T250 zgasł i już nie odpala
: 29 mar 2017, o 22:31
Cześć!
Aveo (T250, 1.2 benzyna +gaz) , po odpaleniu i przejechaniu jakiś 200m zgasło. Zgasł w sposób coś ala podobny jak by się paliwo skończyło tj, nie miał przez chwilę siły zupełnie i zgasł. Dotoczyłem się na chodnik i już nie chciał odpalić. Kręcił rozrusznikiem i nawet zawarczeć nie chciał.
Od razu wymieniłem świece oraz pompę bo tydzień wcześniej wyrzuciło mi chceck engine i błąd wysokiego stanu czujnika od pompy więc też od razu zamówiłem i do zmiany.
Sprawdziłem iskrę na świecy - jest.
Pompa po przekręceniu kluczyka słychać że działa - zresztą jest nówka.
Po "ręcznym" podaniu paliwa do kolektora odpalił na kilka sekund na wszystkie cztery gary.
Gaz odpiąłem aby wyeliminować ewentualne przepuszczanie gazu.
Ewidentnie jest problem z podawaniem paliwa. Kwestia co jeszcze mogę sprawdzić.
Nawet już zastanawiałem się czy wtryskiwacze nie padły, ale przecież nie wszystkie na raz.
Pół roku temu wymieniany był też filtr paliwa u mechanika więc mało możliwe aby był przypchany czy coś.
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i sprawne.
Awaryjnie na gazie nie mogę odpalić ponieważ mam instalację brc i już kiedyś był odpalany awaryjnie 5 razy i nie zostało to zresetowane tak więc nawet do mechanika nie mogę się dotoczyć...
Chciałem kupić kabel diagnostyczny do centralki brc ale nie mogę się doszukać nigdzie złączki pod maską. Czy w brc plug and drive jest ona bezpośrednio w komputerze centralki?
Panowie, macie jeszcze jakieś pomysły co mogło mi go uziemić bo już drugi tydzień walczę a do roboty jakoś trzeba dojeżdżać ;/
Aveo (T250, 1.2 benzyna +gaz) , po odpaleniu i przejechaniu jakiś 200m zgasło. Zgasł w sposób coś ala podobny jak by się paliwo skończyło tj, nie miał przez chwilę siły zupełnie i zgasł. Dotoczyłem się na chodnik i już nie chciał odpalić. Kręcił rozrusznikiem i nawet zawarczeć nie chciał.
Od razu wymieniłem świece oraz pompę bo tydzień wcześniej wyrzuciło mi chceck engine i błąd wysokiego stanu czujnika od pompy więc też od razu zamówiłem i do zmiany.
Sprawdziłem iskrę na świecy - jest.
Pompa po przekręceniu kluczyka słychać że działa - zresztą jest nówka.
Po "ręcznym" podaniu paliwa do kolektora odpalił na kilka sekund na wszystkie cztery gary.
Gaz odpiąłem aby wyeliminować ewentualne przepuszczanie gazu.
Ewidentnie jest problem z podawaniem paliwa. Kwestia co jeszcze mogę sprawdzić.
Nawet już zastanawiałem się czy wtryskiwacze nie padły, ale przecież nie wszystkie na raz.
Pół roku temu wymieniany był też filtr paliwa u mechanika więc mało możliwe aby był przypchany czy coś.
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i sprawne.
Awaryjnie na gazie nie mogę odpalić ponieważ mam instalację brc i już kiedyś był odpalany awaryjnie 5 razy i nie zostało to zresetowane tak więc nawet do mechanika nie mogę się dotoczyć...
Chciałem kupić kabel diagnostyczny do centralki brc ale nie mogę się doszukać nigdzie złączki pod maską. Czy w brc plug and drive jest ona bezpośrednio w komputerze centralki?
Panowie, macie jeszcze jakieś pomysły co mogło mi go uziemić bo już drugi tydzień walczę a do roboty jakoś trzeba dojeżdżać ;/