Stuki w zawieszeniu
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Wstrzymaj się z miesiąc, mam obiecane w lutym amory Monroe, do mojego na przód i tył i wtedy powiem ci, jak się sprawują.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 25 maja 2014, o 21:25
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: ASTRA J ST 2.0 160KM
- Silnik:
- Lokalizacja: WWL
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Mi chodzi o przód i amory do zawieszenia obniżonego. Jeszcze kwestia ceny.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Ja czekam na komplet.
Przód robiony jest w Polsce na tej samej linii co amory OEM dla Insignia, wiec są lepsze niż ten koreański shit, robiony tez w Gliwicach.Tyły są robione w Czechach i na nie czekam, żeby wjechać na garaż.
Obniżenie fabryczne, jest głownie uzyskiwane tylko na sprężynie, a także na samym zaworze tłumiącym wewnątrz amora, ale dla aftermarketu nie będzie to tak odczuwalne.
Cena na pewno będzie niższa niż OES dla serwisu, który pewnie kosztuje z 500 zł/szt.
Konradoo może sprawdzić co teraz jest dostępne na rynku i w jakiej cenie
Przód robiony jest w Polsce na tej samej linii co amory OEM dla Insignia, wiec są lepsze niż ten koreański shit, robiony tez w Gliwicach.Tyły są robione w Czechach i na nie czekam, żeby wjechać na garaż.
Obniżenie fabryczne, jest głownie uzyskiwane tylko na sprężynie, a także na samym zaworze tłumiącym wewnątrz amora, ale dla aftermarketu nie będzie to tak odczuwalne.
Cena na pewno będzie niższa niż OES dla serwisu, który pewnie kosztuje z 500 zł/szt.
Konradoo może sprawdzić co teraz jest dostępne na rynku i w jakiej cenie
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Aktywny
- Posty: 68
- Rejestracja: 25 maja 2014, o 21:25
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: ASTRA J ST 2.0 160KM
- Silnik:
- Lokalizacja: WWL
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
za wymianę przednich z robocizną 1100 zł
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Zapytaj o Monroe w sklepach
Amory:
tył
G1154 2 szt
przód
G8195 1 szt.
G8196 1 szt.
Może konradoo podrzuci cenę
Amory:
tył
G1154 2 szt
przód
G8195 1 szt.
G8196 1 szt.
Może konradoo podrzuci cenę
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- maro
- Profesjonalista
- Posty: 920
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
- Reputacja: 0
- Imię: Marek
- Samochód: Cruze 1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Ja wysłałem zapytanie do Vogtlanda. Mają kompletne zawieszenie dl cruza bodaj na amorach koni. Zawieszenie regulowane.
- szary77
- Bywalec
- Posty: 124
- Rejestracja: 20 lis 2013, o 21:25
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Cruze 1.6 LS+Premium
- Silnik: 1.6 124KM NoPb
- Lokalizacja: Lubaczów
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
ZTCW są już amorki do Cruza z Monroe na przód. http://www.bazarek.pl/produkt/7576093/g ... 29593.html
Czekamy na testy na zywym organiźmie
Czekamy na testy na zywym organiźmie
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Masz te amory?etac pisze:Wstrzymaj się z miesiąc, mam obiecane w lutym amory Monroe, do mojego na przód i tył i wtedy powiem ci, jak się sprawują.

- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
nie pytaj, bo się tylko wkurzyłem.
Zbyt nowy produkt i nie ma cennika dla pracowników - jeszcze. Mam czekać.

Zbyt nowy produkt i nie ma cennika dla pracowników - jeszcze. Mam czekać.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 35
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Etak, co słychać w sprawie testu tych amorów? Czy temat ten nadal jest aktualny?
Chcę wymienić tylne na jakieś sprawdzone innej firmy pozabawianych odgłosów fabrycznych amortyzatorów.
U mnie po wymianie z przodu nadal jest cicho.
Chcę wymienić tylne na jakieś sprawdzone innej firmy pozabawianych odgłosów fabrycznych amortyzatorów.
U mnie po wymianie z przodu nadal jest cicho.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Temat zamarł, bo nadal nie ma sprzedaży pracowniczej. 

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Mi teraz po czasie, po wymianie gwarancyjnej przednie nadupc..ją bardziej niż wcześniej fabryczne. Zwłaszcza prawy.
Spuściłem w oponach ciśnienie do 2.4 czyżbym musiał do 1,7 



-
- Świeżak
- Posty: 8
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 10:12
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Mam problem. Strasznie stuka w zawieszeniu z przodu, zwłaszcza z prawej strony. Po ściągnięciu koła i ruszaniu półosią wydobywa się dźwięk, jakby uderzało w dzwon. Czy takie zachowanie jest normalne?
https://youtu.be/IlVfSkzAgNA
Proszę o sugestie.
https://youtu.be/IlVfSkzAgNA
Proszę o sugestie.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
No dobra - firma wreszcie udostępnia możliwość zamówienia.
Zamówiłem przód i tył. Cena jak dla pracownika dość ciekawa
Zamówiłem przód i tył. Cena jak dla pracownika dość ciekawa
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 26
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
No to czekamy na wyniki testów Monroe.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
wszim pisze:A do olków też będzie?
Jesli to te same co cruze to tak. Bo do cruze zrobili crosa z Insignia i tylko jeden uchwyt jest inny
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Tego nie wiem czy te same. Myślałem, że ty będziesz wiedział. Czy one będą już niebawem w otwartej sprzedaży czy to na razie prototypy?

- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Do Cruze'a sa juz w sprzedaży.
Orlando nie ma w katalogu na 2015
Orlando nie ma w katalogu na 2015
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
No to po dzisiejszej wizycie u dostawcy górnych mocowań amortyzatora, mogę powiedzieć ze ukryto przed nami potężną wadę produktów, powstała w wyniku błędów w designie całego zawieszenia.
Problem został usunięty częściowo w 2012 roku.
Zastanawiam sie nad zebraniem wszystkiego w całość i postawienia Chevrolet Poland przed sąd na naciągniecie mnie na zakup nowego samochodu w celu wyeliminowania problem z mojego poprzedniego Cruze'a
Problem został usunięty częściowo w 2012 roku.
Zastanawiam sie nad zebraniem wszystkiego w całość i postawienia Chevrolet Poland przed sąd na naciągniecie mnie na zakup nowego samochodu w celu wyeliminowania problem z mojego poprzedniego Cruze'a
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Wymiatacz
- Posty: 1002
- Rejestracja: 24 mar 2014, o 10:23
- Reputacja: 13
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva lift 2013
- Silnik: 2.0d 163KM
- Lokalizacja: Ząbki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Zapodasz więcej szczegółów? Wcześniej ponoć wystarczała wymiana amorków przy pozostawieniu starych górnych mocowań. Co to za wada produktu i jaki błąd w konstruowaniu zawieszenia?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
etac pisze:No to po dzisiejszej wizycie u dostawcy górnych mocowań amortyzatora, mogę powiedzieć ze ukryto przed nami potężną wadę produktów, powstała w wyniku błędów w designie całego zawieszenia.
Problem został usunięty częściowo w 2012 roku.
Zastanawiam sie nad zebraniem wszystkiego w całość i postawienia Chevrolet Poland przed sąd na naciągniecie mnie na zakup nowego samochodu w celu wyeliminowania problem z mojego poprzedniego Cruze'a





Krzychu skoro rzuciłeś takim mocnym "A" na forum, to rzuć "B" bo mam w portkach. Czy mam się bać o swoje bezpieczeństwo? "Design zawieszenia" brzmi dla mnie zbyt artystycznie. Czy chodzi o grube błędy projektowe ? No i czy blliźniaczość konstrukcji cruze do orlando ma znaczenie?

- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Także:
- amortyzator posiada wadliwe mocowanie rury środkowej, po rozebraniu amora znalazłem pęknięty zawór dolny amortyzatora - usunięto w 2012
- sprężyna jest za krotka i w trakcie gwałtownego rozprężenia może się przemieścić, co zmieni jego charakterystykę (stad pomaga postawienie samochodu na podnośniku, ale problem wraca po kilkuset km - >usunięto w 2012
- mocowanie górne miało wadę w łożysko, oraz w systemie zatrzaskiwania, części zewnętrznej i wewnętrznej co w przypadku rozdzielenia powoduje stuk lub grzechot przy jeździe - usunięto w 2012
Po rozpoznaniu tych wszystkich tematów wydaje mi się jasne wydanie biuletynu przez Chevrolet US, który nakazywał wymianę tych wszystkich na po zmianowe.
Wlasnie poinformowałem CAC. Zastanawiam się nad poważnym pozwem sądowym.
- amortyzator posiada wadliwe mocowanie rury środkowej, po rozebraniu amora znalazłem pęknięty zawór dolny amortyzatora - usunięto w 2012
- sprężyna jest za krotka i w trakcie gwałtownego rozprężenia może się przemieścić, co zmieni jego charakterystykę (stad pomaga postawienie samochodu na podnośniku, ale problem wraca po kilkuset km - >usunięto w 2012
- mocowanie górne miało wadę w łożysko, oraz w systemie zatrzaskiwania, części zewnętrznej i wewnętrznej co w przypadku rozdzielenia powoduje stuk lub grzechot przy jeździe - usunięto w 2012
Po rozpoznaniu tych wszystkich tematów wydaje mi się jasne wydanie biuletynu przez Chevrolet US, który nakazywał wymianę tych wszystkich na po zmianowe.
Wlasnie poinformowałem CAC. Zastanawiam się nad poważnym pozwem sądowym.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Otrzymałem wlasnie odpowiedź z CAC. Podtrzymuja nadal swoje stanowisko 

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Stuki w zawieszeniu
Skoro usunęli wady w 2012 to co stuka w 2013?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości