[Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
- pablo1
- Profesjonalista
- Posty: 666
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:06
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: cruze LT
- Silnik: 1.6 124 km benzyna
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Może i ta lubryfikacja działa faktycznie i w jakimś procencie ma wpływ na wolniejsze zmniejszanie się luzu .
Napewno nie żałuję decyzji przeróbki na lpg . Po takim przebiegu oszczędności są już znaczne i dołożenia nawet tysiąca przy zmianie rozrządu do regulacji luzów do wartości maksymalnych, aby znów kolejny przebieg do wymiany rozrządu wytrzymać nie jest dużą kwota.
Myślę że można każdy silnik gazować, tylko trzeba być świadomym użytkownikiem przed założeniem lpg i w trakcie jazdy na lpg . Wtedy nie mamy kłopotów z szybko kasujacym się luzem .
Napewno nie żałuję decyzji przeróbki na lpg . Po takim przebiegu oszczędności są już znaczne i dołożenia nawet tysiąca przy zmianie rozrządu do regulacji luzów do wartości maksymalnych, aby znów kolejny przebieg do wymiany rozrządu wytrzymać nie jest dużą kwota.
Myślę że można każdy silnik gazować, tylko trzeba być świadomym użytkownikiem przed założeniem lpg i w trakcie jazdy na lpg . Wtedy nie mamy kłopotów z szybko kasujacym się luzem .
pablo1
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
W dniu dzisiejszym zrobiłem kontrolę luzów zaworowych - silnik bez KL7, niecełe 1,5roku i 28645km od momentu montażu LPG.
Pytanie, czy to normalne, że luzy zmniejszają się nierównomiernie? W moim przypadku, chodzi przede wszystkim o skrajne wydechowe.
Na pewno, pierwsze postanowienie na nowy rok, to znalezienie warsztatu który skoryguje luzy (wyszlifuje szklanki).
Czytałem poprzednie wpisy, ale się zastanawiam, czy szlifując szklanki, nie zrobić tak, aby: dolot miał 0,27 a wylot 0,33, wartości te będą się mieściły w normie i może pozwolą dotrwać do wymiany rozrządu bo i tak będą się zmniejszały
Pytanie, czy to normalne, że luzy zmniejszają się nierównomiernie? W moim przypadku, chodzi przede wszystkim o skrajne wydechowe.
Na pewno, pierwsze postanowienie na nowy rok, to znalezienie warsztatu który skoryguje luzy (wyszlifuje szklanki).
Czytałem poprzednie wpisy, ale się zastanawiam, czy szlifując szklanki, nie zrobić tak, aby: dolot miał 0,27 a wylot 0,33, wartości te będą się mieściły w normie i może pozwolą dotrwać do wymiany rozrządu bo i tak będą się zmniejszały
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Tak, najczęściej siadają luzu skrajnych zaworów i najszybciej zanika na 1 cylindrze. Nie doszedłem albo nie pamiętam z czego to wynika. Najbardziej wpływ LPG jest na wydechu, bo tam się dzieje, tam są temperatury. Dolotu jak się mieści w tolerancji można nie ruszać, bo tak może już zostać do ostatnich dni tego silnika. Przy szlifie wydechów można ustawić w górnej tolerancji to starczy na dłużej.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
A tak swoją drogą co jest powodem kasowania się luzu, bo skoro luz zawsze się zmniejsz, tzn.że jakąś część zwiększa swoją objętość, tylko co?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Bo się gniazda wypalają.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Dzięki i teraz wszystko jasne - rysunek wszystko wyjaśnia.
To teraz trochę inne pytanie: jeżeli gniazda wypalą się na tyle że nie będzie można już wyszlifować/dobrać nowych szklanek, to wtedy zostaje już tylko głowica do wymiany?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
To teraz trochę inne pytanie: jeżeli gniazda wypalą się na tyle że nie będzie można już wyszlifować/dobrać nowych szklanek, to wtedy zostaje już tylko głowica do wymiany?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Nie słyszałem o czymś takim. Do wymiany jest wtedy gdy dojdzie do podparcia a ktoś to zleje i przylgnie wyżarzy. Ale chyba szybciej uszkodzi zawory bo one się wtedy nie chłodzą. Mniejsza o to, nie ma mowy o tym żeby brakło materiału szklanki do regulacji
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Zdaje się, ze gniazda są elementem wymiennym, osadzonym w aluminiowej głowicy. Usługa 'uodparniania' głowic polega na wymianie gniazd i trzonków zaworów na zrobione z twardszego materiału - tak mi przynajmniej tłumaczyli w warsztacie zajmującym się regeneracją głowic. Ale koszt tej operacji przy 16-tu zaworach mnie zniechęcił.
-
- Fachman
- Posty: 4993
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
To ile taka regeneracja głowicy. Jeżeli można wiedzieć.
Jak padł mój silnik. Dowiadywałem się o ceny regeneracji głowicy.
I jeżeli dobrze pamiętam to był to koszt w przedziale 400-600zł, razem z planowaniem i sprawdzeniem szczelności.
Do tego jeszcze dochodziła by ewentualna robota. I uszczelka pod głowicę. No i pewnie nowy rozrząd a jak rozrząd, to pewnie KZFR też. I wychodzi kapitalka silnika.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
Jak padł mój silnik. Dowiadywałem się o ceny regeneracji głowicy.
I jeżeli dobrze pamiętam to był to koszt w przedziale 400-600zł, razem z planowaniem i sprawdzeniem szczelności.
Do tego jeszcze dochodziła by ewentualna robota. I uszczelka pod głowicę. No i pewnie nowy rozrząd a jak rozrząd, to pewnie KZFR też. I wychodzi kapitalka silnika.
Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
- Regulus
- Zasłużony dla forum
- Posty: 4580
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 20:51
- Reputacja: 25
- Imię: Andrzej
- Samochód: Cruze, Spark
- Silnik: 1.8, F18D4, 104 kW
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Pewnie taniej kupisz drugi silnik (kiedyś nawet nowe były w sprzedaży). A za utwardzenie zaworów krzyczeli 100 zł/sztuka.
- pablo1
- Profesjonalista
- Posty: 666
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:06
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: cruze LT
- Silnik: 1.6 124 km benzyna
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Strasznie te luzy Ci poleciały. Ja po przebiegu ponad 80 tysiecy na lpg najmniej na wydechu mam 0, 23.gemello pisze: ↑27 gru 2018, o 13:20W dniu dzisiejszym zrobiłem kontrolę luzów zaworowych - silnik bez KL7, niecełe 1,5roku i 28645km od momentu montażu LPG.
Pytanie, czy to normalne, że luzy zmniejszają się nierównomiernie? W moim przypadku, chodzi przede wszystkim o skrajne wydechowe.
Na pewno, pierwsze postanowienie na nowy rok, to znalezienie warsztatu który skoryguje luzy (wyszlifuje szklanki).
Czytałem poprzednie wpisy, ale się zastanawiam, czy szlifując szklanki, nie zrobić tak, aby: dolot miał 0,27 a wylot 0,33, wartości te będą się mieściły w normie i może pozwolą dotrwać do wymiany rozrządu bo i tak będą się zmniejszały
Jaka masz instalacje ? Jak strojona?
pablo1
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Instalacja BRC, co do ustawień to jedynie wiem że dodawane jest benzyna przy wyższych obrotach, przynajmniej tak tłumaczył instalator.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Z tego co czytałem wcześniej, to Ty masz zamontowaną lubryfikację - zastanawiam się czy też mogę do swojej instalacji dodać ją, bo jeżel może pomóc, to czemu nie
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Z tego co czytałem wcześniej, to Ty masz zamontowaną lubryfikację - zastanawiam się czy też mogę do swojej instalacji dodać ją, bo jeżel może pomóc, to czemu nie
- pablo1
- Profesjonalista
- Posty: 666
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:06
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: cruze LT
- Silnik: 1.6 124 km benzyna
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Mam lubryfikacie ale Ty masz dotrysk benzyny . Tym bardziej nie powinny luzy tak lecieć. Może instalacja nie jest wystrojona poprawnie. Check Ci się nie świecił ?
pablo1
-
- Stały bywalec
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:50
- Reputacja: 0
- Imię: Maciej
- Samochód: Orlando
- Silnik: 1.8 141KM benz
- LPG: BRC
- Lokalizacja: POLSKA
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Od momentu montażu nie miałem żadnego błędu. Jedyne problemy to z 3 miesiące temu czuć było czasem gaz stojąc na światłach, ale na przeglądzie okazało się że jedno połączenie się poluzowało - dokręcili i po problemie.
No i od jakiś 2 miesięcy czasem zdaża się że stojąc na światłach delikatnie obroty skończą - dosłownie chwilowa nierówna praca ok. 1sekundy, no ale to pewnie wina znacznego zmniejszenia się luzów na skarajnych zaworach wydechowych.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
No i od jakiś 2 miesięcy czasem zdaża się że stojąc na światłach delikatnie obroty skończą - dosłownie chwilowa nierówna praca ok. 1sekundy, no ale to pewnie wina znacznego zmniejszenia się luzów na skarajnych zaworach wydechowych.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 sty 2019, o 11:52
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze
- Silnik:
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Panowie i mnie dopadly male luzy zaworowe. Pytanie do was podstawowe.
Czy ktos ze Śląska może polecić warsztat który szlifował szklanki?
Czy ktos ze Śląska może polecić warsztat który szlifował szklanki?
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5067
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Na Śląsku to chyba tylko ja miałem problem ze szklankami. Nie szlifowałem tylko kupiłem komplet nowych w ASO.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Świeżak
- Posty: 20
- Rejestracja: 16 lut 2018, o 02:10
- Reputacja: 0
- Imię: Kamil
- Samochód: Cruze 1.8 LPG 2012
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
No i przyszedł czas na mnie ze sprawdzeniem luzów
Chevrolet Cruze 1.8 141KM 2012 KL7
Instalacja gazowa: BRC
Aktualny przebieg podczas badania: 181 tyś.
Przebieg przy montażu gazu: 31 tyś.
Nie mam dokładnie pojęcia ile przejechane na gazie ma ten samochód bo poprzedni właściciel przy zakupie mówił "są tu małe problemy z instalacją gazową, coś trzepie ale nie chciało mi się tego robić więc jeździłem ostatnio na benzynie, i tak zwroty z firmy są"
Auto zakupiłem przy przebiegu 167 tyś.
Strzelam że poprzedni właściciel mógł przejechać +/- 100 tyś na LPG, ja przejechałem +/- 15 tyś.
A więc przyjmijmy że łączna ilość KM przejechana na LPG to 115 tysięcy kilometrów.
I kamień spadł mi z serca po tak dobrym wyniku
Sam mechanik był zaskoczony że taki wynik wyszedł, mówił że dawno sie nie spotkał z tak "podręcznikowymi" wartościami.
Nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel coś działał z tymi luzami ale wydaję mi się że nie ponieważ nic takiego mi nie mówił.
W umiejętność mierzenia luzów przez mechanika wierzę, ponieważ oddałem do poważniejszego serwisu gdyż podejrzewałem że będę potrzebował korzystać z usług ich szlifierni samochodowej (przy szklankach) która jest pod tym samym szyldem a ma sporą renomę wśród mechaników Podobno do nich wysyła ASO Opla na regulacje luzów
Następna kontrola myślę że za około 30 tyś kilometrów
Chevrolet Cruze 1.8 141KM 2012 KL7
Instalacja gazowa: BRC
Aktualny przebieg podczas badania: 181 tyś.
Przebieg przy montażu gazu: 31 tyś.
Nie mam dokładnie pojęcia ile przejechane na gazie ma ten samochód bo poprzedni właściciel przy zakupie mówił "są tu małe problemy z instalacją gazową, coś trzepie ale nie chciało mi się tego robić więc jeździłem ostatnio na benzynie, i tak zwroty z firmy są"
Auto zakupiłem przy przebiegu 167 tyś.
Strzelam że poprzedni właściciel mógł przejechać +/- 100 tyś na LPG, ja przejechałem +/- 15 tyś.
A więc przyjmijmy że łączna ilość KM przejechana na LPG to 115 tysięcy kilometrów.
I kamień spadł mi z serca po tak dobrym wyniku
Sam mechanik był zaskoczony że taki wynik wyszedł, mówił że dawno sie nie spotkał z tak "podręcznikowymi" wartościami.
Nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel coś działał z tymi luzami ale wydaję mi się że nie ponieważ nic takiego mi nie mówił.
W umiejętność mierzenia luzów przez mechanika wierzę, ponieważ oddałem do poważniejszego serwisu gdyż podejrzewałem że będę potrzebował korzystać z usług ich szlifierni samochodowej (przy szklankach) która jest pod tym samym szyldem a ma sporą renomę wśród mechaników Podobno do nich wysyła ASO Opla na regulacje luzów
Następna kontrola myślę że za około 30 tyś kilometrów
- etac
- Prezes
- Posty: 23826
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Podaj adres dla innych.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Kamil, dzięki za informację. Kolejny raz mamy potwierdzenie, że KL7 ma znaczenie. I z tego powodu w moim to raczej nawet nie uda mi się tych luzów skontrolować. Może zrobi to dopiero kolejny właściciel.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 20
- Rejestracja: 16 lut 2018, o 02:10
- Reputacja: 0
- Imię: Kamil
- Samochód: Cruze 1.8 LPG 2012
- Silnik:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Auto-Szlif-Sikorscy
Kraków Ul. Makuszyńskiego 5B
To jest ich szlifiernia którą poleca i oddaje tam elementy trzech moich mechaników. Ja na szczęście nie musiałem korzystać z jej usług lecz dowiedziałem się że szklanki szlifują na luzie.
Serwis jest pod tym samym adresem. Nie ocenie go zbytnio obszernie z własnego doświadczenia ponieważ robiłem tam pierwszy raz i była to tylko kontrola luzów zaworowych (z ukierunkowaniem pod regulacje). Co mogę na ten moment powiedzieć o nim to:
-Dotrzymywanie terminów.
-Informowanie telefonicznie na bieżąco przed wykonaniem czegoś ponad umówioną usługę.
-Mechanik z którym załatwiałem mocno konkretny człowiek, wiedza duża, i zaangażowanie. Widać że nie siedzi tam za karę.
-Ceny wyższe niż u mechaników przydomowych w okolicach Krakowa.
Dodano po 11 minutach 32 sekundach:
@ wszim Ogólnie nie mam 100 procentowej pewności czy nic nie robił z tymi luzami poprzedni właściciel, lecz wydaje mi się że powiedziałby o tak istotnej inwestycji w naprawę podczas sprzedaży auta (a wymieniał kilka inwestycji) więc na 90% raczej to fabryczne szklanki
Kraków Ul. Makuszyńskiego 5B
To jest ich szlifiernia którą poleca i oddaje tam elementy trzech moich mechaników. Ja na szczęście nie musiałem korzystać z jej usług lecz dowiedziałem się że szklanki szlifują na luzie.
Serwis jest pod tym samym adresem. Nie ocenie go zbytnio obszernie z własnego doświadczenia ponieważ robiłem tam pierwszy raz i była to tylko kontrola luzów zaworowych (z ukierunkowaniem pod regulacje). Co mogę na ten moment powiedzieć o nim to:
-Dotrzymywanie terminów.
-Informowanie telefonicznie na bieżąco przed wykonaniem czegoś ponad umówioną usługę.
-Mechanik z którym załatwiałem mocno konkretny człowiek, wiedza duża, i zaangażowanie. Widać że nie siedzi tam za karę.
-Ceny wyższe niż u mechaników przydomowych w okolicach Krakowa.
Dodano po 11 minutach 32 sekundach:
@ wszim Ogólnie nie mam 100 procentowej pewności czy nic nie robił z tymi luzami poprzedni właściciel, lecz wydaje mi się że powiedziałby o tak istotnej inwestycji w naprawę podczas sprzedaży auta (a wymieniał kilka inwestycji) więc na 90% raczej to fabryczne szklanki
-
- Bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 29 paź 2016, o 11:49
- Reputacja: 0
- Imię: Mateusz
- Samochód: Cruze 1.8 + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: SMI
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Chciałbym się upewnić, czy mój samochód, Cruze 1.8 z instalacją LPG zakładaną w salonie Opla przy zakupie posiada KL7? Jest to rocznik 2013.
Wszystkie znaki na niebie świadczą o tym, że tak ale pewności nigdy za wiele.
Ostatnie sprawdzenie luzów miałem przy 150 tysiącach (mechanik mówił, że są w porządku jednak nie podał mi wartości) stąd moje pytanie, czy teraz po 20 tysiącach (jest już ponad 170 tysięcy) wypadałoby to zrobić ponownie?
Wszystkie znaki na niebie świadczą o tym, że tak ale pewności nigdy za wiele.
Ostatnie sprawdzenie luzów miałem przy 150 tysiącach (mechanik mówił, że są w porządku jednak nie podał mi wartości) stąd moje pytanie, czy teraz po 20 tysiącach (jest już ponad 170 tysięcy) wypadałoby to zrobić ponownie?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Sprawdzenie KL7 to tylko ktoś kto ma dostęp do systemu GM (np ASO). Jak przejechało na LPG 150tys i luzy są ok to na 99% KL7 jest.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- szczuplin
- Fachman
- Posty: 2342
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
- Reputacja: 16
- Imię: Szczuplin
- Samochód: Cruze, Aveo T300
- Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
- LPG: STAG4 Q-Box+
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Skądś znam tego gościa, znaczy autora W ilości strzałek przesadzone.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości