T200 nie można uruchomić pojazdu
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
Jestem tu nowy WITAM WSZYSTKICH.
Aveo T200 2005 Pb/LPG brc
Rano uruchamiam pojazd , na benzynie w brc komp. przełącza na gaz.
Lecę do tyry autko OK. przełączyło się na gaz i leci.
Po jakimś czasie bleeeee. I koniec. Przełączenie ręczne tylko na benzynkę też nic.
"Ja mu w gas a on zgasł" obstawiłem cewkę. Próby odpalenia mierne, kilka razy zaskoczył ale padł. Akumulator padł od kręcenia.
Czy ktoś z tym walczył, czy po podłączeniu kompa jest info ,że to cewka?
W tej chwili komp milczy, brak odczytu więc nie biorę pod uwagę
czujnika położenia wału.
Prozaiczne pytanie, bo już nie wiem co robić.
Sprawdziłem cewkę daje iskrę na wszystkie garnik. Komp nic nie podaje.
Czy jest możliwe ,że cewka padła mimo wszystko.
Autko na załadowanym świeżo aku raz zagadało na trzy sekundy i później nic.
Jakieś pomysły ?
pozdrawiam
lesster
Jestem tu nowy WITAM WSZYSTKICH.
Aveo T200 2005 Pb/LPG brc
Rano uruchamiam pojazd , na benzynie w brc komp. przełącza na gaz.
Lecę do tyry autko OK. przełączyło się na gaz i leci.
Po jakimś czasie bleeeee. I koniec. Przełączenie ręczne tylko na benzynkę też nic.
"Ja mu w gas a on zgasł" obstawiłem cewkę. Próby odpalenia mierne, kilka razy zaskoczył ale padł. Akumulator padł od kręcenia.
Czy ktoś z tym walczył, czy po podłączeniu kompa jest info ,że to cewka?
W tej chwili komp milczy, brak odczytu więc nie biorę pod uwagę
czujnika położenia wału.
Prozaiczne pytanie, bo już nie wiem co robić.
Sprawdziłem cewkę daje iskrę na wszystkie garnik. Komp nic nie podaje.
Czy jest możliwe ,że cewka padła mimo wszystko.
Autko na załadowanym świeżo aku raz zagadało na trzy sekundy i później nic.
Jakieś pomysły ?
pozdrawiam
lesster
- XaRaDaS
- Zasłużony dla forum
- Posty: 7705
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
- Reputacja: 9
- Imię: Andrzej
- Samochód: Orlando LTZ
- Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
- Lokalizacja: WX
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Kiedyś miałem podobny problem z tym w lanosie, że jak miałem odpalony to musiałem go gazować, a jak zgasł to problem z odpaleniem, było tylko stuknięcie takie i cisza, nawet nie zakręcił silnik i okazało się, że rozrusznik padnięty był.
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Nie ma błędu, czy nie można w ogóle się połączyć z ECM?lesster pisze:W tej chwili komp milczy, brak odczytu więc nie biorę pod uwagę

- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Kolega widzę komputerowiec ........
Zacznijmy od początku:
Czy świece są mokre po kręceniu rozrusznikiem i wykręceniu ?
Czy pompa paliwowa jest sprawna ?
Czy jest benzyna w baku ?
Czy masz w butli gaz (ile ?) i elektrozawór LPG jest sprawny ?
Czy w związku z instalacją gazową masz odcięcie pompy paliwowej ?
... tak tylko pytam, bo już różne cuda widziałem
Zacznijmy od początku:
Czy świece są mokre po kręceniu rozrusznikiem i wykręceniu ?
Czy pompa paliwowa jest sprawna ?
Czy jest benzyna w baku ?
Czy masz w butli gaz (ile ?) i elektrozawór LPG jest sprawny ?
Czy w związku z instalacją gazową masz odcięcie pompy paliwowej ?
... tak tylko pytam, bo już różne cuda widziałem

-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
Odpowiadając:
silnik kręci , rozrusznik OK.
połączenie z kompem jest, brak innych błędów oprócz czujnika wałka rozrządu ale ten błąd towarzyszy mi od roku i wymiana czujnika nic nie dała. Praca auta była poprawna.
wilgotność świec trudna do określenia.
pompa paliwa poprawnie "mruczy " po przekręceniu stacyjki
benzyna - pół garnak
gaz j/w.
co do odcięcia nie mam takiej wiedzy.
dziękuję za zainteresowanie
pozdrawiam
lesster
ps. cały sęk w tym ,że w Gdyni nie ma warsztatu na te autka a serwis zerwie mi kapcie rachunkiem już na samej diagnostyce.
Odpowiadając:
silnik kręci , rozrusznik OK.
połączenie z kompem jest, brak innych błędów oprócz czujnika wałka rozrządu ale ten błąd towarzyszy mi od roku i wymiana czujnika nic nie dała. Praca auta była poprawna.
wilgotność świec trudna do określenia.
pompa paliwa poprawnie "mruczy " po przekręceniu stacyjki
benzyna - pół garnak
gaz j/w.
co do odcięcia nie mam takiej wiedzy.
dziękuję za zainteresowanie
pozdrawiam
lesster
ps. cały sęk w tym ,że w Gdyni nie ma warsztatu na te autka a serwis zerwie mi kapcie rachunkiem już na samej diagnostyce.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Ja bym się czepił tego błędu czujnika wałka. Taki pomysł mam. Może to nie sam czujnik ale problem elektrycznego jego połączenia z ECM (przetarty kabel, niekontaktujące złącza lub oby nie - usterka ECM). Jeżeli do tej pory braki kontaktu czyli zaniki od niego sygnału były bardzo krótkie, sporadyczne, to ECM rejestrował tylko błąd. Jeżeli usterka się pogłębiła i dochodzi do dłuższego zaniku sygnału z czujnika wtedy ECM może mieć problem ze sterowaniem fazami wtrysku paliwa więc je odłącza. Jak wtryski benzynowe wyłączone to i na gazie nie pojedzie. Lub jakiś inny powód, że wtryski benzynowe są przez ECM odłączane. Przydałoby się oscyloskopem oglądnąć czy wtryskiwacze NoPB w momencie awarii są sterowane czy właśnie nie.
Czy awarie można wiązać z momentem nagrzania się silnika? Tzn występuje po nagrzaniu a jak zimne to pali i jedzie bez problemu?
Czy awarie można wiązać z momentem nagrzania się silnika? Tzn występuje po nagrzaniu a jak zimne to pali i jedzie bez problemu?

-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
Awaria nastąpiła w czasie jazdy, silnik był ciepły. Ale nic to nie ma do temperatury.
Na ciepłym po padnięciu zagadał i nic.
Wczoraj na zimnym to samo. To nie temperatura.
Z tym przewodem to już podejrzewałem.
Ale on ginie w gąszczu wiązki, nie wiem gdzie go szukać .
Schematu też nie znalazłem.
pozdrawiam
lesster
Awaria nastąpiła w czasie jazdy, silnik był ciepły. Ale nic to nie ma do temperatury.
Na ciepłym po padnięciu zagadał i nic.
Wczoraj na zimnym to samo. To nie temperatura.
Z tym przewodem to już podejrzewałem.
Ale on ginie w gąszczu wiązki, nie wiem gdzie go szukać .
Schematu też nie znalazłem.
pozdrawiam
lesster
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
Wersja kolegi Wojtka coraz bardziej do mnie przemawia.
Zakręciłem na kilka sekund motorem i wykręciłem świece, kompletnie suche.
Czy jest jeszcze jakiś inny "domowy " sposób potwierdzenia braku paliwa.
pozdrawiam
lesster
Wersja kolegi Wojtka coraz bardziej do mnie przemawia.
Zakręciłem na kilka sekund motorem i wykręciłem świece, kompletnie suche.
Czy jest jeszcze jakiś inny "domowy " sposób potwierdzenia braku paliwa.
pozdrawiam
lesster
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Jaki jest szczegółowo ten błąd czujnika wałka? Numer i jego interpretacja? Znasz?

-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Wg. ELM'a P0342,
"błąd czujnika położenia wałka rozrządu"
pozdrawiam
lesster
"błąd czujnika położenia wałka rozrządu"
pozdrawiam
lesster
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Mnie zastanawia jedna rzecz: miałeś błąd czujnika, wymieniłeś na nowy, błąd się dalej pokazuje i jeździsz tak rok. Czujnik nowy, używany, zamiennik, oryginał ?
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

- Sebastian
- Moderator
- Posty: 4008
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 22:45
- Reputacja: 51
- Imię: Sebastian
- Samochód: 2x Lacetti 1.4&1.6
- Silnik:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Jaką masz instalację ? Bo jeśli coś z zasilaniem noPb (na którym odpalamy), to można by spróbować odpalić "awaryjnie" na LPG 

Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Seba ale po co? Przecież ma błąd czujnika wałka i niechęć do pracy niezależnie od paliwa.

-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
Czujnik nowy , raczej zamiennik, choć niczym się nie różni od starego i zapewniano mnie ,że oryginał.
Przed i po wymianie praca silnika bez zmian.
Sprawa czujnika wypłynęła w momencie zapalenia się lampki "check"i odczytania błędu.
Nikt na to nie mógł poradzić, kasowanie nic nie dało po kilku kilometrach znowu się pojawiała.
Opinia dość powszechna ,że to choroba tego modelu, błąd softu ,instalacji ect
Awaryjnie na gazie nie da się odpalić BRC.
pozdrawiam
lesster
Czujnik nowy , raczej zamiennik, choć niczym się nie różni od starego i zapewniano mnie ,że oryginał.
Przed i po wymianie praca silnika bez zmian.
Sprawa czujnika wypłynęła w momencie zapalenia się lampki "check"i odczytania błędu.
Nikt na to nie mógł poradzić, kasowanie nic nie dało po kilku kilometrach znowu się pojawiała.
Opinia dość powszechna ,że to choroba tego modelu, błąd softu ,instalacji ect
Awaryjnie na gazie nie da się odpalić BRC.
pozdrawiam
lesster
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Zależy od modelu sterownika.

-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Jutro postaram się zdemontować listwę wtryskową i upewnić się że wtryski nie podają.
Prócz wymiany czujnika, zostaje sprawdzenie wiązki, jak się do tego zabrać? (Prócz organoleptycznego sprawdzenia jej stanu)
Prócz wymiany czujnika, zostaje sprawdzenie wiązki, jak się do tego zabrać? (Prócz organoleptycznego sprawdzenia jej stanu)
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Omomierz i sprawdzenie ciągłości przewodów z punktu A do punktu B ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich złączek i odcinków przewodów bezpośrednio obok nich - tam uszkodzenia są najczęstsze.
Spróbuj jeszcze stwierdzić, czy pompa paliwowa podaje właściwe ciśnienie do kolektora - powinno być minimum 3 bary, czyli zdecydowanie wyczuwalne pod palcem po zdjęciu węża.
Dziwi mnie fakt, że auto próbuje jednak zaskakiwać ...
Moje aveo T250 nie przerywało pracy po odłączeniu pompy paliwowej na wolnych obrotach - silnik pracował bardzo niestabilnie i gasł po dotknięciu gazu, ale jednak pracował (robiłem takie próby podczas montażu przekaźnika odcinania pompy paliwowej).
Usterka pompy nie tłumaczy wprawdzie zgaśnięcia auta podczas jazdy na LPG, ale zwróć uwagę, że możesz mieć do czynienia z nałożeniem się dwóch lub więcej różnych usterek, a wtedy diagnoza może być dość kłopotliwa.
Spróbuj jeszcze stwierdzić, czy pompa paliwowa podaje właściwe ciśnienie do kolektora - powinno być minimum 3 bary, czyli zdecydowanie wyczuwalne pod palcem po zdjęciu węża.
Dziwi mnie fakt, że auto próbuje jednak zaskakiwać ...
Moje aveo T250 nie przerywało pracy po odłączeniu pompy paliwowej na wolnych obrotach - silnik pracował bardzo niestabilnie i gasł po dotknięciu gazu, ale jednak pracował (robiłem takie próby podczas montażu przekaźnika odcinania pompy paliwowej).
Usterka pompy nie tłumaczy wprawdzie zgaśnięcia auta podczas jazdy na LPG, ale zwróć uwagę, że możesz mieć do czynienia z nałożeniem się dwóch lub więcej różnych usterek, a wtedy diagnoza może być dość kłopotliwa.
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
Z tym sprawdzeniem obwodów to klapa, nie ma nic w necie. A kabelki od czujnika giną w gąszczu wiązki.
Kolorami da się tyko odnaleźć dwa idące do skrzynki bezpieczników ,mają przejście.
Trzeci odnajduję w wiązce złącza/wtyczce komputera tu nie ma przejścia i tyle.
Pozostaje tylko warsztat i rachunek który zwali mnie z nóg.
pozdrawiam
lesster
Z tym sprawdzeniem obwodów to klapa, nie ma nic w necie. A kabelki od czujnika giną w gąszczu wiązki.
Kolorami da się tyko odnaleźć dwa idące do skrzynki bezpieczników ,mają przejście.
Trzeci odnajduję w wiązce złącza/wtyczce komputera tu nie ma przejścia i tyle.
Pozostaje tylko warsztat i rachunek który zwali mnie z nóg.
pozdrawiam
lesster
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Ten kabelek do komputera może być problemem, nie ma przejścia bo jest uwalony, lub nie ma przejścia bo to nie ten.
A jeśli dwa przewody idą do skrzynki bezpieczników i jest przejście to pewnie jest to zasilanie czujnika, a trzeci przewód czyli sygnał z czujnika musi iść do komputera wtrysku, więc ja bym zrobił tak - podłączył bym omomierz jeden przewód do kostki od czujnika w drugim przewodem miernika przeleciał bym całą kostkę, wszystkie styki od komputera wtrysku, wtedy będziesz wiedział czy tylko się pomyliłeś z przewodem, czy rzeczywiście przewód jest uwalony, jeśli okaże się, że nigdzie na wtyczce od komputera nie ma przejścia to trzeba było by rozpruć peszla i zobaczyć gdzie jest przerwa, a jesli się okaże, że jednak przewody są dobre, to może rzeczywiście jest to błąd programu komputera, ale wtedy trzeba było by zrobić w ASO aktualizację - ale nie wydaje mi się, aby to była sprawa programowa, raczej tak mówili ci, którym się nie chciało lub nie potrafili prawidłowo zdiagnozować usterki.
A czujnik wałka ma duże znaczenie dla uruchomienia silnika - bo jak nie ma sygnału z czujnika to komputer myśli, że może być uszkodzony rozrząd bo wałek się nie obraca lub nie jest w właściwej pozycji (przestawiony rozrząd) i aby nie spowodować większych uszkodzeń w silniku elektronika nie pozwala na rozruch, czyli czegoś nie masz, iskry na świecach lub nie otwiera wtrysków - to już zależy od fantazji producenta.
A jeśli dwa przewody idą do skrzynki bezpieczników i jest przejście to pewnie jest to zasilanie czujnika, a trzeci przewód czyli sygnał z czujnika musi iść do komputera wtrysku, więc ja bym zrobił tak - podłączył bym omomierz jeden przewód do kostki od czujnika w drugim przewodem miernika przeleciał bym całą kostkę, wszystkie styki od komputera wtrysku, wtedy będziesz wiedział czy tylko się pomyliłeś z przewodem, czy rzeczywiście przewód jest uwalony, jeśli okaże się, że nigdzie na wtyczce od komputera nie ma przejścia to trzeba było by rozpruć peszla i zobaczyć gdzie jest przerwa, a jesli się okaże, że jednak przewody są dobre, to może rzeczywiście jest to błąd programu komputera, ale wtedy trzeba było by zrobić w ASO aktualizację - ale nie wydaje mi się, aby to była sprawa programowa, raczej tak mówili ci, którym się nie chciało lub nie potrafili prawidłowo zdiagnozować usterki.
A czujnik wałka ma duże znaczenie dla uruchomienia silnika - bo jak nie ma sygnału z czujnika to komputer myśli, że może być uszkodzony rozrząd bo wałek się nie obraca lub nie jest w właściwej pozycji (przestawiony rozrząd) i aby nie spowodować większych uszkodzeń w silniku elektronika nie pozwala na rozruch, czyli czegoś nie masz, iskry na świecach lub nie otwiera wtrysków - to już zależy od fantazji producenta.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15495
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 146
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Raczej nie ma wtedy sterownia wtryskiem bo by walił paliwem we wrażliwy katalizator. Mi w astrze jak padła cewka na jednym cylindrze to na ten cylinder ECM przestał też podawać paliwo, choć na 3 pozostałe normalnie psikał. Dzięki temu dało się jechać.

Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
"błąd czujnika położenia wałka rozrządu" to jest norma w t200 i na pewno to nie jest tego wina,także panowie nie czarujmy,dziwne że po wymienia błąd nie znikł,masz na pewno prawidłowy czujnik ? ale mimo to z tym da się jezdzić.
Jaki masz silnik 1.2 czy 1.4 ?
Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego bo z nim też są problemy w t200 i jak padnie to auta też już nie odpalisz,przechodziłem to w aveo ojca 1.2 8V
Jaki masz silnik 1.2 czy 1.4 ?
Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego bo z nim też są problemy w t200 i jak padnie to auta też już nie odpalisz,przechodziłem to w aveo ojca 1.2 8V
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
To aveo 1.2 8v i tak jak pisze Łukasz "błąd czujnika położenia wałka rozrządu" to jest norma w t200
żadnego innego komunikatu z kompa nie było. Czujnik wymieniłem przed i po to samo.
Brak wpływu na trakcję jezdną.
Czujnik kupiłem w necie po nr. podanym w sklepie wg. dokumentów wozu.
pozdrawiam
lesster
To aveo 1.2 8v i tak jak pisze Łukasz "błąd czujnika położenia wałka rozrządu" to jest norma w t200
żadnego innego komunikatu z kompa nie było. Czujnik wymieniłem przed i po to samo.
Brak wpływu na trakcję jezdną.
Czujnik kupiłem w necie po nr. podanym w sklepie wg. dokumentów wozu.
pozdrawiam
lesster
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
w takim razie sprawdziłbym jeszcze czujnik wału korbowego dla pewności.
Przykład: w naszym 1.2 8V dojechaliśmy do celu,auto zostało zgaszone,po 15min nie chciało odpalić,(zablokował się jakby gaz)po kilkukrotnej próbie odpalania zaskoczył,na kilka sekund zapalił się check i zgasł ale błąd się zapisał.Ty mówisz że nie masz błędów.
Może zadam głupie pytanie a nie padł ci IMMOBILIZER ??? i ci odcina dopływ paliwa i auto nie chce odpalić ?
Przykład: w naszym 1.2 8V dojechaliśmy do celu,auto zostało zgaszone,po 15min nie chciało odpalić,(zablokował się jakby gaz)po kilkukrotnej próbie odpalania zaskoczył,na kilka sekund zapalił się check i zgasł ale błąd się zapisał.Ty mówisz że nie masz błędów.
Może zadam głupie pytanie a nie padł ci IMMOBILIZER ??? i ci odcina dopływ paliwa i auto nie chce odpalić ?
-
- Świeżak
- Posty: 36
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 07:29
- Reputacja: 0
- Imię: leszek
- Samochód: AVEO T200
- Silnik:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Witam
Brałem pod uwagę imobilizer ale nie wiem jak go sprawdzić.
Inna sprawa awaria nastąpiła w czasie jazdy. Silnik zdechł leciałem na gazie, zdarzyło się tak kiedyś jak zapchał się filtr gazu,
pomogło ręczne przełączenie na Pb. Teraz też tak zrobiłem ale nic to nie dało.
pozdrawiam
lesster
Brałem pod uwagę imobilizer ale nie wiem jak go sprawdzić.
Inna sprawa awaria nastąpiła w czasie jazdy. Silnik zdechł leciałem na gazie, zdarzyło się tak kiedyś jak zapchał się filtr gazu,
pomogło ręczne przełączenie na Pb. Teraz też tak zrobiłem ale nic to nie dało.
pozdrawiam
lesster
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: T200 nie można uruchomić pojazdu
Z ciekawości" jak długo jeździłeś na gazie bez wymiany filtrów ?
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości