Dane z platformy naprawczej, poprawiono / usunięte dane na USA/
Preferowany olej silnikowy
Temperatura otoczenia - klimat umiarkowany
Klasa lepkości oleju silnikowego- SAE 5W- 30 Syntetyczne
Klasyfikacja oleju silnikowego- OEM Dexos 2
Klasyfikacja oleju silnikowego API/ACEA /C3
Olej silnikowy z filtrem(ami) Litry 5,4
Filtry oleju:
OE 648/7
OX 1012D
HU 7030
NALEŻY stosować olej silnikowy o niskiej zawartości popiołów, aby zapewnić długą żywotność filtra cząstek stały
Inne smary i ilości napełnienia
Olej przekładniowy do ręcznej skrzyni biegów SAE 75W-85 Syntetyczne
Klasyfikacja oleju przekładniowego ręcznej skrzyni biegów GL-4
Ręczna skrzynia biegów Litry 1,7
Rok modelowy 2012→ = 70W
Klasyfikacja oleju przekładniowego ręcznej skrzyni biegów GL-4
Ręczna skrzynia biegów Litry 1,7
Ręczna skrzynia biegów (nowe napełnienie) Litry 1,8
Ręczna skrzynia biegów (nowe napełnienie) Litry 1,8
Zastosować nowe korki spustowe/napełniania.
Nasmarować gwinty preparatem zabezpieczającym, jeżeli nowe korki spustowe/korki napełniania są dostarczone bez preparatu zabezpieczającego.
Korek kontrolny poziomu napełnienia niezamontowany. Poziom oleju można sprawdzić jedynie poprzez całkowite opróżnienie przekładni i napełnienie jej określoną objętością.
Olej przekładniowy do automatycznej skrzyni biegów Typ Dexron VI
Olej przekładniowy do automatycznej skrzyni biegów (spuszczanie i napełnianie)
6T30/40/45/50 (6-biegowa)
Przy wymianie oleju = 4,0-6,0 l
Nowe napełnienie = 8,0-8,5 l
Z prętem pomiarowym:
Napełnić przekładnię podaną ilością.Uruchomić silnik.Każdy zakres jazdy włączyć na 3 sekundy, następnie przesunąć dźwignię przełączania w położenie "P".Pozostawić silnik na biegu jałowym przez 3 minuty.Podłączyć urządzenie diagnostyczne, aby zmierzyć temperaturę oleju w przekładni.Temperatura oleju w przekładni powinna wynosić 85-95°C.Sprawdzić, czy poziom oleju sięga znaku "HOT" (gorący) na pręcie pomiarowym.
Sprawdzić poziom przynajmniej dwa razy. Sprawdzić obydwie strony pręta pomiarowego i posłużyć się dolnym odczytem.
Bez pręta pomiarowego:
Przekładnię napełniać podaną objętością lub do czasu, kiedy olej w przekładni zacznie wyciekać przez otwór kontrolny.Wkręcić korek kontrolny poziomu napełnienia.Uruchomić silnik.Każdy zakres jazdy włączyć na 3 sekundy, następnie przesunąć dźwignię przełączania w położenie "P".Pozostawić silnik na biegu jałowym przez 3 minuty.Podłączyć urządzenie diagnostyczne, aby zmierzyć temperaturę oleju w przekładni.Temperatura oleju w przekładni powinna wynosić 85-95°C.Wyjąć korek kontrolny poziomu napełnienia.Poczekać, aż olej przestanie lecieć strumieniem i zacznie kapać.Jeżeli ubytek oleju nie jest widoczny: Uzupełniać olej w przekładni automatycznej, aż zacznie wyciekać przez otwór kontrolny.Wkręcić korek kontrolny poziomu napełnienia.
Wszystkie przekładnie: Wyzerować wskaźnik wymiany oleju przekładniowego, jeżeli występuje.
Płyny
Płyn chłodzący Typ Dex-Cool
Płyn chłodzący Kolor Czerwony
Układ chłodzenia - całkowita pojemność Litry 7,5
Płyn hamulcowy Typ DOT 4+
Płyn układu sprzęgła -Typ DOT 4+
Olej układu wspomagania kierowania Typ Dexron VI
Olej i płyny Cruze 2.0 163KM
czyli jak samemu coś naprawić, coś usprawnić
-
- Aktywny
- Posty: 64
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 07:07
- Reputacja: 10
- Imię: Witek
- Samochód: Cruze 2.0 163Km
- Silnik:
- Lokalizacja: Glinik
- Kontakt:
Przejdź do
- Ogólne
- ↳ Regulamin i zasady korzystania z Forum
- ↳ Facebook Chevrolet Team Poland
- ↳ forum.chevrolet.org.pl (stare forum)
- Chevrolet Team Poland
- ↳ Powitalnia
- ↳ Z życia Chevrolet Team Poland
- ↳ Mój Chevi
- ↳ Chevrolet w Mediach
- ↳ Ciekawe Linki
- ↳ Na te pojazdy uważaj
- ↳ Spoty i inne wydarzenia
- ↳ I Krajowy Zlot Chevrolet Team Poland - 13-15.06.2014r.
- ↳ II Krajowy Zlot Chevrolet Team Poland 12-14.06.2015
- ↳ III Krajowy Zlot Chevrolet Team Poland 10-12.06.2016
- ↳ IV Krajowy Zlot Chevrolet Team Poland 16-18.06.2017
- ↳ V Krajowy Zlot Chevrolet Team Poland 31.05-3.06.2018
- ↳ VI Krajowy Zlot Chevrolet Team Poland 07.06-09.06.2019
- ↳ VII Krajowy Zlot Chevrolet Team Poland 11.-14.06.2020
- ↳ Archiwum Spotów, Zlotów, Wydarzeń
- Spark / Matiz (M200, M250; 2005–2009; M300; 2009–2015)
- ↳ Spark Mechanika
- ↳ Spark Elektryka / Elektronika
- ↳ Spark Nadwozie / Wnętrze
- ↳ Spark Ogólnie o modelu
- ↳ Spark Kampanie serwisowe / Informacje techniczne
- ↳ Spark Manuale
- ↳ Spark Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Spark na forum.chevrolet.org.pl
- Aveo / Kalos (T200, T250, T255, 2004–2011 T300 2011- )
- ↳ Aveo/Kalos Mechanika
- ↳ Aveo/Kalos Elektryka Elektronika
- ↳ Aveo/Kalos Nadwozie / Wnętrze
- ↳ Aveo/Kalos Ogólnie o modelu
- ↳ Aveo/Kalos Kampanie serwisowe / Informacje techniczne
- ↳ Aveo/Kalos Manuale
- ↳ Aveo/Kalos Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Aveo/Kalos na forum.chevrolet.org.pl
- Lacetti / Nubira (J200; 2002–2009)
- ↳ Lacetti/Nubira Mechanika
- ↳ Lacetti/Nubira Elektryka / Elektronika
- ↳ Lacetti/Nubira Nadwozie / Wnętrze
- ↳ Lacetti/Nubira Ogólnie o modelu
- ↳ Lacetti/Nubira Kampanie serwisowe / Informacje techniczne
- ↳ Lacetti/Nubira Manuale
- ↳ Lacetti/Nubira Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Lacetti/Nubira na forum.chevrolet.org.pl
- Cruze (J300; J305 2009–2016)
- ↳ Cruze Mechanika
- ↳ Cruze Elektryka/Elektronika
- ↳ Cruze Nadwozie / Wnętrze
- ↳ Cruze Ogólnie o modelu
- ↳ Cruze Kampanie serwisowe / Informacje techniczne
- ↳ Cruze Manuale
- ↳ Cruze Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Cruze na forum.chevrolet.org.pl
- Orlando (J308 2011- )
- ↳ Orlando Mechanika
- ↳ Orlando Elektryka/Elektronika
- ↳ Orlando Nadwozie/Wnętrze
- ↳ Orlando Ogólnie o modelu
- ↳ Orlando Kampanie serwisowe/Informacje techniczne
- ↳ Orlando Manuale
- ↳ Orlando Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Orlando na forum.chevrolet.org.pl
- Trax (T30X; 2013 - )
- ↳ Trax Mechanika
- ↳ Trax Elektryka / Elektronika
- ↳ Trax Nadwozie / Wnętrze
- ↳ Trax Ogólnie o modelu
- ↳ Trax Kampanie serwisowe / Informacje techniczne
- ↳ Trax Manuale
- ↳ Trax Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Trax na forum.chevrolet.org.pl
- Epica (V250; 2006-2012)
- ↳ Epica Mechanika
- ↳ Epica Elektryka / Elektronika
- ↳ Epica Nadwozie / Wnętrze
- ↳ Epica Ogólnie o modelu
- ↳ Epica Kampanie serwisowe / Informacje techniczne
- ↳ Epica Manuale
- ↳ Epica Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Epica na forum.chevrolet.org.pl
- Captiva (C100,C140: 2006 - )
- ↳ Captiva Mechanika
- ↳ Captiva Elektryka / Elektronika
- ↳ Captiva Nadwozie / Wnętrze
- ↳ Captiva Ogólnie o modelu
- ↳ Captiva Kampanie serwisowe / Informacje techniczne
- ↳ Captiva Manuale
- ↳ Captiva Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Captiva na forum.chevrolet.org.pl
- Inne Chevi
- ↳ Rezzo
- ↳ Evanda
- ↳ Camaro
- ↳ Malibu
- ↳ Inne
- ↳ Inne Chevi Instrukcje obsługi pojazdu
- ↳ Inne na forum.chevrolet.org.pl
- Technikalia
- ↳ Diagnostyka - oprogramowanie, interfejsy, itp.
- ↳ LPG - instalacja gazowa
- ↳ Akcesoria - nagłośnienie, cb-radio, nawigacje, itp.
- ↳ Styling, tuning, auto detailing
- ↳ Testy produktów
- ↳ Dlaczego Chevrolet
- ↳ Warsztaty - polecam, odradzam
- ↳ Komisy, pośrednicy -polecam , odradzam
- ↳ Kontakty z firmami wspołpracującymi z CTP
- ↳ Zapytania o części
- ↳ Nasze Navi
- Po godzinach
- ↳ Luźne tematy...
- ↳ Moje inne 4 kółka
- ↳ Kącik turystyczny
- ↳ Oferty dla członków CTP
- ↳ Pożegnania
- ↳ Tablica Ogłoszeń
- ↳ Kupię/Poszukuję
- ↳ Sprzedam/Zamienię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość