Wymiana paska osprzętu .
-
- Świeżak
- Posty: 29
- Rejestracja: 16 sty 2017, o 11:59
- Reputacja: 0
- Imię: ewa
- Samochód: aveo t300
- Silnik:
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Wymiana paska osprzętu .
Witam, co jaki czas wymienia się pasek wielorowkowy - Aveo 2012 r, silnik 1.2 16 v, przebieg 75000.
-
- Aktywny
- Posty: 99
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 15:06
- Reputacja: 0
- Imię: Sławek
- Samochód: Tacuma/Rezzo
- Silnik:
- Lokalizacja: Lubawa
- Kontakt:
Re: Wymiana paska osprzętu .
Koło 25-50zł wydatek nie duży, jak optycznie widzisz, ze zajechany, to warto zmienić.
Pozdrawiam - Slaw_ek
NIE MA JUTRA BEZ KOMPUTRA!
///// -> OOOO ->
Chevrolet Tacuma 1,6 LPi Vialle
NIE MA JUTRA BEZ KOMPUTRA!
///// -> OOOO ->

Chevrolet Tacuma 1,6 LPi Vialle
- etac
- Prezes
- Posty: 24971
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 302
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Opel Astra L ST
- Silnik: 1.2T Pure Tech
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Wymiana paska osprzętu .
Ja wymieniałem tak średnio po 90-120kkm
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 29
- Rejestracja: 16 sty 2017, o 11:59
- Reputacja: 0
- Imię: ewa
- Samochód: aveo t300
- Silnik:
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Wymiana paska osprzętu .
Jeszcze pytanie - czy można samemu wymienić, czy nie jest to trudne, patrząc na silnik , to przez środek paska przechodzi łapa silnika, jak to obejść ?
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Wymiana paska osprzętu .
Obecnie szykuję się do wymiany, bo pasek jest "na macanego" twardy a ja niebawem wybieram się na wakacje i nie chcę problemu - przebieg auta 72 kkm. Do wymiany paska niezbędne jest podwieszenie silnika, odkręcenie trzech śrub lewej łapy i lekkie uniesienie silnika - bez tego niestety nie przełożysz paska. Razem z paskiem wymieniam również rolkę napinającą - dla zasady.
- tdon
- Zasłużony dla forum
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 11:56
- Reputacja: 57
- Imię: Tomek
- Samochód: Hyundai i20 BC3
- Silnik: 1,2 16V 84KM
- LPG: BRC SQ32 DualJet
- Inny samochód: Był Aveo T300 LT+
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Wymiana paska osprzętu .
Wczoraj wymieniłem pasek. Pomimo wspomnianej twardości był w bardzo przyzwoitym stanie i nie wykazywał spękań przeginany na wszystkie strony. Z perspektywy czasu uznaję decyzję o wymianie za przedwczesną ... z drugiej strony patrząc, będę teraz nieco spokojniejszy jadąc na wakacje. Rolka napinacza również była w doskonałym stanie i jej nie wymieniłem z powodu zamówienia przez mechanika nie takiej jak potrzeba, jednak łożysko nie wykazywało żadnego luzu ani oznak szumienia podczas kręcenia. Za pasek Contitech 6PK1380 zapłaciłem okazyjnie 50 zł.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości