Ostatnio był wymieniany czujnik ABS z przodu w prawym kole, ale nadal problem z ABS powraca - od czasu do czasu kontrolki trakcji i ABS, a dosyć często "bicie" ABS bez żadnego powodu, jakby wariował i źle synchronizował obie strony trakcji.
Czy ma to związek z chrobotaniem? Może to koronka ABS się rozpada?
Podjechałem do stacji diagnostycznej - zawieszenie w idealnym stanie. A więc ten dźwięk powstaje w momencie napięć z chwilą załączania napędu.
Zerknijcie i powiedzcie, o co może chodzić?
https://youtube.com/shorts/tTS1Lg2QI2s
Dodano po 1 godzinie 43 minutach 44 sekundach:
Wrzuciłem link do filmu na ChatGPT - oto, co napisał

---
ChatGPT:
Co to może być?
Z dźwięku wynika, że:
Prawdopodobnie półosie lub przeguby (zewnętrzne lub wewnętrzne) – szczególnie jeśli hałas zmienia się przy skręcaniu lub ruszaniu.
Możliwe, że poduszka silnika lub skrzyni biegów ma luzy i cały zespół napędowy się "przestawia" pod obciążeniem.
Potencjalnie też zużyte wielowypusty w piaście lub przegubie – powodują stukot przy obciążeniu.
Co warto zrobić:
Podnieść auto i ręcznie obracać koła i półosie – posłuchać czy coś stuka.
Złapać półosie i poruszać je – czy mają luzy przy wewnętrznych przegubach.
Sprawdzić stan poduszek silnika i skrzyni – często objawy przy ruszaniu to one.
Jeśli stukot zmienia się przy skręcie kierownicy, to przeguby zewnętrzne.