P0304 w Aveo t250 1,4
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
P0304 w Aveo t250 1,4
Nalewając płyn do spryskiwaczy ręka zadrżała i poleciało na komputer silnika. Następnie podjechałem na państwową stację benzynową i zatankowałem pod korek 95. Auto zrobiło ok 400 km trasy autostradowej i pod koniec szarpnęło podczas jazdy przy zwalnianiu. Dzisiaj odpaliło od strzała po ok 2 ok na krzyżowaniu praca na 3 cylindrach, po ruszeniu nadal 3 cylindry i po mocniejszym wciśnięciu gazu załączyło się turbo czyli 4 cylinder i jechało normalnie. Po zatrzymaniu na wolnych zero problemów. Dalej sytuacja podobna, zatrzymanie na światłach znów 3 cylindry i dalej to samo gaz chwila mija i już są 4. Odczytałem następujące błędy P0304 oraz U0167. Rozebrałem wtyczki od komputera silnia , czysto , sucho ..., wymieniłem cewkę zapłonową na zupełnie nową i świecę na 4 cylindrze. Zrobiłem test czyli jazda w koło komina wszystko ok , zero problemów , zero błędów. Podjechałem na stację żeby zalać 98 profilaktycznie i na tej stacji jak wjeżdżałem znów dostał padaczki , znów P0304 i dodatkowo zaświecił się "czek" . Zatankowałem "czek" znikł auto jedzie normalnie , zrobiłem z 15 km , działa jak należy. Miał ktoś podobnie lub wie co to za przyczyna ? Wtrysk? Wilgoć w komputerze silnika ?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Zdejmij listwę i zobacz czy nie masz syfu we wtryskiwaczach.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Orangi na wtryskiwaczach wytrzymują diagnostyczkę? Pewnie nie występują jako część , a średnio tak szukać gumek ... Pytam bo może ściągałeś listwę u siebie i jak to wyglądało.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Powinny wyjść bez uszkodzeń.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Masz może jakiś wymiar, albo nr samych orangów?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Nie mam, u mnie wyszły bez problemu, mogę poszukać.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4

Dodano po 1 godzinie 9 minutach 15 sekundach:
GM 96253597 powinny pasować
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
817050 7.52х3,53
i
55579266 8,3x3,05
Zestaw Elring-243850
i
55579266 8,3x3,05
Zestaw Elring-243850
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
ależ mi zrobiłeś przysługę. Dzięki wielki.
- MIDO
- Wymiatacz
- Posty: 1314
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:38
- Reputacja: 32
- Imię: Miłosz
- Samochód: Aveo T300 LTZ
- Silnik: 1,4 74kW
- LPG: BRC SQ32 Alba
- Inny samochód: Hyundai i20 Cool
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Co prawda w silniku 1,2 ale miałem kiedyś podobne przepały, zerknij: viewtopic.php?f=23&t=3899&p=74444&hilit=P0304#p74145
Nowa odma dobra na wszystko!!!
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Co to jest PWM?
- MIDO
- Wymiatacz
- Posty: 1314
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:38
- Reputacja: 32
- Imię: Miłosz
- Samochód: Aveo T300 LTZ
- Silnik: 1,4 74kW
- LPG: BRC SQ32 Alba
- Inny samochód: Hyundai i20 Cool
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
- MIDO
- Wymiatacz
- Posty: 1314
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:38
- Reputacja: 32
- Imię: Miłosz
- Samochód: Aveo T300 LTZ
- Silnik: 1,4 74kW
- LPG: BRC SQ32 Alba
- Inny samochód: Hyundai i20 Cool
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Oczywiście zakładając, że Twoje pytanie odnosiło się do wątku który wrzuciłem. Tam było pisane skrótowo PWN
. PWM to coś zupełnie innego
Nowa odma dobra na wszystko!!!
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
coś tam o PWM wiem..., dlatego mi nie pasowało. Mój błąd odczytu, wszystko już jest klarowne.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Wyciągnąłem listwę, wtryski wizualnie bardzo czyste, w listwie zero brudu. Gumki też stan bardzo dobry. Poskładałem to wszystko do kupy i przez parę dni było idealne. Wszystko chodziło cacy. Dzisiaj szanowna dzwoni że jak jechała to znów szarpało. Robi tak jak "zalecałem" , czyli jak zaczyna szarpać , zatrzymuje się na poboczu gasi auto, odpala , pedał w podłogę tak dwa razy i jedzie dalej i znów jest cacy cały czas podróży. Ki wuj może być ?
P.S. zamieniłem kolejność wtrysków przy składaniu czyli 1 z 4 i 2 z 3 , jak wróci zobaczę czy wywaliło błąd dzisiaj znów na 4 cylindrze czy na pierwszym , bo wtedy na 100 to wtryskiwacz , jak na 4 to nie wiem co może być. Dodam to co pisałem na początku, dałem zupełnie nową cewkę i świecę na 4 cylindrze bo tylko jedną miałem wtedy, ale to nic nie zmieniło.
Dodano po 1 godzinie 12 minutach 13 sekundach:
jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy. Czy uszkodzenie koła/ kół ZFR nie da podobnego efektu ?
P.S. zamieniłem kolejność wtrysków przy składaniu czyli 1 z 4 i 2 z 3 , jak wróci zobaczę czy wywaliło błąd dzisiaj znów na 4 cylindrze czy na pierwszym , bo wtedy na 100 to wtryskiwacz , jak na 4 to nie wiem co może być. Dodam to co pisałem na początku, dałem zupełnie nową cewkę i świecę na 4 cylindrze bo tylko jedną miałem wtedy, ale to nic nie zmieniło.
Dodano po 1 godzinie 12 minutach 13 sekundach:
jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy. Czy uszkodzenie koła/ kół ZFR nie da podobnego efektu ?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Uszkodzone KZFR klepały by po odpaleniu i w trakcie jazdy, wywaliło by błąd od KZFR a ewentualne wypadanie zapłonów było by na wszystkich cylindrach.
Jeśli błąd dalej będzie ten sam to albo wiązka jest gdzieś walnięta albo ECM siada.
Jeśli błąd dalej będzie ten sam to albo wiązka jest gdzieś walnięta albo ECM siada.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Co następuje
P0300
U0167
P0300
U0167
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Wcześniej podawałeś że jest tylko P0304.
U0167 też może sugerować że coś się dzieje w obrębie ECM.
Zdejmowałeś złącza komputera czy czasem nie ma tam wilgoci?
U0167 też może sugerować że coś się dzieje w obrębie ECM.
Zdejmowałeś złącza komputera czy czasem nie ma tam wilgoci?
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Tak zdejmowałem, sucho, czysto , gumki od wtyczek całe. Jak pisałem wcześniej zalałem trochę komputer płynem do spryskiwaczy i po tej akcji właśnie sprawdziłem.
Wcześniej był P0304 , teraz zmienił się na P0300 . Przesłuchałem właśnie szanowną z papierosem oraz świecąc jej latarką w oczy i przygnała się że to dzisiejsze szarpanie było "lżejsze" niż wcześniej czyli jak pokazywało błąd P0304.
Błąd imo U0167 to odkąd to auto jest to wyskakuje.
Pooszarpywanie silnika jak schodzi z obrotów czyli wypadanie zapłonu i załączanie się normalnej pracy jak mu depnę zaczęło się zaraz po oblaniu komputera płynem. Od momentu zalania do pierwszego pooszarpywania zrobił jeszcze trasę autostradową ok 400 km. Wtedy był błąd P0304.
Zamieniłem kolejnością wtryskiwacze pooszarpywanie zrobiło się "lżejsze" , a błąd zmienił się na P0300.
Wcześniej był P0304 , teraz zmienił się na P0300 . Przesłuchałem właśnie szanowną z papierosem oraz świecąc jej latarką w oczy i przygnała się że to dzisiejsze szarpanie było "lżejsze" niż wcześniej czyli jak pokazywało błąd P0304.
Błąd imo U0167 to odkąd to auto jest to wyskakuje.
Pooszarpywanie silnika jak schodzi z obrotów czyli wypadanie zapłonu i załączanie się normalnej pracy jak mu depnę zaczęło się zaraz po oblaniu komputera płynem. Od momentu zalania do pierwszego pooszarpywania zrobił jeszcze trasę autostradową ok 400 km. Wtedy był błąd P0304.
Zamieniłem kolejnością wtryskiwacze pooszarpywanie zrobiło się "lżejsze" , a błąd zmienił się na P0300.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
to plejady błędów wczoraj doszedł nowy
Mianowicie P0171 . Auto jak miało poszarpywanie z schodzenia obrotów i na wolnych też czasem tak ma. Np na autostradzie idzie jak złoto, na zjeździe z niej padaczka czasem czek czasem nie, P300. Wczoraj wymieniałem olej po 5 tys. , czuć w nim benzynę, dałem nowy filtr powietrza oraz świece niklowe czy jakieś tam NGK stare wyglądały przyzwoicie i na autostradę. Szanowna prowadziła ja odpaliłem telefon i sobie patrzyłem w ELM-a. Zaczął się pojawiać podczas jazdy P0171 na zjeździe z autostrady pojawił się P300. Kasowałem na bieżąco
Auto postało kilka godzin i podczas powrotu zero szarpania tylko P0171. Także ma kaprysy. Czasem jak nim jadę słychać w okolicach baku dźwięk identyczny do zaworu LPG w butli takie metaliczne pojedyncze kliknięcie , (kiedyś miałem auto na LPG) Pytałem szanownej, twierdzi że nie montowała LPG w Aveo , także nie wiem od czego ten odgłos pochodzi. Pojawiał się nawet jak stałem na przejeździe kolejowym, czyli nic z zawiedzenia. "kontrola EVAP" pokazuje 99% podczas jazdy. Czasem spada do zera. Podczas zatrzymywania na skrzyżowaniu potrafi spaść do 0 i przy ruszaniu wzrasta stopniowo do 99. Może ktoś wpadnie co temu Aveo jest.


- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Sprawdź czy harmonijka na dolocie nie pęknięta.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
jak zmieniałem filtr powietrza to z grubsza popatrzyłem na tą rurę, szału nie było , ale pęknięć się widziałem. Jutro zobaczę jeszcze raz może jakieś minimalne jest , a przeoczyłem.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
Sprawdzone, rura od filtra do przepustnicy nie ma nigdzie dziury. Rano zrobiłem nim ok 40 ok, wszystko było ok, nawet po mieście do momentu jak zjeżdżałem z krajówki. Czyli przelotowo było ok 120 km/h zwolnienie na skrzyżowaniu żeby skręcić do ok 40 ok km/h i przy rozpędzaniu szarpanie , gaz w podłogę i załączyła się "rakieta" , czyli normalna praca silnika. Zalałem przed momentem korek zbiornika paliwa WD40 naiwnie się łudząc że to coś da
A... od kilku dni potrafi się zapalić kontrolka ABS , poświeci zgaśnie , jak tam się jej zachce. Może komputer bierze info z czujnika ABS o prędkości i coś tak dostosowuje ? W innym aucie tam mam, ale w Aveo to raczej chyba nie.

A... od kilku dni potrafi się zapalić kontrolka ABS , poświeci zgaśnie , jak tam się jej zachce. Może komputer bierze info z czujnika ABS o prędkości i coś tak dostosowuje ? W innym aucie tam mam, ale w Aveo to raczej chyba nie.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: P0304 w Aveo t250 1,4
a przypadkiem jak odkręcasz korek paliwa nie robi psssss?
Druga opcja czy zawór skrzyni korbowej nie dostaje lewego powietrza?
Druga opcja czy zawór skrzyni korbowej nie dostaje lewego powietrza?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość