
W związku z tym że zdjęcie jest rozmazane przesyłam link do instrukcji ze strony w formacie PDF. Strona 264.
http://www.chevrolet.pl/pdf/manuals/Ave ... _pl_pl.pdf
Zwiekszajac ciśnienie w oponach zmniejszasz opory tarcia, tym samym podobno jest mniejsze zużycie paliwa. Ja tak zawsze robie jak jade autostrada gdzies dalej. Jazda po miescie jest mało komfortowa bo po dziurach czujesz się jak jazda wozem drabiniastymkiel11 pisze:Witam, mam u siebie opony 195/65/15 jeżeli chodzi o ciśnienie w oponie to w/g instrukcji 2,4 bar (jeżdżę max z 3 pasażerami) - wszystko jasne. Ale obok w instrukcji jest napisane EKO . W związku z tym moje pytanie , co oznacza ten skrót - ekonomiczną jazde , a może ekologiczną, jak to rozumieć.
W związku z tym że zdjęcie jest rozmazane przesyłam link do instrukcji ze strony w formacie PDF. Strona 264.
http://www.chevrolet.pl/pdf/manuals/Ave ... _pl_pl.pdf
Jesteś pewien swojej definicji bara ???chevidan pisze:Ja zawsze jak jeżdze sam z 3 czy 5 osobami to pompuje oponki na ECO przód 44bar a tył na 45bar. ( 195/65 R15 )
Jak wstępnie zasugerował Etac jazda z ciśnieniem EKO jest --- jakby to określić --- ekonomiczno-ekologiczna. Przy tak niewielkim silniku moim zdaniem wyraźnie czuć różnicę w dynamice i w toczeniu się auta w miarę wzrostu ciśnienia w oponach. Niestety odbywa się to kosztem komfortu. Ja jeżdżę na 2,8 bara zarówno z przodu jak i z tyłu. Jazda najczęściej w 2 lub 3 osoby. Przy takim ciśnieniu i pewnych skłonnościach do ekodrivingu uzyskuję średnie zużycie paliwa rzędu 7,5 l LPG/100km plus oczywiście śladowe ilości noPB. Większość jazdy to odcinki 10-50 km i odrobina jazdy miasteczkowej.kiel11 pisze: ... Ale obok w instrukcji jest napisane EKO . W związku z tym moje pytanie , co oznacza ten skrót - ekonomiczną jazde , a może ekologiczną, jak to rozumieć.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości