Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. paliwa.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Okazało się, że przy nastawach odpowiednich progów napięciowych (procentowych), przy których diody wskazywałyby w miarę rzetelny poziom w zbiorniku gazu za pomocą interfejsu nie można wpisać dowolnej wartości Przykładowo u mnie przy pustym zbiorniku napięcie sterujące ze wskaźnika LPG wynosi 39 mV i to napięcie mogę zaprogramować, jako progowe, ale przy tym napięciu dioda rezerwy nie zacznie migać.
Następny próg napięciowy, jaki przyjmie programator jest to 52 mV, czyli 1% i żadne napięcie pomiędzy Podobnie jest przy wyższych progach. Ciekawe jest to, że jeśli wpiszę np. 44 mV i dam zapisz to programator zapisze 39 mV a jak dam 46 mV to zapisze 52 mV.
Następny próg napięciowy, jaki przyjmie programator jest to 52 mV, czyli 1% i żadne napięcie pomiędzy Podobnie jest przy wyższych progach. Ciekawe jest to, że jeśli wpiszę np. 44 mV i dam zapisz to programator zapisze 39 mV a jak dam 46 mV to zapisze 52 mV.
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
W Stagu samemu możesz zaprogramować przy jakim napięciu zapala się każda z diod
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Czyli tak samo jak w BRC.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Zauważyłem tą właściwość, szkoda że o niej wcześniej nie napisałem. Widać, że podstawą algorytmu są te procenty, a napięcie jedynie przeliczoną informacją. Kroczek po kroczku dojdziemy do najlepszego ustawienia Czuję w pęcherzu, że ten 1% to będzie to co tygrysy lubią najbardziej .barus pisze: Następny próg napięciowy, jaki przyjmie programator jest to 52 mV, czyli 1% i żadne napięcie pomiędzy Podobnie jest przy wyższych progach. Ciekawe jest to, że jeśli wpiszę np. 44 mV i dam zapisz to programator zapisze 39 mV a jak dam 46 mV to zapisze 52 mV.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Rezerwa BRC zaczęła mi migać po przejechaniu 340km. Z reguły dojeżdżam do ok 370..410km na baku. Znaczy że ten 1% oznacza zasięg około 30..70km. Szacuję więc około 5L rezerwy gazu w baku . Wolałbym mniej ale mniej niż 1% się nie da ustawić więc musi tak zostać.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Bywalec
- Posty: 145
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 12:00
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando Lt+ 1,8 lpg
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Jak Ty to robisz,mi kontrolka zaczyna minąć przy 220-240 km. Na baku przyjadę ok 340 kmwszim pisze:Rezerwa BRC zaczęła mi migać po przejechaniu 340km. Z reguły dojeżdżam do ok 370..410km na baku. Znaczy że ten 1% oznacza zasięg około 30..70km. Szacuję więc około 5L rezerwy gazu w baku . Wolałbym mniej ale mniej niż 1% się nie da ustawić więc musi tak zostać.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Mi też tak migała. W momencie gdy ją wyprowadziłem na liczniki zaczęło drażnić . Podłączyłem się komputrem z programem serwisowym do BRC i zacząłem się bawić ustawieniem poziomu rezerwy, przy okazji konsultując fakty na forum. Fabrycznie punkt rezerwy był 7% co odpowiadało u mnie około 250km a dla najniższej wartości jaką da się ustawić - 1% wychodzi właśnie te ok 340. Tyle przejechałem po pierwszym teście 6:4 trasa:miasto.
edit:
Aaaaa że na baku robię 400km? No taki bak mam, taką nogę i tak ustawiony pływak odbicia w baku.
edit:
Aaaaa że na baku robię 400km? No taki bak mam, taką nogę i tak ustawiony pływak odbicia w baku.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
A ja jeszcze czekam aż poziom gazu zejdzie na tyle aż zacznie migać rezerwa. Tym razem po ustawieniu punktu rezerwy na 1% dokonałem symulacji, na wskaźniku bezpośrednim ustawiłem poziom taki sam jak minimum butli, dioda zaczęła migać. Jeszcze trzeba to sprawdzić w praktyce.
Pozostałe progi poziomów mam już dobrze ustawione.
Pozostałe progi poziomów mam już dobrze ustawione.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
A tym razem kiszka. Spaliłem cały bak LPG, lecz na ustawieniu 1% progu tym razem rezerwa nie zaczęła w ogóle migać, a na baku zrobiłem 450km . Kapryśne bydlę. Przesunąłem na 2% i zatankowałem gaz do pełna.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
U mnie działa prawidłowo przy ustawieniu progu na 1%. Jak jechałem do i z Świnoujścia z powrotem to 3 razy zszedłem z poziomem LPG poniżej progu nastawy i za każdym razem kontrolka pewnie zadziałała. Chyba już nie będę kombinował z obniżaniem tego progu, bo faktycznie jest to już na granicy zadziałania, czyli osadzenie się pływaka na dnie. Teoretycznie można by było jeszcze parę mini woltów obniżyć ten próg oszukując komputer z ustawieniem pustego zbiornika odkręcając wskaźnik bezpośredni i ręcznie ustawić wartość mini woltów. Próg zadziałania pozostaje dalej na 1%, ale w tym momencie ryzykujemy tym, że kontrolka nie zawsze zadziała, albo wcale poza tym trzeba mieć sporo czasu i cierpliwości.
Dokonałem też pewnej korekty przy migającej diodzie niebieskiej na pulpicie. Teraz dioda lekko przygasa, poprzednio chwilowo gasła do zera.
Obecnie jej miganie jest bardziej przyjazne dla oka zwłaszcza nocą.
Dokonałem też pewnej korekty przy migającej diodzie niebieskiej na pulpicie. Teraz dioda lekko przygasa, poprzednio chwilowo gasła do zera.
Obecnie jej miganie jest bardziej przyjazne dla oka zwłaszcza nocą.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Nie głupi pomysł z tym przygasaniem. Chyba też sobie tak przerobię.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
To jest właśnie to sprzężenie magnetyczne pływaka ze wskaźnikiem oporowym, nie zawsze wskazówka ustawi się idealnie w tym punkcie, co pływak.wszim pisze:A tym razem kiszka. Spaliłem cały bak LPG, lecz na ustawieniu 1% progu tym razem rezerwa nie zaczęła w ogóle migać
Trzeba przyjąć ciut większą tolerancję.
Ja miałem inny problem mianowicie pływak zaczął się wieszać tuż przed dolnym końcem jego zakresu, tak, że nie zapalała się kontrolka rezerwy przy pustym zbiorniku. Z początku działo się to bardzo sporadycznie aż ostatnio ciągle się wieszał.
Jak uderzyłem pięścią mocno w zbiornik to opadł do zera. Podejrzewałem, że pływak haczy o rurkę ssącą. Moje podejrzenia się potwierdziły, gdy zdemontowałem wielozawór, zresztą zobaczcie sami:
https://youtu.be/2ZyPr4uiofs W tym momencie kłania się fachowość montera tej instalacji z ASO .
U mnie demontaż wielozaworu to jest mały pikuś, ale jak ktoś ma butlę zamontowaną pod podwoziem to jest zdecydowanie trudniej.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
np u mnie Wieszać się na razie nie wiesza choć ta tolerancja widać musi być większa. Najgorsze, że gdy wyjdzie bardzo dużą to o d. rozbić takie wskazania, wtedy oleje wskazanie rezerwy, ustawię na 0% niech nie miga w ogóle.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Jak podniesiesz na 2% to na pewno zagada i sam jestem bardzo ciekaw o ile zwiększy Ci się zasięg na rezerwie podnosząc tylko o 1% .
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Muszę znowu spalić bak, z 1,5 do 2 tygodni zejdzie.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
I doopa. Zużyłem bak a rezerwa nie zadziałała na 2%. Nic z tego nie rozumiem.barus pisze:Jak podniesiesz na 2% to na pewno zagada i sam jestem bardzo ciekaw o ile zwiększy Ci się zasięg na rezerwie podnosząc tylko o 1% .
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Dla mnie nie jest to wcale zaskoczeniem Powtarzam się, ale teraz opisze to dokładniej. Wszystko przez to sprzężenie magnetyczne pływaka ze wskaźnikiem, w którym wskazówka tego wskaźnika podąża za pływakiem , Gdy pływak w środku buja się to wskazówka wskaźnika ustawia się zawsze po środku tych oscylacji, pisałem już o tym wcześniej, ale gdy pływak osiądzie na dnie i resztki gazu nie potrafią już na chwilę go podnieść np. przy hamowaniu, to w tym stanie wskazówka wskaźnika jest zawsze opóźniona w stosunku do położenia pływaka, Dlaczego? Opór tarcia ślizgaczy potencjometru + słabsze oddziaływanie pola magnetycznego, gdy wzajemne położenia wskaźników są idealnie w fazie. W tym momencie powiesz, że przecież to się zdarza za każdym razem tak samo, gdy zbiornik jest pusty. Nie koniecznie. Gdy zbiornik jest pusty wystarczy walnąć pięścią w zbiornik i wskazówka trochę opadnie, dlaczego? Przecież pływak osiadł już dawno na dnie. To ruch samej wskazówki pod wpływem wstrząsu, który w tym momencie zrównał się z pozycją pływaka. Wystarczy, że poprzednio skalibrowałeś pusty zbiornik, gdy wcześniej przejechałeś po dużych nierównościach lub wpadłeś kołem gdzieś w dziurę i nastąpił wstrząs i w tych warunkach wskazówka opadła trochę niżej niż standardowo opada przy pustym zbiorniku.
Musisz skalibrować pusty zbiornik ponownie i całą procedurę powtórzyć od nowa , Aby wykluczyć inne przyczyny (wieszanie się pływaka) w twojej sytuacji gdzie nie masz dostępu do wskaźnika wepnij się multimetrem w sensor i monitoruj napięcie z wskaźnika bezpośredniego (około 0,5 do 1,1V).
Musisz skalibrować pusty zbiornik ponownie i całą procedurę powtórzyć od nowa , Aby wykluczyć inne przyczyny (wieszanie się pływaka) w twojej sytuacji gdzie nie masz dostępu do wskaźnika wepnij się multimetrem w sensor i monitoruj napięcie z wskaźnika bezpośredniego (około 0,5 do 1,1V).
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Ma być do 0,05V do 1,1V
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Jak robię odczyt na pustym zbiorniku zawsze mam 39mV. Tak więc gonie króliczka, zmienię na 3% zobaczymy co będzie .
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Ja tylko raz kalibrowałem pusty zbiornik, ustawiłem próg rezerwy na 1% i działa a u ciebie przy 2% nie działa A może ustawia domyślnie 39mV z automatu a w rzeczywistości jest trochę inne napięcie, zaokrągla w górę albo w dół podobnie jak ja chciałem ustawić próg zadziałania rezerwy niższy od 52mV i nie dało się. Ja bym to jeszcze sprawdził. Może da się ręcznie wpisać przy pustym zbiorniku np. 45mV i spróbować to zapisać. Chyba, że zatankowałeś już gaz to doopa
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Zatankowałem Zmienię w ciemno.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Nie chciało mi się jakoś ruszyć dupy do tych zmian i tak dojeździłem z tym ustawieniem 2% do 390km i oczywiście nie migało. Dziś przestawiłem na 3% i po tej operacji zaczęło migać. Z tym, że poprzednim razem identycznie było po przestawieniu z 1% na 2%. Zalałem do pełna i kolejny test.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1609
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
- Reputacja: 34
- Imię: Czesław
- Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
To dziwne, że kiedyś ustawiłeś na 1% i próg rezerwy zagadał a później nie nawet podnosząc nastawę do 2%
Właśnie zapomniałem Ci powiedzieć, że oprócz problemu z haczeniem pływaka o rurkę ssącą kiedyś musiałem też wymienić bezpośredni wskaźnik na butli LPG. Dlaczego? Bo jeden z rezystorów kaskady oporowej na zdjęciu zaznaczony strzałką zmienił wartość z 1.8Ω na wartość niestabilną, raz to było 8Ω innym razem 20Ω.
Próg rezerwy nie działał a poziom napięcia w dolnym zakresie pomiarowym był zawyżony.
Mam nadzieję, że ten problem Ciebie nie dotyczy
Poniżej prezentuję przygasanie diody LPG.
https://youtu.be/hJ1fIWmtT9Y
BTW. Video nie oddaje rzeczywistości, bo litery LPG są równomiernie podświetlona a na video widać to inaczej.
Właśnie zapomniałem Ci powiedzieć, że oprócz problemu z haczeniem pływaka o rurkę ssącą kiedyś musiałem też wymienić bezpośredni wskaźnik na butli LPG. Dlaczego? Bo jeden z rezystorów kaskady oporowej na zdjęciu zaznaczony strzałką zmienił wartość z 1.8Ω na wartość niestabilną, raz to było 8Ω innym razem 20Ω.
Próg rezerwy nie działał a poziom napięcia w dolnym zakresie pomiarowym był zawyżony.
Mam nadzieję, że ten problem Ciebie nie dotyczy
Poniżej prezentuję przygasanie diody LPG.
https://youtu.be/hJ1fIWmtT9Y
BTW. Video nie oddaje rzeczywistości, bo litery LPG są równomiernie podświetlona a na video widać to inaczej.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
No też uważam że dziwne. Teraz było identycznie. Rezerwa nie migała, przeprogramowałem na 3% i zaczęła od razu migać. Nic, nie jest to bardzo ważna sprawa i tak jeżdżę głównie na licznik ale pogonię jeszcze tego króliczka.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal
Miałem dłuższą trasę. Rezerwa zaczęła migać po 360km, przy 430km skończył się gaz. Chyba zostawię to ustawienie 3%.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość