Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
Witam, rzucił palenie na jednym "garku" , pytanie jakie świece stosujecie i jak kulturalnie zdjąć tą osłonę pod kierownicą żeby dostać się do OBD?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 4968
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 264
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Scenic 2 1.6, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
Według instrukcji zalecane świece to ZFR6U-9.
Żeby dostać się do OBD nie trzeba ściągać osłony, dostęp jest od spodu.
W razie czego to ta osłona trzyma się tylko na zatrzaskach.
Żeby dostać się do OBD nie trzeba ściągać osłony, dostęp jest od spodu.
W razie czego to ta osłona trzyma się tylko na zatrzaskach.
Pomóż mi pomóc sobie. 
Katalogi części:
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... =Chevrolet <- Trzeba się zalogować
https://7zap.com/en/catalog/cars/Chevrolet/
https://www.gmpartsgiant.com/
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/chevrolet/

Katalogi części:
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... =Chevrolet <- Trzeba się zalogować
https://7zap.com/en/catalog/cars/Chevrolet/
https://www.gmpartsgiant.com/
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/chevrolet/
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
Fakt nie trzeba ściągać osłony. Podpoiłem się wskazało P0301, czekam za świecami nowymi.
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
EDIT Wymiana świec nic nie zmieniła, następna podejrzana to cewka, wizualnie jest ok, styki wyglądają zdrowo.
-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
EDIT Cewka nowa , trzęsie jeszcze chyba bardziej, niech to wuj strzeli. Pomysły? Jest tylko błąd P0301
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 4968
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 264
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Scenic 2 1.6, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
Zdemontuj wtryskiwacze i zobacz czy nie ma w nich syfu, były już takie przypadki opisywane na forum.
viewtopic.php?p=156104#p156104
viewtopic.php?p=156104#p156104
Pomóż mi pomóc sobie. 
Katalogi części:
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... =Chevrolet <- Trzeba się zalogować
https://7zap.com/en/catalog/cars/Chevrolet/
https://www.gmpartsgiant.com/
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/chevrolet/

Katalogi części:
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... =Chevrolet <- Trzeba się zalogować
https://7zap.com/en/catalog/cars/Chevrolet/
https://www.gmpartsgiant.com/
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/chevrolet/
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4800
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 55
- Imię: Robert
- Samochód: Cruze MY2010
- Silnik: 1,8 LT + LPG
- LPG: STAG
- Inny samochód: KIA ProCeed, Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
Jeżeli cewka i świece sprawdzone, to zmierz luz, bo może zawór podparty.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło 

-
- Świeżak
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 0
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Check i praca na trzech cylindrach T250 1,4
Problem rozwiązany. Dziękuję za podpowiedzi i poświęcony czas. Nowa cewka była uszkodzona. Mój błąd ze nie sprawdziłem błędów po wymianie cewki. Zmieniły się. Zasugerowałem się że silnik się trzęsie jak się trząsł dosłownie minimalnie bardziej. Właśnie to minimalnie było kluczowe. Po druciarskiej wymianie filtra paliwa i stwierdzeniu po otworzeniu jego że nie ma syfu co mogło sugerować zapchanie wtrysków ręce mi opadły. Postanowiłem jeszcze raz skasować błędy na zasadzie "szminki na trupie" , a tu kuku inny błąd o cewce , wcześniejszy o wypadaniu zapłonu. Telefon, kolejna cewka przyjechała meat&doria - taka była najszybciej. Po zamontowaniu auto działa. Ewidentny brak myślenia z mojej strony, zła kolejność. Czyli działanie w afekcie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość