A tak dla przypomnienia
Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
No to miałeś pecha, ja tam kupiłem trzy i wszystkie ok.
A tak dla przypomnienia
A tak dla przypomnienia
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak ja to pamiętam ale " zabiło " mnie to dziś w serwisie ,że nowy i niesprawny ...
Tak patrząc na ten wyjęty wtryskiwacz to on wymaga minimum czyszczenia . Cały w nagarze.
Tak patrząc na ten wyjęty wtryskiwacz to on wymaga minimum czyszczenia . Cały w nagarze.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Końcówka wygląda normalnie, ale powyżej wygląda jak by niedawno ktoś przy nim grzebał. Taki jakiś czysty, na moich wyjętych są ślady po paście ceramicznej.
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Nie wiem czy serwis go wycierał przed oddaniem mi ( nie zapytałem ). Raczej wątpię .
Oddam go do sprawdzenia do serwisu zajmującego się regeneracją wtryskiwaczy z autoryzacją Delphi.
Oddam go do sprawdzenia do serwisu zajmującego się regeneracją wtryskiwaczy z autoryzacją Delphi.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Sytuacja na chwilę obecną wygląda tak - auto ma wyjęte wszystkie 4 wtryskiwacze i wysłane do autoryzowanego serwisu Delphi w celu oceny stanu technicznego . Ten nowy co kupiłem a który okazał się niesprawny też został wysłany ale na reklamacje do sprzedawcy .
Wg mnie wtryskiwacz z 1 i 2 cylindra potrzebują naprawy . Pierwszy cylinder miał duża różnice w dawce paliwa na biegu jałowym ( zbadane programem DGS2) a wtryskiwacz z drugiego cylindra oblał test przelewowy. No ale to moje przypuszczenia , zobaczymy w najbliższy poniedziałek jaka jest diagnoza po sprawdzeniu w specjalnej maszynie w serwisie . Dam znać jak będę miał informacje.
Wg mnie wtryskiwacz z 1 i 2 cylindra potrzebują naprawy . Pierwszy cylinder miał duża różnice w dawce paliwa na biegu jałowym ( zbadane programem DGS2) a wtryskiwacz z drugiego cylindra oblał test przelewowy. No ale to moje przypuszczenia , zobaczymy w najbliższy poniedziałek jaka jest diagnoza po sprawdzeniu w specjalnej maszynie w serwisie . Dam znać jak będę miał informacje.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Czekamy na info i pomyślne zakończenie. 

*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Nowe wieści z serwisu - z wysłanych czterech wtryskiwaczy , trzy nadawały się do testu. Ten z drugiego cylindra od razu został zakwalifikowany jako uszkodzony . Wyniki testu wyszły następująco:

Z testu wynika, że wtryskiwacze dają za dużą dawkę paliwa na biegu jałowym. Na tzw. "pełnym gazie" wynika, że są ok. Gość z serwisu w czasie rozmowy określił je na 70% sprawności
. Suma sumarum zdecydowałem się po rozmowie na regenerację wszystkich trzech wtrysków (prawdopodobnie jutro odeślą je do mnie po naprawie). Koszt to 830zł za sztukę
i 2 lata gwarancji.
Natomiast co do tego nowego wtrysku, który wysłałem na reklamację (ASO w Olsztynie twierdziło po zamontowaniu , że uszkodzony - nie pracował cylinder) mam wstępną wiadomość od sprzedawcy , że wtryskiwacz jest jak najbardziej sprawny tylko zapowietrzył się w czasie montażu
( mechanik z serwisu w Olsztynie jeszcze mi powiedział "(...) Panie to się często zdarza , taka sytuacja że uszkodzony(...)" . Jutro powinieniem go dostać z powrotem wraz z protokołem.
Jestem umówiony na montaż wtryskiwaczy w najbliższy poniedziałek (24.09) w ASO w Olsztynie .
Z testu wynika, że wtryskiwacze dają za dużą dawkę paliwa na biegu jałowym. Na tzw. "pełnym gazie" wynika, że są ok. Gość z serwisu w czasie rozmowy określił je na 70% sprawności


Natomiast co do tego nowego wtrysku, który wysłałem na reklamację (ASO w Olsztynie twierdziło po zamontowaniu , że uszkodzony - nie pracował cylinder) mam wstępną wiadomość od sprzedawcy , że wtryskiwacz jest jak najbardziej sprawny tylko zapowietrzył się w czasie montażu

Jestem umówiony na montaż wtryskiwaczy w najbliższy poniedziałek (24.09) w ASO w Olsztynie .
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
" Koszt to 830zł za sztukę " trochę drogo, znam ten ból
" wtryskiwacz jest jak najbardziej sprawny tylko zapowietrzył się w czasie montażu " dziwne tłumaczenie ale może, ja amator wymieniłem trzy i nic się nie zapowietrzyło

" wtryskiwacz jest jak najbardziej sprawny tylko zapowietrzył się w czasie montażu " dziwne tłumaczenie ale może, ja amator wymieniłem trzy i nic się nie zapowietrzyło

*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
830zł drogo wg mnie także ale skoro wymieniają na oryginalne części Delphi plus 2 lata gwarancji to zdecydowałem się
. Pytałem ostatnio w sklepie w Warszawie przy Krakowiaków 55 (www.dieselcentrum.pl) ile kosztuje nowy to usłyszałem cenę 900zł netto (1107zł brutto) i ok 7 dni czekania. Zobaczymy jak będzie wyglądał protokół po naprawie
. Zamieszczę go tu.
Co do tego zapowietrzenia jestem ciekaw jak to zostanie opisane w protokole razem z wtryskiwaczem . Kusi mnie aby go jeszcze sprawdzić w autoryzowanym serwisie Delphi dla świętego spokoju...


Co do tego zapowietrzenia jestem ciekaw jak to zostanie opisane w protokole razem z wtryskiwaczem . Kusi mnie aby go jeszcze sprawdzić w autoryzowanym serwisie Delphi dla świętego spokoju...
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Na razie nie mogę ochłonąć...
Dziś otrzymałem reklamowany wtryskiwacz. Wyobraźcie sobie , że otrzymuje zupełnie inny (jakiś po naprawie, używany) a sprzedawca twierdził ,że jest sprawny tylko się zapowietrzył . W dodatku odesłał na mój koszt ! Załóżyłem już spór na allegro i jeżeli nie otrzymam zwrotu pieniędzy, kieruję sprawę do sądu. Na razie nie przedstawię tu zdjęć bo z nerwów muszę odejść od komputera...

- kucis30
- Bywalec
- Posty: 131
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 10:41
- Reputacja: 0
- Imię: Mati
- Samochód: Cruze 2.0 CDI
- Silnik:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
o kurde stary strasznie współczuje i rozumiem, bo sam wyp. bym komputer przez okno. Możesz podać login gościa z alle?
Cruze LS 2011, 2.0 CDI LNP 120kW
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
dieselparts4you
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Niezła kicha, głupio mi bo wstawiłem link z tym " dieselparts4you " z opinii wynikało że jest ok. a tu taki numer
Sam kupiłem 3 szt. i zero problemów. Mam nadzieje że odda kasę.

*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Odnośnie sporu z "dieselparts4you" to nie będę kontynuował tego wątku tutaj. Założyłem spór na allegro, finalnie będę dochodził swoich praw konsumenckich nawet w sądzie powszechnym. Jestem na to przygotowany. Sam zwrot stricte za towar nie interesuje mnie bo doszły koszty przesyłek i serwisu w ASO (demontaż, montaż, kodowanie). Jak zakończy się sprawa na pewno poinformuje Was tutaj.
Otrzymałem zregenerowane 3 wtryskiwacze z "Diesel Serwis Przybyłowicz " z Rzeszowa (mają autoryzację Delphi). Tak wyglądają:




Zregenerowałem u nich 3 bo ten 1 miałem mieć od dieselparts4you ale jak wyszło to wiadomo. Serwis odesłał mi ten jeden bez regeneracji i...okazało się w przesyłce , że ma uszkodzony króciec paliwowy

Znów reklamacja
ale w tym wypadku sprzedawca wydaje się uczciwym człowiekiem i deklaruje wymianę na częściach Delphi. Poza tym przesyłka była ubezpieczona. Dziś też z nim rozmawiałem telefonicznie i czekali na korpus wtryskiwacza.
W między czasie chciałem kupić nowy, fabryczny wtryskiwacz (zamówiłem w tamtym tygodniu z uwagi na brak porozumienia z poprzednim sprzedawcą a auto w serwisie, kolejne terminy przekładane). Sprzedawca przesłał mi dziś zdjęcia bo mam go do odebrania ale wstrzymałem się bo są już nowe numery na nim (tzn. 28489562, 25195088) a także brak GM (jakby zamazane) oraz wygląda na taki jakiś mało oryginalny. Oto zdjęcia i proszę Was o opinie na jego temat :


Wygląda mi identycznie jak z tej strony Aliexpress
https://pl.aliexpress.com/item/Promotio ... 36520.html
Otrzymałem zregenerowane 3 wtryskiwacze z "Diesel Serwis Przybyłowicz " z Rzeszowa (mają autoryzację Delphi). Tak wyglądają:
Zregenerowałem u nich 3 bo ten 1 miałem mieć od dieselparts4you ale jak wyszło to wiadomo. Serwis odesłał mi ten jeden bez regeneracji i...okazało się w przesyłce , że ma uszkodzony króciec paliwowy

Znów reklamacja

W między czasie chciałem kupić nowy, fabryczny wtryskiwacz (zamówiłem w tamtym tygodniu z uwagi na brak porozumienia z poprzednim sprzedawcą a auto w serwisie, kolejne terminy przekładane). Sprzedawca przesłał mi dziś zdjęcia bo mam go do odebrania ale wstrzymałem się bo są już nowe numery na nim (tzn. 28489562, 25195088) a także brak GM (jakby zamazane) oraz wygląda na taki jakiś mało oryginalny. Oto zdjęcia i proszę Was o opinie na jego temat :
Wygląda mi identycznie jak z tej strony Aliexpress



https://pl.aliexpress.com/item/Promotio ... 36520.html
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, o 19:06 przez wojtas01, łącznie zmieniany 1 raz.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Często części produkowane są na tej samej linii, co części oryginalne z użyciem części tych samych dostawców. Jednakże z pewnych względów odpadają one z linii, lub zostały im nad stany i wtedy producent próbuje je sprzedać sam, ale nie ma już autoryzacji na użycia znaczka, a w tym jest to znaczek GM.
Ja tak kiedyś czyścidłem znaczki Renault z 500 lamp VALEO.
Ja tak kiedyś czyścidłem znaczki Renault z 500 lamp VALEO.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Tak wiem o tym.. Proszę zauważ , że on wygląda identycznie jak ten tu z aliexpress
https://pl.aliexpress.com/item/Promotio ... 36520.html
Wygląda na to, że w Polsce hurtownie już rozprowadzają chińczyki jako oryginały ... Dlatego sprzedawca nie chciał mi powiedzieć z jakiej hurtowni go sprowadzili...
Ja już wiem, z chińskiej
Dno i wodorosty nasz rynek...
https://pl.aliexpress.com/item/Promotio ... 36520.html
Wygląda na to, że w Polsce hurtownie już rozprowadzają chińczyki jako oryginały ... Dlatego sprzedawca nie chciał mi powiedzieć z jakiej hurtowni go sprowadzili...


- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
90% chińskich produktów to odpad produkcyjny, albo nielegalne użycie produktów które idzie na OEM i OES. Niestety pozostałe 10% to typowe podróby. Tutaj raczej mamy produkt z grupy 90%.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dziś zostały wymienione wtryskiwacze. NIESTETY brak poprawy...
Nie ma w ogóle odczucia włączania się turbospręzarki, auto nie reaguje dynamicznie na pedał gazu (naciśniesz mocniej i żadnej reakcji)
Pedał gazu jest "miękki", auto bardzo ospale reaguje na niego. Zero dynamiki. Pedał hamulca też nie jest brzytwa (ma jakieś połączenie z turbosprężarką ?)
Ruszasz autem , wciskasz gaz to auto leciutko przyśpiesza a za chwilę takie przyhamowanie i musisz mocniej wciśnąć pedał gazu i jakoś tam jedzie... Wcześniej jak było ok to auto rwało się do przodu i jedynka była aż za mocna a teraz muł... Dodatkowo mam jakiś tam dziwny dzwięk , takie stuknięcie (gdzieś w osprzęcie silnika) - jedynka , dwójka i takie buuch... NIe wiem jak to określić ale jakby się coś załączało...
Jestem załamany... Już nawet nie wiem co i jak opisać... Wydane kilka tysięcy pln i punkt wyjściowy znów...
Może znacie jakiegoś speca , który mógłby pomóc...
Dodano po 1 godzinie 16 minutach 39 sekundach:
Osobiście podejrzewam czujnik kopiowania turbo lub zawór N75... Coś z osprzętu turbosprężarki.


Ruszasz autem , wciskasz gaz to auto leciutko przyśpiesza a za chwilę takie przyhamowanie i musisz mocniej wciśnąć pedał gazu i jakoś tam jedzie... Wcześniej jak było ok to auto rwało się do przodu i jedynka była aż za mocna a teraz muł... Dodatkowo mam jakiś tam dziwny dzwięk , takie stuknięcie (gdzieś w osprzęcie silnika) - jedynka , dwójka i takie buuch... NIe wiem jak to określić ale jakby się coś załączało...

Jestem załamany... Już nawet nie wiem co i jak opisać... Wydane kilka tysięcy pln i punkt wyjściowy znów...
Może znacie jakiegoś speca , który mógłby pomóc...

Dodano po 1 godzinie 16 minutach 39 sekundach:
Osobiście podejrzewam czujnik kopiowania turbo lub zawór N75... Coś z osprzętu turbosprężarki.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Pisałem Ci o tym N75 godzine po zalozeniu tego watku, 4 miesiace temu. Dziwie sie ze nie zaczales od tak taniej czesci jak N75 lub od diagnostyki tego sterowania. Kiedy mialem podobny problem w poprzednim aucie to sprawdzali to podlaczajac gruszke cos tam pompujac i tez mieli wskaznik pokazujacy podcisnienie. Sprawdzenie nie kosztowalo wiele a problem rozwiazali za pierwszym podejsciem. Gdyby to byly wtryski to albo bys mial szarpanie albo dymienie, ewentualnie przerwy w mocy a to jest wg mnie wina sterowania turbosprezarka/podcisnienia.
To trytniecie jakby sie cos zalaczalo to test ukladow przeciwposlizgowych - tak byc powinno.
Jesli masz tez problemy z hamulcami to wskazuje na problemy z ukladem podcisnienia poniewaz jest potrzebne wlasnie do hamulcow jak i sterowania turbosprezarka. Moze gdzies jest dziurka w jakims przewodzie albo zaworek zwrotny na pompie?
To trytniecie jakby sie cos zalaczalo to test ukladow przeciwposlizgowych - tak byc powinno.
Jesli masz tez problemy z hamulcami to wskazuje na problemy z ukladem podcisnienia poniewaz jest potrzebne wlasnie do hamulcow jak i sterowania turbosprezarka. Moze gdzies jest dziurka w jakims przewodzie albo zaworek zwrotny na pompie?
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Paweł, miałem szarpanie czasami, rura też okopcona ale mogły się nałożyć dwa problemy. Wtrysk w 2 cylindrze i osprzęt turbosprężarki. Wtryski zrobione więc...pozostaje wszystko co związane z turbosprężarką...
Co do hamulców to kiedyś jadę, wciskam hamulec stopniowo ale mocno i aż mi zleciał do podłogi ...To nie jest normalne. W ogóle z hamulcami coś nie do końca jest ok bo twardość jest zmienna i właśnie kiedyś wyczytałem tu na forum , że mają wspólny układ podciśnienia z turbosprężarką. Coś jest na rzeczy tak jak piszesz - to może być słuszny trop i o tym też myślałem...
Auto bylo w kilku serwisach i bezskutecznie. O warsztatach w warm.maz. to nawet nie chcę wspominać a ja mam pierwszy raz diesla... Nawet nie czują, że turbo nie działa. Brak słów...
Jeżeli dojadę do Warszawy to moglibyśmy coś pomóżdzyć razem (pracuje i mieszkam w tygodniu w Warszawie). Może polecasz jakiś warsztat w Warszawie..? Sam nie dam rady nic zrobić..
Dodano po 11 minutach 41 sekundach:
To zdjęcie mojego silnika. Mowa o tym zaworze ?

Co do hamulców to kiedyś jadę, wciskam hamulec stopniowo ale mocno i aż mi zleciał do podłogi ...To nie jest normalne. W ogóle z hamulcami coś nie do końca jest ok bo twardość jest zmienna i właśnie kiedyś wyczytałem tu na forum , że mają wspólny układ podciśnienia z turbosprężarką. Coś jest na rzeczy tak jak piszesz - to może być słuszny trop i o tym też myślałem...
Auto bylo w kilku serwisach i bezskutecznie. O warsztatach w warm.maz. to nawet nie chcę wspominać a ja mam pierwszy raz diesla... Nawet nie czują, że turbo nie działa. Brak słów...
Jeżeli dojadę do Warszawy to moglibyśmy coś pomóżdzyć razem (pracuje i mieszkam w tygodniu w Warszawie). Może polecasz jakiś warsztat w Warszawie..? Sam nie dam rady nic zrobić..
Dodano po 11 minutach 41 sekundach:
Pisałeś , zgadza się. Może go profilaktycznie wymienić? Zaraz go poszukam w necie.
To zdjęcie mojego silnika. Mowa o tym zaworze ?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Chetnie bym Ci pomogl ale zaden ze mnie mechanik i jak zobacze silnik pierwszy raz na oczy to wolalbym tam w nic nie ingerowac na chybil trafil. Wczesniej mialem Volvo wiec z podobnymi problemami jezdzilem do VCentrum, ale oni specjalizuja sie tylko w 3 markach wiec raczej tam bym go nie zostawial. Powiem tyle. Gdybym byl na Twoim miejscu sprobowalbym pojechac do warszawskiego ASO. Tu maja taki przerob i duze doswiadczenie ze moga rozwiklac zagadke. Ja polecam Aso Miniewski. Sa drodzy ale ogarnieci. Koniecznie naprowadz na trop z podcisnieniem.
Acha a tak w ogole to kiedys mi turbosprezarka nie pracowala po tym jak jakis mechanik cos grzebal i na odwrot zalozyl wezyki podcisnienia na ten zaworek N75. Nie mam pewnosci czy to na zdjeciu to ten zaworek. Latwo sie upewnic sledzac dokad zmierzaja podlaczone do niego przewody.
Acha a tak w ogole to kiedys mi turbosprezarka nie pracowala po tym jak jakis mechanik cos grzebal i na odwrot zalozyl wezyki podcisnienia na ten zaworek N75. Nie mam pewnosci czy to na zdjeciu to ten zaworek. Latwo sie upewnic sledzac dokad zmierzaja podlaczone do niego przewody.
-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Dzieki za podpowiedź odnośnie serwisu w Warszawie . Prawdopodobnie się tam wybiorę.
Mam pytanie :
Gdzie znajduje się zawór N75 ? Czujnik kopiowania turbo jest na gruszce a gdzie szukać N75 i jakie on ma oznaczenie katalogowe ?
Po odpaleniu auta sztanga idzie do dołu i to chyba prawidłowa reakcja .
Mam pytanie :
Gdzie znajduje się zawór N75 ? Czujnik kopiowania turbo jest na gruszce a gdzie szukać N75 i jakie on ma oznaczenie katalogowe ?
Po odpaleniu auta sztanga idzie do dołu i to chyba prawidłowa reakcja .
-
- Wymiatacz
- Posty: 1583
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 90
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! 

-
- Specjalista
- Posty: 385
- Rejestracja: 6 kwie 2018, o 20:37
- Reputacja: 0
- Imię: Wojciech
- Samochód: Cruze 2.0 LT+ 163KM
- Silnik: LNP
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
To jest silnik 2.0 od Cruze ? Nie do końca rozumiem Twoje opisy . Gruszka od turbo jest z drugiej strony przy turbinie . Na niej zamontowany jest czujnik kopiowania turbo . Gdzie znajdę ten N75 ?
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Spadki mocy Cruze 2.0 diesel
Zle podpisane zdjecia. Zaworki ktorych szukasz sa na zdjeciu. Jeden od klap gaszacych w dolocie a drugi od turbo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości