HHR o samochodzie
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 maja 2019, o 09:07
- Reputacja: 0
- Imię: Mateusz
- Samochód: brak
- Silnik: brak
- LPG: brak
- Lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
HHR o samochodzie
Cześć ,
HHR bardzo mało informacji można znaleźć w internecie. Wyobraźcie sobie ,ze loguje się na forum i kurka to samo...
Interesuje mnie silnik czy ciężki w naprawie czy jest bezawaryjny - czytałem w nielicznych artykułach ze potrafi zgasnąć podczas jazdy i koniec ...?
Czy ciężko jest z częściami i jak sprawa wygląda z blacharką... Czy w 10letnim hhr mogę spotkać rudą?
Dzięki
Matusz
HHR bardzo mało informacji można znaleźć w internecie. Wyobraźcie sobie ,ze loguje się na forum i kurka to samo...
Interesuje mnie silnik czy ciężki w naprawie czy jest bezawaryjny - czytałem w nielicznych artykułach ze potrafi zgasnąć podczas jazdy i koniec ...?
Czy ciężko jest z częściami i jak sprawa wygląda z blacharką... Czy w 10letnim hhr mogę spotkać rudą?
Dzięki
Matusz
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2342
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
Spytaj na Facebooku na naszej grupie dyskusyjnej tam jest dotarcie do większej ilości ludzi.
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- kucis30
- Bywalec
- Posty: 131
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 10:41
- Reputacja: 0
- Imię: Mati
- Samochód: Cruze 2.0 CDI
- Silnik:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
podpytaj usera topemo on jest właścicielem HHR'a
Cruze LS 2011, 2.0 CDI LNP 120kW
- MrFabulous
- Specjalista
- Posty: 487
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
- Reputacja: 14
- Imię: Conradus
- Samochód: Malibu | Orlando
- Silnik: LE9 | A14NET
- LPG: BRC SQ32 | BRC SQ32
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
Silniki masz dwa do wyboru:
Mniejszy 2.2 o symbolu L61 występował w Oplach jako Z22SE. Wystarczy przejrzeć internet. Sporo informacji jest na forach Opla w tematach dotyczących Vectry i Astry. W 2010 roku tuż przed zakończeniem produkcji dokonano w nim zmian upodobniających konstrukcyjnie do większego LE5/LE9 i wyszło LE8, dodano wtedy możliwość zasilania bioetanolem. Jednakże ciężko jest kupić HHR z rocznika młodszego niż 2009, więc można powiedzieć że u nas nieosiągalny (niedawno była jedna sztuka w podkarpackim).
Większy 2.4 o symbolu LE5 występował później w Captivie i Antarze po 2012 roku, w Malibu też go znajdziesz. Całkiem fajna konstrukcja, niewysilona, hydraulika na zaworach, rozrząd na łańcuchu. Dobrze spisują się z instalacją LPG.
Sporo części mechanicznych da się zastosować od Opla, ale niestety jest to żmudna robota grzebania w amerykańskich katalogach i dopasowywania po numerach. W sumie bez różnicy wersja europejska czy amerykańska, wychodziły z jednej fabryki.
Na temat rdzy się nie wypowiem, HHR z bliska oglądałem w 2010 roku i wtedy najstarsze miały 3-4 lata.
Ogólnie HHR bardzo fajny model. Mimo niedużych wymiarów jest bardzo praktyczny i to mi się w nim najbardziej podoba. Jeździłbym.
Mniejszy 2.2 o symbolu L61 występował w Oplach jako Z22SE. Wystarczy przejrzeć internet. Sporo informacji jest na forach Opla w tematach dotyczących Vectry i Astry. W 2010 roku tuż przed zakończeniem produkcji dokonano w nim zmian upodobniających konstrukcyjnie do większego LE5/LE9 i wyszło LE8, dodano wtedy możliwość zasilania bioetanolem. Jednakże ciężko jest kupić HHR z rocznika młodszego niż 2009, więc można powiedzieć że u nas nieosiągalny (niedawno była jedna sztuka w podkarpackim).
Większy 2.4 o symbolu LE5 występował później w Captivie i Antarze po 2012 roku, w Malibu też go znajdziesz. Całkiem fajna konstrukcja, niewysilona, hydraulika na zaworach, rozrząd na łańcuchu. Dobrze spisują się z instalacją LPG.
Sporo części mechanicznych da się zastosować od Opla, ale niestety jest to żmudna robota grzebania w amerykańskich katalogach i dopasowywania po numerach. W sumie bez różnicy wersja europejska czy amerykańska, wychodziły z jednej fabryki.
Na temat rdzy się nie wypowiem, HHR z bliska oglądałem w 2010 roku i wtedy najstarsze miały 3-4 lata.
Ogólnie HHR bardzo fajny model. Mimo niedużych wymiarów jest bardzo praktyczny i to mi się w nim najbardziej podoba. Jeździłbym.
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
On parkuje na Winohradach przy sklepie gazowym?
Pierwotnie miał być też w Cruzaku, ale GM dało ciała... i finalnie tylko Orlando go otrzymał.MrFabulous pisze: ↑23 maja 2019, o 09:56Większy 2.4 o symbolu LE5 występował później w Captivie i Antarze po 2012 roku, w Malibu też go znajdziesz. Całkiem fajna konstrukcja, niewysilona, hydraulika na zaworach, rozrząd na łańcuchu. Dobrze spisują się z instalacją LPG.
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
- kucis30
- Bywalec
- Posty: 131
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 10:41
- Reputacja: 0
- Imię: Mati
- Samochód: Cruze 2.0 CDI
- Silnik:
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
nie wiem czy przy gazowym, ale winogrady by się zgadzały no i pomarańczowy HHR w POZ jest prawdopodobnie tylko jeden
Cruze LS 2011, 2.0 CDI LNP 120kW
- MrFabulous
- Specjalista
- Posty: 487
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
- Reputacja: 14
- Imię: Conradus
- Samochód: Malibu | Orlando
- Silnik: LE9 | A14NET
- LPG: BRC SQ32 | BRC SQ32
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
Orlando dostał ten jeszcze nowszy z oznaczeniem LAF, co go montowali też w modelach Equinox/GMC Terrain i Buicku Regal. Dodali bezpośredni wtrysk i zwiększyli trochę moc.
Tak czy inaczej starsze LE5/LE9 pchali wszędzie gdzie się dało. Od małych Cobaltów SS przez roadstery Pontiac Solstice/Sky aż do małych SUVów czyli Saturna Aura (amerykańska Antara), czy wcześniej wspomnianej Captivy. W Chinach nawet wychodził spory VAN z tym silnikiem - Buick GL8.
Podsumowując: osobiście jakbym miał szukać HHR, to raczej z silnikiem 2.4.
- papieju
- Wymiatacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
- Reputacja: 47
- Imię: Marcin
- Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
Myślałem że Pt Cruiser ojca ma dyskusyjną urodę...
- C77
- Fachman
- Posty: 2304
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
- Reputacja: 8
- Imię: Nieomylna Legenda
- Samochód: 1st. Cruze on Drive2
- Silnik: 18XER
- Lokalizacja: Provinz Posen
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
MrFabulous, czyli chcesz powiedzieć że w swoim premium Malibu LTZ 2012 czy 2013
masz silnik generacyjnie starszy niż w Orlando 2011?
masz silnik generacyjnie starszy niż w Orlando 2011?
Niezmordowany Ex-dowódca Org Division Zasłużony dla Forum ORG
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
Es ist nicht leicht ein Gott zu sein
Ja na Drive2
- MrFabulous
- Specjalista
- Posty: 487
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
- Reputacja: 14
- Imię: Conradus
- Samochód: Malibu | Orlando
- Silnik: LE9 | A14NET
- LPG: BRC SQ32 | BRC SQ32
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Re: HHR o samochodzie
Dokładnie tak. Według specyfikacji jest to LE9, czyli przystosowany do zasilania bioetanolem LE5. Silnik, który pojawił się bodajże w 2006 roku w HHR i innych produktach GM w USA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość