Problem z Ograniczeniem mocy + już znane problemy

Stuka, puka, kapie, cieknie...
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24968
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problem z Ograniczeniem mocy + już znane problemy

Post autor: etac » 23 kwie 2025, o 20:34

sztange reguluje się poza autem, tylko na stole pomiarowym. Taką informację dostałem kiedyś z Isuzu
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
Mitko
Bywalec
Posty: 158
Rejestracja: 20 sty 2015, o 22:49
Reputacja: 1
Imię: Włodek
Samochód: Cruze 2,0 VCDI LT+
Silnik: 2.0, 163 KM, MT diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem z Ograniczeniem mocy + już znane problemy

Post autor: Mitko » 23 kwie 2025, o 22:37

Z tego wniosek, że trzeba elektronikę dopasować do całego układu spężarki. Chyba, że jest jakaś niewykryta usterka i bez jej usunięcia się nie da. Muszę znaleźć jakiegoś fachowca z odpowiednim sprzętem diagnostycznym i zobaczymy co w trawie piszczy.

Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 5236
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Reputacja: 90
Imię: Robert
Samochód: Kia Proceed
Silnik: 1,4 T
Inny samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Problem z Ograniczeniem mocy + już znane problemy

Post autor: huri_khan » 24 kwie 2025, o 10:39

Mitko pisze:
23 kwie 2025, o 19:04
Żaden nie odpowiedział. Czy to taka filozofia czy boją się, że nie ogarną tematu ?
Myślisz, że ASO będzie tracić czas na takie prace ? Chcesz kupić samochód to odpowiedzą, chcesz naprawić to zapraszamy na płatną diagnozę. ZA wysyłanie maili nikt nie płaci
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło :)

Awatar użytkownika
KapralTM
Stały bywalec
Posty: 251
Rejestracja: 16 lip 2020, o 16:21
Reputacja: 20
Imię: Piotr
Samochód: Cruze Irmscher Ed...
Silnik: Z20D1, LNP, 186KM, AT
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Problem z Ograniczeniem mocy + już znane problemy

Post autor: KapralTM » 14 wrz 2025, o 21:11

Przejeździłem całe lato z termostatem 88*C w miejsce fabrycznego 82*C. Nie zauważyłem żadnego problemu z eksploatacją auta.
---------------------------------------------------
Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Chevrolet Cruze Edition Irmscher LNP 186KM/402Nm AT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości