Witam
Średnio co pół roku muszę wymieniać pompę paliwa, okazuje się że w baku znajduje się zanieczyszczone paliwo , różnie wyglądało jak piasek, rdzawa mazia . Wymieniłam bak na nowy i nie stety problem się powtarza. Nadmienię że tankuje 98 BP Orlen, mechanik podejrzewa że ktoś specjalnie mi czegoś dolewa lub sypie. Ale klapkę można otworzyć tylko od środka, nie widać śladów aby ktoś majstrował przy klapce.Zawsze mam pełno .Czy ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam
Problem z paliwem
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 sie 2025, o 10:41
- Reputacja: 0
- Imię: Lena
- Samochód: Chevrolet aveo
- Silnik: 1.2
- LPG: Tak
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Problem z paliwem
Zamontowany zbiornik był nowy czy używany?
Czy przed montażem było sprawdzane w jakim stanie jest jego wnętrze?
Czy wlew oraz jego przewód nie jest skorodowany ?
Było opisywane kilka przypadków z zbiorniki w Aveo mordowały w środku, chociaż w obu co miałem z roczników 2009 i 2010 nie zauważyłem takiego czegoś.
Zazwyczaj wiąże się to z jazdą na LPG co powduje pozostawanie starszego paliwa w zbiorniku dość często też na dość niskim poziomie, co sprzyja zabieraniu się wilgoci, szczególnie w przypadku paliw E10.
Czy przed montażem było sprawdzane w jakim stanie jest jego wnętrze?
Czy wlew oraz jego przewód nie jest skorodowany ?
Było opisywane kilka przypadków z zbiorniki w Aveo mordowały w środku, chociaż w obu co miałem z roczników 2009 i 2010 nie zauważyłem takiego czegoś.
Zazwyczaj wiąże się to z jazdą na LPG co powduje pozostawanie starszego paliwa w zbiorniku dość często też na dość niskim poziomie, co sprzyja zabieraniu się wilgoci, szczególnie w przypadku paliw E10.
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 sie 2025, o 10:41
- Reputacja: 0
- Imię: Lena
- Samochód: Chevrolet aveo
- Silnik: 1.2
- LPG: Tak
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Re: Problem z paliwem
Witam
Zbiornik był nowy , wlew wygląda i przewód dobrze ,benzynę lałam pod korek , później już starałam się raz na 1,5 miesiąca wyjeździć i wlać świeżej benzyny , co mogę jeszcze zrobić ? Tankować 95 ?
Zbiornik był nowy , wlew wygląda i przewód dobrze ,benzynę lałam pod korek , później już starałam się raz na 1,5 miesiąca wyjeździć i wlać świeżej benzyny , co mogę jeszcze zrobić ? Tankować 95 ?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6869
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Problem z paliwem
Ogólnie to benzyna 98 jest nadal E5, czyli ma mniejszą domieszkę etanolu, i ma mniejszą tendencje do absorbowania wilgoci więc w sumie nie powinna powodować większej wilgoci.
W szczególności jeśli rzeczywiście zamontowany zbiornik był nowy to tak szybkie pojawienie się korozji było by dziwne.
W szczególności jeśli rzeczywiście zamontowany zbiornik był nowy to tak szybkie pojawienie się korozji było by dziwne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość