sukcesu
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Diagnoza sygnału sondy 2 jest trudna. Nie da się łatwo i kategorycznie określić jej stanu. Jedynie gdy zaczyna oscylować w rytm sondy 1 to może sugerować problem wyeksploatowania katalizatora.

- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2346
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Fajny merytoryczny artykuł. Polecam do przeczytania dla nie wtajemniczonychandree1510 pisze: ↑24 mar 2018, o 20:50Wydech wydaje się szczelny , innych błędów poza P2096 nie ma. Jak znajdę chwilę to wymontuje sondę i ją przebadam. Znalazłem fajny artykuł.
https://autokult.pl/25558,awaria-sondy- ... do-sukcesu
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Edytowałem ostatni opasły mój post.
Czytałem już dawno ten artykuł.
Andree, myślę, że najszybciej podmienić sondę albo to co napisałem przy edycji wyżej..
Czytałem już dawno ten artykuł.
Andree, myślę, że najszybciej podmienić sondę albo to co napisałem przy edycji wyżej..
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Artykuł w 95% dotyczy sondy 1 przed katalizatorem.

-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Wszim zgadza się ,ale zasada działania sondy jest taka sama. Zastanawia mnie jeszcze czy przypadkiem problemem nie jest dopięta instalacja od LPG , nie wiadomo jak przyłożył się fachowiec od LPG do połączenia kabelków od sygnału sondy , może zaśniedziały. Wszim , wiem sygnał jest brany z pierwszej sondy , ale kombinuje na wszelkie sposoby. Dzisiaj jak sprawdzałem na gazie to wykresy były podobne , ale szybciej łapał błędna.
Pool u mnie błąd pojawia się też na benzynie i miałem wyjęty bezpiecznik od gazu .
Pool u mnie błąd pojawia się też na benzynie i miałem wyjęty bezpiecznik od gazu .
Ostatnio zmieniony 24 mar 2018, o 22:01 przez andree1510, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Kup używaną lambdę. I zobaczysz różnicę. Ja też porównywałem wykresy. Po wymianie jak ręką odjął?.
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
-
- Specjalista
- Posty: 338
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 07:20
- Reputacja: 0
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Bunioopl o której sondzie mówisz?
Tak by było najlepiej wymienić, Tobie się udało tylko np. Pool już nie miał tego szczęścia. Ja wolę najpierw sprawdzić wszystko zanim wydam pieniądze.
Tak by było najlepiej wymienić, Tobie się udało tylko np. Pool już nie miał tego szczęścia. Ja wolę najpierw sprawdzić wszystko zanim wydam pieniądze.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2018, o 22:08 przez andree1510, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
O drugiej
Tu masz wykres mojej jak podała
viewtopic.php?p=102846#p102846
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
Tu masz wykres mojej jak podała
viewtopic.php?p=102846#p102846
Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
-
- Wymiatacz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 22 sie 2014, o 16:07
- Reputacja: 24
- Imię: Ryszard
- Samochód: Cruze LT
- Silnik: 1.8, 2H0, 141KM,
- LPG: BRC SQ24.11
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Check Engine - P2096
Buniopl Tobie padła jak pisałem wcześniej cały czas masz to samo napięcie. Twoja S2 umarła.
Ja znalazłem coś takiego:
https://translate.google.pl/translate?h ... rev=search
Gość najpierw w Orlando wymienił świeczki i olej, potem S2, a na końcu pokrywę zaworów z jakimś czujnikiem.
Co o tym myślicie?
Ja znalazłem coś takiego:
https://translate.google.pl/translate?h ... rev=search
Gość najpierw w Orlando wymienił świeczki i olej, potem S2, a na końcu pokrywę zaworów z jakimś czujnikiem.
Co o tym myślicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości