Zasilanie + w tyle nadwozia
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Zasilanie + w tyle nadwozia
Panowie/Panie, gdzie znajdę w tyle nadwozia plus? Czy trzeba ciągnąć z przodu pojazdu?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
W Aveo czy u Ciebie ???
Nie masz z tyłu (w bagażniku) gniazdka zapalniczki ?
Nie masz z tyłu (w bagażniku) gniazdka zapalniczki ?
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
W Aveo 5D.
Nie wiem. Siedze nad podłączeniem kamery cofania bezposrednio do MyLink i potrzebuje zasilanie po wyłączeniu wstecznego przez 11 sekund. Mam już przekaźnik odpowiedni, ale teraz zastanawiam skad wziac ten plus
Nie wiem. Siedze nad podłączeniem kamery cofania bezposrednio do MyLink i potrzebuje zasilanie po wyłączeniu wstecznego przez 11 sekund. Mam już przekaźnik odpowiedni, ale teraz zastanawiam skad wziac ten plus
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
Jeżeli nie masz dziennych to może z tylnich świateł które powinny cały czas świecić. A jak nie to przeciągnij kabel z aku. Możesz też przy okazji zamontować gniazdo zapalniczki
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
A nie można podłączyć się do lampy cofania ??etac pisze:W Aveo 5D.
Nie wiem. Siedze nad podłączeniem kamery cofania bezposrednio do MyLink i potrzebuje zasilanie po wyłączeniu wstecznego przez 11 sekund. Mam już przekaźnik odpowiedni, ale teraz zastanawiam skad wziac ten plus
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
Do cofania pójdzie pierwszy sygnał, ale przekaźnik potrzebuje potem 12V na podtrzymanie napięcia.
pewnie bym tak zrobił, ale w Aveo na pozycyjnych nie ma 12Vhuri_khan pisze:Jeżeli nie masz dziennych to może z tylnich świateł które powinny cały czas świecić. A jak nie to przeciągnij kabel z aku. Możesz też przy okazji zamontować gniazdo zapalniczki
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
Aveo to nie jest duże auto, to najprościej chyba przeprowadzić nowy przewód, ale może nie koniecznie z aku, bo może być problem z przedostaniem się do komory silnika. Prościej będzie pożyczyć prąd z kasety bezpieczników i pod tapicerkami u uszczelkami do bagażnika przeprowadzić przewód.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1096
- Rejestracja: 26 kwie 2015, o 21:30
- Reputacja: 1
- Imię: Piotr
- Samochód: Lacetti 2.0TCDI
- Silnik:
- Lokalizacja: Wawa Tarcho
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
A zadam pytanie w jakim celu? Przecież w momencie włączenia wstecznego masz +12V na lampie cofania i wtedy masz zasilaną kamerę, i przekazywany obraz, w momencie wyłączenia biegu, i jazdy na wprost to zasilanie tej kamery, i przekazywanie z niej obrazu jest wg. mnie zbędne, no chyba, że znajdziesz argumenty dlaczego jest to Tobie potrzebne w czasie jazdy w inną stronę niż tył.etac pisze:Do cofania pójdzie pierwszy sygnał, ale przekaźnik potrzebuje potem 12V na podtrzymanie napięcia

Pozdrawiam Piotr
VIN KL1NF35UJ7K644339
VIN KL1NF35UJ7K644339
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5237
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 91
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
Maniek pisze:Aveo to nie jest duże auto, to najprościej chyba przeprowadzić nowy przewód, ale może nie koniecznie z aku, bo może być problem z przedostaniem się do komory silnika..
Maniuś to nie problem

A dzięki temu zyskujemy osobne zasilanie, które działa nawet po wyłączeniu silnika.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

- MIDO
- Wymiatacz
- Posty: 1314
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:38
- Reputacja: 32
- Imię: Miłosz
- Samochód: Aveo T300 LTZ
- Silnik: 1,4 74kW
- LPG: BRC SQ32 Alba
- Inny samochód: Hyundai i20 Cool
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
W T250 wiązka z komory idzie pod błotnikiem, mi się nie udało się tamtędy przeprowadzić kabli. W osi symetrii samochodu jest natomiast gumowy przepust w rejonie linek od biegów, którędy można bez problemu dojść do komory silnika.
Co do podłapania plusa "bez stacyjki" to pod kierownica jest miejsce z którego bez problemu można złapać mocnego plusa. Potem idąc wzdłuż progu dolecimy do bagażnika (tak robiłem zasilanie gniazda zapalniczki w bagażniku).
Co do podłapania plusa "bez stacyjki" to pod kierownica jest miejsce z którego bez problemu można złapać mocnego plusa. Potem idąc wzdłuż progu dolecimy do bagażnika (tak robiłem zasilanie gniazda zapalniczki w bagażniku).
Nowa odma dobra na wszystko!!!
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
Ja potrzebuje + po stacyjce.
Jak trzeba bedzie z przodu to sobie poradzę, myślałem ze ktos juz grzebał z tyłu T300 i wie ze gdzieś tam jest plus po stacyjce.
Jak trzeba bedzie z przodu to sobie poradzę, myślałem ze ktos juz grzebał z tyłu T300 i wie ze gdzieś tam jest plus po stacyjce.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 19 lut 2015, o 21:10
- Reputacja: 1
- Imię: Daniel
- Samochód: Spark
- Silnik:
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
Może spróbuj z pompy z pod fotela tylnego.
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Zasilanie + w tyle nadwozia
To juz wole ciagnąć z przodu.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość