Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. paliwa.

czyli jak samemu coś naprawić, coś usprawnić
barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 2 sie 2016, o 18:02

Okazało się, że przy nastawach odpowiednich progów napięciowych (procentowych), przy których diody wskazywałyby w miarę rzetelny poziom w zbiorniku gazu za pomocą interfejsu nie można wpisać dowolnej wartości :zastanawiasie: Przykładowo u mnie przy pustym zbiorniku napięcie sterujące ze wskaźnika LPG wynosi 39 mV i to napięcie mogę zaprogramować, jako progowe, ale przy tym napięciu dioda rezerwy nie zacznie migać.
Następny próg napięciowy, jaki przyjmie programator jest to 52 mV, czyli 1% i żadne napięcie pomiędzy :ocochodzi: Podobnie jest przy wyższych progach. Ciekawe jest to, że jeśli wpiszę np. 44 mV i dam zapisz to programator zapisze 39 mV a jak dam 46 mV to zapisze 52 mV.

Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 5067
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Reputacja: 74
Imię: Robert
Samochód: Kia Proceed
Silnik: 1,4 T
Inny samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: huri_khan » 2 sie 2016, o 18:28

W Stagu samemu możesz zaprogramować przy jakim napięciu zapala się każda z diod
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło :)

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 2 sie 2016, o 19:26

Czyli tak samo jak w BRC.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 2 sie 2016, o 21:17

barus pisze: Następny próg napięciowy, jaki przyjmie programator jest to 52 mV, czyli 1% i żadne napięcie pomiędzy :ocochodzi: Podobnie jest przy wyższych progach. Ciekawe jest to, że jeśli wpiszę np. 44 mV i dam zapisz to programator zapisze 39 mV a jak dam 46 mV to zapisze 52 mV.
Zauważyłem tą właściwość, szkoda że o niej wcześniej nie napisałem. Widać, że podstawą algorytmu są te procenty, a napięcie jedynie przeliczoną informacją. Kroczek po kroczku dojdziemy do najlepszego ustawienia :D Czuję w pęcherzu, że ten 1% to będzie to co tygrysy lubią najbardziej ;) .
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 10 sie 2016, o 17:43

Rezerwa BRC zaczęła mi migać po przejechaniu 340km. Z reguły dojeżdżam do ok 370..410km na baku. Znaczy że ten 1% oznacza zasięg około 30..70km. Szacuję więc około 5L rezerwy gazu w baku . Wolałbym mniej ale mniej niż 1% się nie da ustawić więc musi tak zostać.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

piotrula5
Bywalec
Posty: 145
Rejestracja: 25 lis 2015, o 12:00
Reputacja: 0
Imię: Piotr
Samochód: Orlando Lt+ 1,8 lpg
Silnik: 1,8
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: piotrula5 » 10 sie 2016, o 18:08

wszim pisze:Rezerwa BRC zaczęła mi migać po przejechaniu 340km. Z reguły dojeżdżam do ok 370..410km na baku. Znaczy że ten 1% oznacza zasięg około 30..70km. Szacuję więc około 5L rezerwy gazu w baku . Wolałbym mniej ale mniej niż 1% się nie da ustawić więc musi tak zostać.
Jak Ty to robisz,mi kontrolka zaczyna minąć przy 220-240 km. Na baku przyjadę ok 340 km :zastanawiasie:

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 10 sie 2016, o 18:25

Mi też tak migała. W momencie gdy ją wyprowadziłem na liczniki zaczęło drażnić :D . Podłączyłem się komputrem z programem serwisowym do BRC i zacząłem się bawić ustawieniem poziomu rezerwy, przy okazji konsultując fakty na forum. Fabrycznie punkt rezerwy był 7% co odpowiadało u mnie około 250km a dla najniższej wartości jaką da się ustawić - 1% wychodzi właśnie te ok 340. Tyle przejechałem po pierwszym teście 6:4 trasa:miasto.

edit:
Aaaaa :H że na baku robię 400km? No taki bak mam, taką nogę i tak ustawiony pływak odbicia w baku.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 10 sie 2016, o 21:28

A ja jeszcze czekam aż poziom gazu zejdzie na tyle aż zacznie migać rezerwa. Tym razem po ustawieniu punktu rezerwy na 1% dokonałem symulacji, na wskaźniku bezpośrednim ustawiłem poziom taki sam jak minimum butli, dioda zaczęła migać. Jeszcze trzeba to sprawdzić w praktyce.
Pozostałe progi poziomów mam już dobrze ustawione.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 25 sie 2016, o 16:23

A tym razem kiszka. Spaliłem cały bak LPG, lecz na ustawieniu 1% progu tym razem rezerwa nie zaczęła w ogóle migać, a na baku zrobiłem 450km 8-) . Kapryśne bydlę. Przesunąłem na 2% i zatankowałem gaz do pełna.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 25 sie 2016, o 21:39

U mnie działa prawidłowo przy ustawieniu progu na 1%. Jak jechałem do i z Świnoujścia z powrotem to 3 razy zszedłem z poziomem LPG poniżej progu nastawy i za każdym razem kontrolka pewnie zadziałała. Chyba już nie będę kombinował z obniżaniem tego progu, bo faktycznie jest to już na granicy zadziałania, czyli osadzenie się pływaka na dnie. Teoretycznie można by było jeszcze parę mini woltów obniżyć ten próg oszukując komputer z ustawieniem pustego zbiornika odkręcając wskaźnik bezpośredni i ręcznie ustawić wartość mini woltów. Próg zadziałania pozostaje dalej na 1%, ale w tym momencie ryzykujemy tym, że kontrolka nie zawsze zadziała, albo wcale poza tym trzeba mieć sporo czasu i cierpliwości.
Dokonałem też pewnej korekty przy migającej diodzie niebieskiej na pulpicie. Teraz dioda lekko przygasa, poprzednio chwilowo gasła do zera.
Obecnie jej miganie jest bardziej przyjazne dla oka zwłaszcza nocą.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 25 sie 2016, o 21:48

Nie głupi pomysł z tym przygasaniem. Chyba też sobie tak przerobię. :zastanawiasie:
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 26 sie 2016, o 20:36

wszim pisze:A tym razem kiszka. Spaliłem cały bak LPG, lecz na ustawieniu 1% progu tym razem rezerwa nie zaczęła w ogóle migać
To jest właśnie to sprzężenie magnetyczne pływaka ze wskaźnikiem oporowym, nie zawsze wskazówka ustawi się idealnie w tym punkcie, co pływak.
Trzeba przyjąć ciut większą tolerancję.
Ja miałem inny problem mianowicie pływak zaczął się wieszać tuż przed dolnym końcem jego zakresu, tak, że nie zapalała się kontrolka rezerwy przy pustym zbiorniku. Z początku działo się to bardzo sporadycznie aż ostatnio ciągle się wieszał.
Jak uderzyłem pięścią mocno w zbiornik to opadł do zera. Podejrzewałem, że pływak haczy o rurkę ssącą. Moje podejrzenia się potwierdziły, gdy zdemontowałem wielozawór, zresztą zobaczcie sami:
https://youtu.be/2ZyPr4uiofs
IMG_20160617_194253.jpg
IMG_20160617_194253.jpg (329.53 KiB) Przejrzano 4560 razy
W tym momencie kłania się fachowość montera tej instalacji z ASO :| .
U mnie demontaż wielozaworu to jest mały pikuś, ale jak ktoś ma butlę zamontowaną pod podwoziem to jest zdecydowanie trudniej.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 26 sie 2016, o 21:05

np u mnie {:/ Wieszać się na razie nie wiesza choć ta tolerancja widać musi być większa. Najgorsze, że gdy wyjdzie bardzo dużą to o d. rozbić takie wskazania, wtedy oleje wskazanie rezerwy, ustawię na 0% niech nie miga w ogóle. :obrazony:
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 26 sie 2016, o 21:37

Jak podniesiesz na 2% to na pewno zagada i sam jestem bardzo ciekaw o ile zwiększy Ci się zasięg na rezerwie podnosząc tylko o 1% :ocochodzi: .

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 26 sie 2016, o 21:42

Muszę znowu spalić bak, z 1,5 do 2 tygodni zejdzie.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 9 wrz 2016, o 08:35

barus pisze:Jak podniesiesz na 2% to na pewno zagada i sam jestem bardzo ciekaw o ile zwiększy Ci się zasięg na rezerwie podnosząc tylko o 1% :ocochodzi: .
I doopa. Zużyłem bak a rezerwa nie zadziałała na 2%. Nic z tego nie rozumiem. :?
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 9 wrz 2016, o 10:34

Dla mnie nie jest to wcale zaskoczeniem :zastanawiasie: Powtarzam się, ale teraz opisze to dokładniej. Wszystko przez to sprzężenie magnetyczne pływaka ze wskaźnikiem, w którym wskazówka tego wskaźnika podąża za pływakiem :tak:, Gdy pływak w środku buja się to wskazówka wskaźnika ustawia się zawsze po środku tych oscylacji, pisałem już o tym wcześniej, ale gdy pływak osiądzie na dnie i resztki gazu nie potrafią już na chwilę go podnieść np. przy hamowaniu, to w tym stanie wskazówka wskaźnika jest zawsze opóźniona w stosunku do położenia pływaka, Dlaczego? Opór tarcia ślizgaczy potencjometru + słabsze oddziaływanie pola magnetycznego, gdy wzajemne położenia wskaźników są idealnie w fazie. W tym momencie powiesz, że przecież to się zdarza za każdym razem tak samo, gdy zbiornik jest pusty. Nie koniecznie. Gdy zbiornik jest pusty wystarczy walnąć pięścią w zbiornik i wskazówka trochę opadnie, dlaczego? Przecież pływak osiadł już dawno na dnie. To ruch samej wskazówki pod wpływem wstrząsu, który w tym momencie zrównał się z pozycją pływaka. Wystarczy, że poprzednio skalibrowałeś pusty zbiornik, gdy wcześniej przejechałeś po dużych nierównościach lub wpadłeś kołem gdzieś w dziurę i nastąpił wstrząs i w tych warunkach wskazówka opadła trochę niżej niż standardowo opada przy pustym zbiorniku.
Musisz skalibrować pusty zbiornik ponownie i całą procedurę powtórzyć od nowa :tak:, Aby wykluczyć inne przyczyny (wieszanie się pływaka) w twojej sytuacji gdzie nie masz dostępu do wskaźnika wepnij się multimetrem w sensor i monitoruj napięcie z wskaźnika bezpośredniego (około 0,5 do 1,1V).

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 9 wrz 2016, o 16:05

Ma być do 0,05V do 1,1V

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 9 wrz 2016, o 21:03

Jak robię odczyt na pustym zbiorniku zawsze mam 39mV. Tak więc gonie króliczka, zmienię na 3% zobaczymy co będzie :D .
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 9 wrz 2016, o 23:35

Ja tylko raz kalibrowałem pusty zbiornik, ustawiłem próg rezerwy na 1% i działa a u ciebie przy 2% nie działa :ocochodzi: A może ustawia domyślnie 39mV z automatu a w rzeczywistości jest trochę inne napięcie, zaokrągla w górę albo w dół podobnie jak ja chciałem ustawić próg zadziałania rezerwy niższy od 52mV i nie dało się. Ja bym to jeszcze sprawdził. Może da się ręcznie wpisać przy pustym zbiorniku np. 45mV i spróbować to zapisać. Chyba, że zatankowałeś już gaz to doopa ;)

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 9 wrz 2016, o 23:41

Zatankowałem :D Zmienię w ciemno.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 27 wrz 2016, o 18:22

Nie chciało mi się jakoś ruszyć dupy do tych zmian i tak dojeździłem z tym ustawieniem 2% do 390km i oczywiście nie migało. Dziś przestawiłem na 3% i po tej operacji zaczęło migać. Z tym, że poprzednim razem identycznie było po przestawieniu z 1% na 2%. Zalałem do pełna i kolejny test. :D
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

barus
Wymiatacz
Posty: 1609
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:53
Reputacja: 34
Imię: Czesław
Samochód: Cruze1.8LT+Prem, LPG
Silnik:
Lokalizacja: Bielsko-B
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: barus » 29 wrz 2016, o 00:33

To dziwne, że kiedyś ustawiłeś na 1% i próg rezerwy zagadał a później nie nawet podnosząc nastawę do 2% :ocochodzi:
Właśnie zapomniałem Ci powiedzieć, że oprócz problemu z haczeniem pływaka o rurkę ssącą kiedyś musiałem też wymienić bezpośredni wskaźnik na butli LPG. Dlaczego? Bo jeden z rezystorów kaskady oporowej na zdjęciu zaznaczony strzałką zmienił wartość z 1.8Ω na wartość niestabilną, raz to było 8Ω innym razem 20Ω.
xx.jpg
xx.jpg (535.21 KiB) Przejrzano 4471 razy
Próg rezerwy nie działał a poziom napięcia w dolnym zakresie pomiarowym był zawyżony.
Mam nadzieję, że ten problem Ciebie nie dotyczy :zastanawiasie:


Poniżej prezentuję przygasanie diody LPG.

https://youtu.be/hJ1fIWmtT9Y

BTW. Video nie oddaje rzeczywistości, bo litery LPG są równomiernie podświetlona a na video widać to inaczej.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 29 wrz 2016, o 08:26

No też uważam że dziwne. Teraz było identycznie. Rezerwa nie migała, przeprogramowałem na 3% i zaczęła od razu migać. Nic, nie jest to bardzo ważna sprawa i tak jeżdżę głównie na licznik ale pogonię jeszcze tego króliczka. :D
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15465
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 143
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Wspólny wskaźnik PB/LPG lekarstwem na opadający wsk. pal

Post autor: wszim » 15 paź 2016, o 23:09

Miałem dłuższą trasę. Rezerwa zaczęła migać po 360km, przy 430km skończył się gaz. Chyba zostawię to ustawienie 3%. :tak:
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Manuale”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość