Stuki w zawieszeniu

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 24 sty 2015, o 16:41

Wstrzymaj się z miesiąc, mam obiecane w lutym amory Monroe, do mojego na przód i tył i wtedy powiem ci, jak się sprawują.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

misiekwwa
Aktywny
Posty: 68
Rejestracja: 25 maja 2014, o 21:25
Reputacja: 0
Imię: Paweł
Samochód: ASTRA J ST 2.0 160KM
Silnik:
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: misiekwwa » 24 sty 2015, o 16:55

Mi chodzi o przód i amory do zawieszenia obniżonego. Jeszcze kwestia ceny.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 24 sty 2015, o 17:06

Ja czekam na komplet.

Przód robiony jest w Polsce na tej samej linii co amory OEM dla Insignia, wiec są lepsze niż ten koreański shit, robiony tez w Gliwicach.Tyły są robione w Czechach i na nie czekam, żeby wjechać na garaż.

Obniżenie fabryczne, jest głownie uzyskiwane tylko na sprężynie, a także na samym zaworze tłumiącym wewnątrz amora, ale dla aftermarketu nie będzie to tak odczuwalne.

Cena na pewno będzie niższa niż OES dla serwisu, który pewnie kosztuje z 500 zł/szt.

Konradoo może sprawdzić co teraz jest dostępne na rynku i w jakiej cenie
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

misiekwwa
Aktywny
Posty: 68
Rejestracja: 25 maja 2014, o 21:25
Reputacja: 0
Imię: Paweł
Samochód: ASTRA J ST 2.0 160KM
Silnik:
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: misiekwwa » 24 sty 2015, o 17:46

za wymianę przednich z robocizną 1100 zł

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 29 sty 2015, o 11:35

Zapytaj o Monroe w sklepach

Amory:

tył
G1154 2 szt
przód
G8195 1 szt.
G8196 1 szt.

Może konradoo podrzuci cenę
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
maro
Profesjonalista
Posty: 920
Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
Reputacja: 0
Imię: Marek
Samochód: Cruze 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: maro » 8 lut 2015, o 15:03

Ja wysłałem zapytanie do Vogtlanda. Mają kompletne zawieszenie dl cruza bodaj na amorach koni. Zawieszenie regulowane.

Awatar użytkownika
szary77
Bywalec
Posty: 124
Rejestracja: 20 lis 2013, o 21:25
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Cruze 1.6 LS+Premium
Silnik: 1.6 124KM NoPb
Lokalizacja: Lubaczów
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: szary77 » 22 mar 2015, o 10:58

ZTCW są już amorki do Cruza z Monroe na przód. http://www.bazarek.pl/produkt/7576093/g ... 29593.html
Czekamy na testy na zywym organiźmie

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: wszim » 22 mar 2015, o 11:51

etac pisze:Wstrzymaj się z miesiąc, mam obiecane w lutym amory Monroe, do mojego na przód i tył i wtedy powiem ci, jak się sprawują.
Masz te amory?
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 22 mar 2015, o 12:38

nie pytaj, bo się tylko wkurzyłem. :/

Zbyt nowy produkt i nie ma cennika dla pracowników - jeszcze. Mam czekać.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

barus
Wymiatacz
Posty: 1616
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 35
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: barus » 20 cze 2015, o 16:11

Etak, co słychać w sprawie testu tych amorów? Czy temat ten nadal jest aktualny?
Chcę wymienić tylne na jakieś sprawdzone innej firmy pozabawianych odgłosów fabrycznych amortyzatorów.
U mnie po wymianie z przodu nadal jest cicho.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 20 cze 2015, o 18:04

Temat zamarł, bo nadal nie ma sprzedaży pracowniczej. :/
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: wszim » 20 cze 2015, o 23:00

Mi teraz po czasie, po wymianie gwarancyjnej przednie nadupc..ją bardziej niż wcześniej fabryczne. Zwłaszcza prawy. :H Spuściłem w oponach ciśnienie do 2.4 czyżbym musiał do 1,7 :H
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

pkar1
Świeżak
Posty: 8
Rejestracja: 9 lut 2015, o 10:12
Reputacja: 0
Imię: Paweł
Samochód: Cruze
Silnik:
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: pkar1 » 21 cze 2015, o 00:39

Mam problem. Strasznie stuka w zawieszeniu z przodu, zwłaszcza z prawej strony. Po ściągnięciu koła i ruszaniu półosią wydobywa się dźwięk, jakby uderzało w dzwon. Czy takie zachowanie jest normalne?

https://youtu.be/IlVfSkzAgNA

Proszę o sugestie.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 11 sie 2015, o 21:48

No dobra - firma wreszcie udostępnia możliwość zamówienia.

Zamówiłem przód i tył. Cena jak dla pracownika dość ciekawa
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: wszim » 11 sie 2015, o 21:50

A do olków też będzie?
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
Regulus
Zasłużony dla forum
Posty: 4580
Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
Reputacja: 26
Imię: Andrzej
Samochód: Cruze, Spark
Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
LPG: TAK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: Regulus » 11 sie 2015, o 22:38

No to czekamy na wyniki testów Monroe.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 12 sie 2015, o 06:32

wszim pisze:A do olków też będzie?

Jesli to te same co cruze to tak. Bo do cruze zrobili crosa z Insignia i tylko jeden uchwyt jest inny
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: wszim » 12 sie 2015, o 08:13

Tego nie wiem czy te same. Myślałem, że ty będziesz wiedział. Czy one będą już niebawem w otwartej sprzedaży czy to na razie prototypy?
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 12 sie 2015, o 08:28

Do Cruze'a sa juz w sprzedaży.

Orlando nie ma w katalogu na 2015
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 25 sie 2015, o 19:57

No to po dzisiejszej wizycie u dostawcy górnych mocowań amortyzatora, mogę powiedzieć ze ukryto przed nami potężną wadę produktów, powstała w wyniku błędów w designie całego zawieszenia.

Problem został usunięty częściowo w 2012 roku.

Zastanawiam sie nad zebraniem wszystkiego w całość i postawienia Chevrolet Poland przed sąd na naciągniecie mnie na zakup nowego samochodu w celu wyeliminowania problem z mojego poprzedniego Cruze'a
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

pawelwaw84
Wymiatacz
Posty: 1002
Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
Reputacja: 13
Imię: Paweł
Samochód: Captiva lift 2013
Silnik: 2.0d 163KM
Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: pawelwaw84 » 25 sie 2015, o 20:31

Zapodasz więcej szczegółów? Wcześniej ponoć wystarczała wymiana amorków przy pozostawieniu starych górnych mocowań. Co to za wada produktu i jaki błąd w konstruowaniu zawieszenia?

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: wszim » 25 sie 2015, o 20:39

etac pisze:No to po dzisiejszej wizycie u dostawcy górnych mocowań amortyzatora, mogę powiedzieć ze ukryto przed nami potężną wadę produktów, powstała w wyniku błędów w designie całego zawieszenia.

Problem został usunięty częściowo w 2012 roku.

Zastanawiam sie nad zebraniem wszystkiego w całość i postawienia Chevrolet Poland przed sąd na naciągniecie mnie na zakup nowego samochodu w celu wyeliminowania problem z mojego poprzedniego Cruze'a
{:/ :nerwy :ocochodzi: :zastanawiasie: :pomoc:
Krzychu skoro rzuciłeś takim mocnym "A" na forum, to rzuć "B" bo mam w portkach. Czy mam się bać o swoje bezpieczeństwo? "Design zawieszenia" brzmi dla mnie zbyt artystycznie. Czy chodzi o grube błędy projektowe ? No i czy blliźniaczość konstrukcji cruze do orlando ma znaczenie?
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 25 sie 2015, o 20:41

Także:

- amortyzator posiada wadliwe mocowanie rury środkowej, po rozebraniu amora znalazłem pęknięty zawór dolny amortyzatora - usunięto w 2012
- sprężyna jest za krotka i w trakcie gwałtownego rozprężenia może się przemieścić, co zmieni jego charakterystykę (stad pomaga postawienie samochodu na podnośniku, ale problem wraca po kilkuset km - >usunięto w 2012
- mocowanie górne miało wadę w łożysko, oraz w systemie zatrzaskiwania, części zewnętrznej i wewnętrznej co w przypadku rozdzielenia powoduje stuk lub grzechot przy jeździe - usunięto w 2012

Po rozpoznaniu tych wszystkich tematów wydaje mi się jasne wydanie biuletynu przez Chevrolet US, który nakazywał wymianę tych wszystkich na po zmianowe.

Wlasnie poinformowałem CAC. Zastanawiam się nad poważnym pozwem sądowym.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24971
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 302
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: etac » 26 sie 2015, o 18:57

Otrzymałem wlasnie odpowiedź z CAC. Podtrzymuja nadal swoje stanowisko :H
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Stuki w zawieszeniu

Post autor: wszim » 26 sie 2015, o 23:05

Skoro usunęli wady w 2012 to co stuka w 2013?
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości