
Odkręcamy koło i podnosimy samochód.
Ukazuje nam się koło z tarczą oraz zaciskiem, na czerwono zaznaczyłem miejsce gdzie znajduje się śruba (10) którą należy odkręcić.

Następnie podnosimy zacisk w górę i pokazują się klocki, które wyciągamy, tutaj przydatny jest śrubokręt, który najlepiej wcisnąć pomiędzy tarczę a klocek.

Po wyjęciu klocków przekonałem się, że był to już najwyższy czas na wymianę.

Składanie zaczynamy od wciśnięcia tłoczka, tym razem wystarczy tylko wciskanie, a nie jak to miało miejsce z tyłu wciskanie i skręcanie. Prawdopodobnie jest to spowodowane budową zacisku - z tyłu jest także mechanizm z hamulca ręcznego i dlatego tutaj wymagany jest obrót podczas dociskania tłoczka.
Na zdjęciu pokazałem ścisk ale nie należy w ten sposób go umieszczać, ścisk musi dociskać centralnej części tłoczka w przeciwnym razie tłoczek może się zaklinować i i uszczelka może się zawinąć.

Następnie czyścimy blaszki (prowadnice klocków) i smarujemy je żeby klocek lepiej się przemieszczał.
Opuszczamy zacisk i przykręcamy śrubkę.
Po zakończeniu prac należy uruchomić samochód i nacisnąć kilka razy pedał hamulca żeby klocki dobrze docisnęły do tarczy, dopiero później ruszamy samochodem.