Filtr paliwa Aveo T250
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Filtr paliwa Aveo T250
Witam, czy w tym patologicznym aucie, przerabiał ktoś temat złączek uniwersalnych do filtra paliwa tzn czy uniwersalne złączki kątowe na wężyk 8mm i 7,89 mm na filtr pasują do dedykowanego filtra w tym jakże urokliwym wozidle ? i czy wężyki w tym "cudzie techniki"mają faktycznie 8 mm?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Filtr paliwa Aveo T250
Tak, te złączki filtra paliwa potrafią dać w kość.
Ja u siebie też się trochę namęczyłem ale udało mi się je zdemontować.
Z tego co pamiętam to ktoś już je wymieniał, trzeba poszukać.
Ja u siebie też się trochę namęczyłem ale udało mi się je zdemontować.
Z tego co pamiętam to ktoś już je wymieniał, trzeba poszukać.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Filtr paliwa Aveo T250
Na szczęście nie zabrałem się za to. Popatrzyłem w sieci jak innym idzie i właśnie nie idzie. Doszedłem do wniosku że to auto jest upierdzielone na sztukę. Ze wszystkim problem od informacji po części ( nowe oryginalne) Dlatego trzeba z tą patologią uciekać jak najszybciej. Może jakiś młodzian co ma zacięcie, dużo czasu i chęci to auto gdzieś go zawiezie. Jednym słowem MASAKRA.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Filtr paliwa Aveo T250
W przeciągu 5 lat mam już drugie Aveo, pierwsze T255 niestety ale miałem szkodę całkowitą teraz jeżdżę T250, i w sumie nie miałem jakiś większy problemów z częściami bądź informacjami.
Może po prostu trafiłeś na zaniedbany egzemplarz.
Może po prostu trafiłeś na zaniedbany egzemplarz.
- WINORED
- Bywalec
- Posty: 148
- Rejestracja: 13 lut 2023, o 18:22
- Reputacja: 4
- Imię: Adam
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1,4 101 KM
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: Filtr paliwa Aveo T250
Paradoks jest taki odnośnie tego auta że faktycznie ktoś się nie przykładał. Auto ma 107 tys nalotu na ten moment z czego tysiak mój. Przebieg na stan mojej wiedzy/oceny wygląda na zgodny z wskazaniami licznika. Rozrząd jest oryginalny , w/w filtr paliwa pewnie zmieniony podczas gwarancyjnego serwisu auta , a dalej nie. Zawieszenie ok nie wytłuczone oryginał jeszcze, przy cenie 150 zł za wahacz nie ma to znaczenia. Klimatronik działa, koła zmiennych faz ciche, silnik/skrzynia suche. Auto prosto z lawety, także w Polsce nawet handlarz nim nie jeździł. Zdrowe "toto" jest i co z tego jak to wynalazek. Owszem do ogarnięcia, ale tracić czas za idiotycznymi końcówkami przewodów paliwowych, to mnie strzela .... Druga rzecz rozrząd, wymienić problemu nie ma , jak dokręci śruby wuj wie. Owszem można na większą lub mniejszą pałę i pewnie będzie ok, ale nie mam w zwyczaju tak robić. Nowe śruby nowe rolki dobry pasek i momenty jakie producent przewidział, misi działać. Rozrząd ,dane Chevroleta, dane z Opla, dane z Autodaty odnośnie Aveo, dane z INA, dane od jakiegoś zagranicznego gościa z YT - nic się nie pokrywa. Lubię pogrzebać przy aucie, sam serwisuje wszystkie które są "w domu", ale w przypadku Aveo pod masochizm podchodzi. Jedną rzecz muszę temu autu oddać, bardzo dobrze się nim jeździ w mojej ocenie i pali tyle co nic.
"
"
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Filtr paliwa Aveo T250
Fakt faktem nawet w TIS-ie w autach po 2009 r. jest jakiś babol w momentach dokręcania, ale wystarczy się trzymać tych od F14D3.
Co do zaniedbanego samochodu to zobacz co ja miałem w poprzednim
viewtopic.php?p=160863#p160863
Do tego kupowałem go z wiedzą że był robiony po dzwonie w prawy przód ale kwiatki jakie później wyszły to dopiero temat rzeka
Ale pomimo przygód i tak kupiłem drugiego jak tamten poszedł do kasacji.
Teraz jak się zrobi ciepło to zamierzam go trochę ogarnąć.
Wymienić uszczelkę pokrywy zaworów bo się poci, przy okazji sprawdzić luzy, wymienić rozrząd i uszczelniacz na wale bo też się lekko poci i pewnie będę ściągał miskę żeby wymienić o-ring od czujnika poziomu oleju bo też się poci a ktoś go tak zaprojektował że trzeba i wyciągać do środka.
Dodatkowo całe zawieszenie będzie robione bo w garażu czeka komplet amortyzatorów KYB które zostały mi po poprzednim, szkoda tylko że nie idzie w normalnej cenie dorwać poliuretanów.
A jeszcze pracuje nad "małym" projektem żeby zwiększyć funkcjonalność.
Co do zaniedbanego samochodu to zobacz co ja miałem w poprzednim
viewtopic.php?p=160863#p160863
Do tego kupowałem go z wiedzą że był robiony po dzwonie w prawy przód ale kwiatki jakie później wyszły to dopiero temat rzeka
Ale pomimo przygód i tak kupiłem drugiego jak tamten poszedł do kasacji.
Teraz jak się zrobi ciepło to zamierzam go trochę ogarnąć.
Wymienić uszczelkę pokrywy zaworów bo się poci, przy okazji sprawdzić luzy, wymienić rozrząd i uszczelniacz na wale bo też się lekko poci i pewnie będę ściągał miskę żeby wymienić o-ring od czujnika poziomu oleju bo też się poci a ktoś go tak zaprojektował że trzeba i wyciągać do środka.
Dodatkowo całe zawieszenie będzie robione bo w garażu czeka komplet amortyzatorów KYB które zostały mi po poprzednim, szkoda tylko że nie idzie w normalnej cenie dorwać poliuretanów.
A jeszcze pracuje nad "małym" projektem żeby zwiększyć funkcjonalność.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość