1.wiązka z 9 grubszymi przewodami te wpinamy do przewodów które sterują zamykaniem szyb
2.wiązka mniejsza z 4cieńszymi kablami to jest zasilanie i sterowanie modułu.
Na początku wyjmujemy delikatnie osłonę sterowania lusterek w lewym słupku( jest na dwa zatrzaski) i wypinamy dwie wtyczki ,następnie odkręcamy 4 wkręty które trzymają tapicerkę
drzwi jeden schowany w uchwycie na dole plus plastikowy, leciutko ociągamy a następnie wyjmujemy osłonkę klamki Uwaga! ma 6 zatrzasków po dwa na górze i dole po jednym po bokach.Całość unosimy do góry aż zejdzie z przycisku blokowania drzwi i mamy dostęp do wszystkich wtyczek które wypinamy.Ukazuje się nam taki widok(u mnie już po zdjęciu foli ochronnej i przykręceniu samego modułu)

Następnie odwijamy wiązkę kabli ja to zrobiłem u góry wyszukujemy na początek cztery przewody JASNO ZIELONY,JASNO NIEBIESKI,ZIELONY (te są wyrażnie grubsze) i NIEBIESKI CIENSZY które rozcinamy

Ponieważ nie mogłem lutować zastosowałem konektorki i tak:
-niebieski zamykanie LP
-zielony zamykanie LT
-jasno niebieski zamykanie PP
-jasno zielony zamykanie PT wg schematu

Łączymy przewody z wiązki nr1 pogrupowane są param , jeden łączymy z przewodem idącym do wtyczki z przyciskami (u mnie z paskiem) a drugi do idącego w stronę wyjścia z drzwi czyli do silniczka.

Wiązka nr2 cieńsza- czarny wiadomo minus tutaj

czerwony plus skręcamy z 9 przewodem z grubszej wiązki i podłączamy do pomarańczowego cieńszego przewodu który otwiera bagażnik jest stale pod napięciem i zabezpieczony jest 15A bezpiecznikiem co powinno wystarczyć

Przewód sterujący wyzwalający domykanie szyb po zamknięciu drzwi do szarego idącego w stronę zamka

Wg schematu

Ostatni który został wg instrukcji ma być podłączony do ACC stacyjki ja dołączyłem go do grubego pomarańczowego to jest zasilanie szyb(dokładnie to już nie pamiętam) napięcie pojawia się po włączeniu stacyjki. .Bez podłączenia też działał ale myślę że jego zadaniem jest uśpienie modułu w czasie jazdy.U nas sterowanie zamykaniem jest na" plusie"
Trochę posiłkowałem się poradnikiem który zrobił kolega MITIA z rosyjskiego forum za co mu dziękuję.