Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
-
- Świeżak
- Posty: 32
- Rejestracja: 3 gru 2016, o 22:25
- Reputacja: 2
- Imię: Tomasz
- Samochód: Orlando
- Silnik:
- Lokalizacja: Dębno
- Kontakt:
Re: Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
Jak jest więcej wiedzy to szacunek
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
Tu za bardzo niema na czym się znać, prosta elektryka.
A prostych zrozumiałych schematów jest pełno.
Może do Aveo sobie takie coś sklece.
Robi się coraz chłodniej a F14D4 nie jest mistrzem nagrzewania się.
A prostych zrozumiałych schematów jest pełno.
Może do Aveo sobie takie coś sklece.
Robi się coraz chłodniej a F14D4 nie jest mistrzem nagrzewania się.
-
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
Ale to prądu sporo wpierw.........
Każda świeca żarowa to przynajmniej 10A
Ja swoje już zdemontowałem.
Teraz mam Webasto i jestem bardziej zadowolony.
Teraz mogę sterować telefonem załączanie i wyłączanie Webasto.
Wszystko wyszło około 1500zł.
I działa na postoju.
Z opisu wynika że ma c grzewcza to 700W. Czyli 58A. Sporo.
Webasto ma moc niecałe 5000W
A pobór prądu to jakieś 40W + wentylator wewnętrzny.
Każda świeca żarowa to przynajmniej 10A
Ja swoje już zdemontowałem.
Teraz mam Webasto i jestem bardziej zadowolony.
Teraz mogę sterować telefonem załączanie i wyłączanie Webasto.
Wszystko wyszło około 1500zł.
I działa na postoju.
Z opisu wynika że ma c grzewcza to 700W. Czyli 58A. Sporo.
Webasto ma moc niecałe 5000W
A pobór prądu to jakieś 40W + wentylator wewnętrzny.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6870
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 457
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
Mam Webasto ale suche i na 24V.
Trochę za dużo kombinacji.
Trochę za dużo kombinacji.
-
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
Mokre lepsze.
Ja mam na benzynkę i 23v
Ja mam na benzynkę i 23v
-
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
He he. Miało być 12v
-
- Fachman
- Posty: 5139
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 45
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Orlando podgrzewacz cieczy chłodzącej (reduktora LPG)
I kolejna modyfikacja tym razem zmodyfikowałem Webasto.
Teraz grzeje nawet do 96 i więcej.
Planowane granie 90-95°
Po dołożeniy opornika 750ohm w szereg do termistora. Temperatura wyłączenia się grzania to 80°. Czyli 10 więcej niż oryginalnie.
Po zmianie na 1,5kohm. Temperatura do jakiej nagrzałem to 96°. Potem wyłączyłem.
Jutro planuję zakupić oporniki 1k, 1,2k i 0,82k ohma. I testować dalej.
Filmik trochę przyspieszyłem. CZas grzania od 21 do 78° to 15 minut. Temperatura zewnętrzna 0°C. Nawiew wyłączony. W momencie włączenia ogrzewania auto było zimne.
https://youtu.be/dkdc39vqxCg?si=322rU_9lYeTprQ2V
Teraz grzeje nawet do 96 i więcej.
Planowane granie 90-95°
Po dołożeniy opornika 750ohm w szereg do termistora. Temperatura wyłączenia się grzania to 80°. Czyli 10 więcej niż oryginalnie.
Po zmianie na 1,5kohm. Temperatura do jakiej nagrzałem to 96°. Potem wyłączyłem.
Jutro planuję zakupić oporniki 1k, 1,2k i 0,82k ohma. I testować dalej.
Filmik trochę przyspieszyłem. CZas grzania od 21 do 78° to 15 minut. Temperatura zewnętrzna 0°C. Nawiew wyłączony. W momencie włączenia ogrzewania auto było zimne.
https://youtu.be/dkdc39vqxCg?si=322rU_9lYeTprQ2V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości