Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

Stuka, puka, kapie, cieknie...
ODPOWIEDZ
TanZiu
Świeżak
Posty: 30
Rejestracja: 29 gru 2022, o 20:13
Reputacja: 0
Imię: Krzysztof
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8, 140km, benz.
LPG: BRC
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

Post autor: TanZiu » 1 maja 2025, o 18:43

Witam znów przychodzę z problemem chłodzenia. Oto on:
Załączniki
Już płynu nie dolewam. Na chwilę obecną jest podejrzenie pompy wody lub walnięta głowica choć była sprawdzana pod kontem szczelności.
Już płynu nie dolewam. Na chwilę obecną jest podejrzenie pompy wody lub walnięta głowica choć była sprawdzana pod kontem szczelności.

Irekdys
Świeżak
Posty: 35
Rejestracja: 16 paź 2024, o 18:31
Reputacja: 0
Imię: Irek
Samochód: Orlando
Silnik: 2.0, 163KM, diesel
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Re: Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

Post autor: Irekdys » 1 maja 2025, o 18:55

Jeśli wentylator się nie włącza to zacznij od sprawdzenia bezpiecznika wentylatora. To będzie jakiś mocniejszy ze 60A. Jeśli temp. rośnie to węże będą napięte od ciśnienia, a i płynu może ubywać ze względu na ciśnienie. Nie konicznie musi być wyciek.

TanZiu
Świeżak
Posty: 30
Rejestracja: 29 gru 2022, o 20:13
Reputacja: 0
Imię: Krzysztof
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8, 140km, benz.
LPG: BRC
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

Post autor: TanZiu » 1 maja 2025, o 19:32

Chodzi o to że wąż jest zbyt twardy jesli czytałeś to wentylator się włącza (sam z siebie bto przy ponad 100st). Porównanie twardości węża to jakbyś sobie ścisnął przedramie bądź okolice nadgarstka. Ugina się lekko ale jest za twardy. I tu jest problem ze jest zbyt twardy. Gdzie szukać problemu prócz ww. Chyba że to jest napewno któreś z tych.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24968
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 300
Imię: Krzysztof
Samochód: Opel Astra L ST
Silnik: 1.2T Pure Tech
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

Post autor: etac » 1 maja 2025, o 21:31

Ciśnienie reguluje korek zbiorniczka, zacznij od tego.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

TanZiu
Świeżak
Posty: 30
Rejestracja: 29 gru 2022, o 20:13
Reputacja: 0
Imię: Krzysztof
Samochód: Cruze
Silnik: 1.8, 140km, benz.
LPG: BRC
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia.

Post autor: TanZiu » 2 maja 2025, o 03:46

Korek wymieniony

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości