dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały czas
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały czas
Witam wszystkich
Mam taką sprawę do poruszenia.
Mianowicie potrzebowałem zasilania w samochodzie które by było przez cały czas a nie jak w zapalniczce odcinane po kilkunastu minutach przez sterownik.
Ponieważ mam auto na gwarancji jeszcze, to nie chciałem sam robić więc w ASO zrobili mi to za 70zł. Wszystko jest niby ok bo i bezpiecznik dodali i bez problemu zrobili ale jednak nie do końca.
Po podpięciu jakiegoś odbiornika pod to gniazdko, cokolwiek i może być o małym prądzie, ja np podpinam radio internetowe które pobiera w spoczynku spokojnie poniżej 0,1A i wyjściu z auta, kilkukrotnie spada zasięg pilota zamka centralnego.
Powiedzmy że normalnie działa mi z odległości 200m to po podłączeniu się do zasilania jest to jakieś 10m.
Jest to niezależne od obciążenia którę podepnę, dodam że akumulator naładowany a bateria w pilocie nowa, na drugim pilocie to samo.
Żeby jeszcze bardziej sprawdzić sprawę to podłączyłem się pod zasilanie w gnieździe OBD2 i sytuacja jest identyczna.
Problem znika od razu po odłączeniu się od tego zasilania.
Jest to bardzo nie wygodne, potrzebuję schematów instalacji żeby coś bardziej stwierdzić.
Teraz tak dla bardziej obeznanych, z góry zaznaczam że jestem elektronikiem i wiem o czym mówię.
Przy akumulatorze jest czujnik prądu i prawdopodobnie sterownik wie ile kiedy ma być pobierane prądu i jak wykrywa zbyt duży przepływ po zamknięciu auta to kompensuje to obniżając czułość odbiornika pilota zdalnego sterowania.
Nie spodziewał bym się tego po takim samochodzie ale może z jakiegoś powodu zrobili odcinanie zasilania w gnieździe zapalniczki.
Proszę o wypowiedzi jeśli ktoś zetknął się z taką sytuacją i wie coś na ten temat oraz jak by ktoś mógł podrzucić schematy elektryczne.
Auto to AVEO T300 LS sedan rok produkcji 2012.
Z góry dziękuję.
Damian.
Mam taką sprawę do poruszenia.
Mianowicie potrzebowałem zasilania w samochodzie które by było przez cały czas a nie jak w zapalniczce odcinane po kilkunastu minutach przez sterownik.
Ponieważ mam auto na gwarancji jeszcze, to nie chciałem sam robić więc w ASO zrobili mi to za 70zł. Wszystko jest niby ok bo i bezpiecznik dodali i bez problemu zrobili ale jednak nie do końca.
Po podpięciu jakiegoś odbiornika pod to gniazdko, cokolwiek i może być o małym prądzie, ja np podpinam radio internetowe które pobiera w spoczynku spokojnie poniżej 0,1A i wyjściu z auta, kilkukrotnie spada zasięg pilota zamka centralnego.
Powiedzmy że normalnie działa mi z odległości 200m to po podłączeniu się do zasilania jest to jakieś 10m.
Jest to niezależne od obciążenia którę podepnę, dodam że akumulator naładowany a bateria w pilocie nowa, na drugim pilocie to samo.
Żeby jeszcze bardziej sprawdzić sprawę to podłączyłem się pod zasilanie w gnieździe OBD2 i sytuacja jest identyczna.
Problem znika od razu po odłączeniu się od tego zasilania.
Jest to bardzo nie wygodne, potrzebuję schematów instalacji żeby coś bardziej stwierdzić.
Teraz tak dla bardziej obeznanych, z góry zaznaczam że jestem elektronikiem i wiem o czym mówię.
Przy akumulatorze jest czujnik prądu i prawdopodobnie sterownik wie ile kiedy ma być pobierane prądu i jak wykrywa zbyt duży przepływ po zamknięciu auta to kompensuje to obniżając czułość odbiornika pilota zdalnego sterowania.
Nie spodziewał bym się tego po takim samochodzie ale może z jakiegoś powodu zrobili odcinanie zasilania w gnieździe zapalniczki.
Proszę o wypowiedzi jeśli ktoś zetknął się z taką sytuacją i wie coś na ten temat oraz jak by ktoś mógł podrzucić schematy elektryczne.
Auto to AVEO T300 LS sedan rok produkcji 2012.
Z góry dziękuję.
Damian.
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Fajna teoria.Damiak pisze:
..... Przy akumulatorze jest czujnik prądu i prawdopodobnie sterownik wie ile kiedy ma być pobierane prądu i jak wykrywa zbyt duży przepływ po zamknięciu auta to kompensuje to obniżając czułość odbiornika pilota zdalnego sterowania.....
Tak po mojemu, to Ty może elektronik jesteś dobry, ale samochodziarz chyba kiepski ...

Chwilowo załóżmy, że Twoje obserwacje są zgodne z faktami.
Co to jest i na jakiej zasadzie działa to Twoje radio internetowe ???
Nie jest tak, że to właśnie ono zakłóca pracę nadajnika lub odbiornika pilota poprzez emisję fali radiowej w jakimś pokrewnym pasmie ???
Może podłącz zamiast niego żaróweczkę i spróbuj ponownie.
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Ale to przecież wyraźnie napisałem że obojętnie co podłączam, może to być diodka migająca a efekt ten sam, napisałem też że zostawiam radio internetowe w trybie standby a wtedy to ono nie emituje żadnych fal
żeby było jasne sprawdzałem na wielu różnych urządzeniach więc nie chodzi tu o żadne radio internetowe.
Myślę, że warto jest przeczytać w całości to co napisałem i najlepiej ze zrozumieniem.

Myślę, że warto jest przeczytać w całości to co napisałem i najlepiej ze zrozumieniem.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Zacznijmy od tego, gdzie Panowie w ASO sie podpieli z tym kabelkiem. Juz mielismy takich co kable z modulu haka podpinali pod zasilanie kamery cofania. Jedno podpiecie i wszystko przestało działac - kamera i switla w przyczepie.
Patrzac na cene za jaka zrobili to raczej sie nie przyłożyli do roboty.
Patrzac na cene za jaka zrobili to raczej sie nie przyłożyli do roboty.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Bez problemu każdy może to sprawdzić u siebie, w gniazdu obd 2 dwa piny to zasilanie z akumulatora(można zobaczyć które na internecie), bez problemu kilka amper można pobrać, wtyczka do obd 2 kosztuje z 3 zł, dopniesz dwa druciki i diodkę z rezystorem i jestem na 100% przekonany że będziesz miał to samo i doskonale zobaczysz o co chodzi!
Więc to gdzie się podłączyli to też nie ma wpływu.
Więc to gdzie się podłączyli to też nie ma wpływu.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Dodatkowe gniazdo podpieli pod OBD?? 

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- AdamT
- Zasłużony dla forum
- Posty: 698
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 09:30
- Reputacja: 3
- Imię: Adam
- Samochód: Octavia III FL
- Silnik:
- Lokalizacja: SRC
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
A ten dodatkowy bezpiecznik to gdzie masz zamontowany?
Peugeot 308SW Hybrid 225 GT Pack
Skoda Octavia III FL 1.4TSI 150KM Style + to i tamto
był Cruze 1.6 HB LT+ Premium, Samsung Galaxy Tab 2 7" on-board
Skoda Octavia III FL 1.4TSI 150KM Style + to i tamto

był Cruze 1.6 HB LT+ Premium, Samsung Galaxy Tab 2 7" on-board
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Zamontowali na przewodzie do wejścia bezpieczników pod kierownicą, ja nie wiem czy ja niewyraźnie piszę? pod obd ja podłączałem żeby sprawdzić czy dzieje się tak samo!
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Nie krzycz 
Pod OBD nie wolno nic podlaczać. Nic poza urzadzenia diagnostyczne lub inne tam skierowane, ale na pewno nie gniazdo zasilania dodatkowego. Takze podlacz te kabelki pod bezpiecznik normalny, lub przecisnij kabel i podlacz sie bezpośrednio pod akumulator, ale na boga nie pod OBD.

Pod OBD nie wolno nic podlaczać. Nic poza urzadzenia diagnostyczne lub inne tam skierowane, ale na pewno nie gniazdo zasilania dodatkowego. Takze podlacz te kabelki pod bezpiecznik normalny, lub przecisnij kabel i podlacz sie bezpośrednio pod akumulator, ale na boga nie pod OBD.

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Ja rozumiem co trzeba by zrobić ale interesuje mnie takie dziwne zachowanie, nigdy nie spotkałem się z czymś takim a tym bardziej że elektryk z ASO gdzie codziennie robią ople i chevrolety.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Spytaj sie tych co podpinaja moduł do domykania szyb w OBD, a potem im dziwnie dziala instalacja LPG.
To gniazdo się rzadzi innymi prawami, szczegolnie w pojazdach z instalacja CAN, gdzie jest wiecej czujników niz mozna się wymysleć
A co do elektryków, to się nie dziw, bo w ASO za 1500 zł to nikt normalny i inteligentny nie pracuje na warsztacie. Chyba ze robi na ZUS, a po godzinach ma swoj porzadny warsztat.
To gniazdo się rzadzi innymi prawami, szczegolnie w pojazdach z instalacja CAN, gdzie jest wiecej czujników niz mozna się wymysleć

A co do elektryków, to się nie dziw, bo w ASO za 1500 zł to nikt normalny i inteligentny nie pracuje na warsztacie. Chyba ze robi na ZUS, a po godzinach ma swoj porzadny warsztat.

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Więc znasz jakieś dobre miejsce w Polsce gdzie mogę coś konkretnego zrobić lub w ogóle porozmawiać na odpowiednim poziomie?
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Forum CTP
A jak jestes elektronikiem to wiesz jak to zrobić, a dopoki czegoś nie uszkodzisz to gwarancji ci nie zabiorą.

A jak jestes elektronikiem to wiesz jak to zrobić, a dopoki czegoś nie uszkodzisz to gwarancji ci nie zabiorą.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Jakiś wpis w książce, o montażu masz ?
Jeśli tak, to może wepnij się "tak jak powinno być" (oczywiście z bezpiecznikiem), a ten "drut" który zrobiło ASO zdemontuj
Jak by się upierali, że to nie oni montowali - "ja tu nic nie ruszałem, nic nie robiłem bo się nie znam
"
Jeśli tak, to może wepnij się "tak jak powinno być" (oczywiście z bezpiecznikiem), a ten "drut" który zrobiło ASO zdemontuj

Jak by się upierali, że to nie oni montowali - "ja tu nic nie ruszałem, nic nie robiłem bo się nie znam

Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
No to jest jakieś rozwiązanie.
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Nie boj sie serwisu. To jest uklad podobny do symbiozy dwoch ukladów. Oni potrzebują twojej kasy, a ty ich pieczatek.
Bez nerwacji, grzecznie, a zawsze swoje dostaniesz.

Bez nerwacji, grzecznie, a zawsze swoje dostaniesz.

Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- AdamT
- Zasłużony dla forum
- Posty: 698
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 09:30
- Reputacja: 3
- Imię: Adam
- Samochód: Octavia III FL
- Silnik:
- Lokalizacja: SRC
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Krzysiek nie wprowadzaj zamieszania, bo to dotyczy instalacji, które na bieżąco korzystają z danych po OBD. Jak wiadomo pod OBD podpięte może być tylko jedno urządzenie i stąd problemy gdy wpięty jest na stałe sterownik LPG i dodatkowo podepnie się domykanie szyb.etac_owiec pisze:Spytaj sie tych co podpinaja moduł do domykania szyb w OBD, a potem im dziwnie dziala instalacja LPG.
Peugeot 308SW Hybrid 225 GT Pack
Skoda Octavia III FL 1.4TSI 150KM Style + to i tamto
był Cruze 1.6 HB LT+ Premium, Samsung Galaxy Tab 2 7" on-board
Skoda Octavia III FL 1.4TSI 150KM Style + to i tamto

był Cruze 1.6 HB LT+ Premium, Samsung Galaxy Tab 2 7" on-board
- etac
- Prezes
- Posty: 24970
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 301
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Tak czy inaczej, tam sie nic nie wpina co nie jest stworzone pod te gniazdo, bo sie cuda mogą dziac.
A ze pod inne piny to dziala to tez wiem

A ze pod inne piny to dziala to tez wiem
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Odnośnie tego modułu do domykania szyb w cruze to zadziałało by to w aveo t300 ls sedan?
Tylko z przodu mam elektryczne szyby a z tyłu korbki, gdzieś kiedyś wyczytałem że tak, możecie to potwierdzić bo to też fajna sprawa.
Tylko z przodu mam elektryczne szyby a z tyłu korbki, gdzieś kiedyś wyczytałem że tak, możecie to potwierdzić bo to też fajna sprawa.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Ta teoria nie jest prawdą. Nie ma czegoś takiego jak opcja obniżania czułości odbiornika bo nie ma to żadnego sensu. Odbiorniki same z siebie pobierają bardzo bardzo mało prądu (nie dotyczy układów lampowychPrzy akumulatorze jest czujnik prądu i prawdopodobnie sterownik wie ile kiedy ma być pobierane prądu i jak wykrywa zbyt duży przepływ po zamknięciu auta to kompensuje to obniżając czułość odbiornika pilota zdalnego sterowania.

Ograniczenie zasięgu pilota jest z pewnością związane z zakłóceniami EMC pasma na którym pracuje pilot. Skąd te zakłócenia - to jest oczywiście kwestia do zdiagnozowania. Czy przypadkiem nie wpinasz tam do gniazda przetwornicy 5V (USB)? Bo rozumiem że to twoje radio zasila się raczej z 5V a nie 12? Bo jeżeli tak to ta przetwornica jest przyczyną i jest to dość powszechny problem.

- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
No w końcu jakaś sensowna wypowiedź. Owszem wszystko co sprawdzałem a byłe to różne urządzenia to miały przetwornice ale trzeba zaznaczyć że wśród nich była też taka oryginalna noki od uchwytu indukcyjnego CR 200, wprawdzie nie widziałem go w środku ale powinien być lepiej zrobiony, pozostałe wszystkie bez filtrów, spróbuję więc dodać pełny filtr emi/rfi , nie myślałem że instalacja w aucie jest tak wrażliwa na to.
- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Opcja obniżania czułości to może być po prostu przejście odbiornika w tryb głębszego uśpienia wymuszone przez kontroler co też jest dość powszechnym rozwiązaniem energooszczędnym w układach mikroprocesorowych.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Ale o jakim oszczędzaniu ty mówisz. Z 100uA na 10uA. Jakie to miałoby mieć znaczenie dla instalacji samochodu? Poza tym wg mnie nie ma układów obniżających czułość odbiornika tylko zmniejszających moc nadajnika jeżeli już. W samochodzie nie ma też raczej układu dokonującego pomiaru prądu z akumulatora bo jaki by musiał mieć bocznik pomiarowy przy prądach rozruchu. Proponuję nie brnijmy.

- Damiak
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 maja 2014, o 09:05
- Reputacja: 0
- Imię: Damian
- Samochód: Aveo T300
- Silnik:
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
a pomiary prądu są tylko bocznikem? , chcesz zdjęcie czujnika na przewodzie minusowym zaraz obok wyjścia z akumulatora?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: dodatkowe gniazdo zapalniczki z zasilaniem przez cały cz
Masz rację nie tylko. Ale dokładność tego pomiaru i rozdzielczość jest jaka? Zmierzysz tym samym ustrojstwem mA i setki A z podobną dokładnością? Odchodzimy od tematu. Nie wierzę w taką instytucję jak obniżanie czułości odbiornika centralnego zamka w zależności od poboru prądu z aku. Bez sensu, UTOPIA.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości