Aveo T250/T255 Wyłaczenie Skandynawii DRL
: 22 wrz 2021, o 13:30
Kilka osób już się pytała jak wyłączyć Skandynawie, czyli oryginalną opcje DRL, w poliftowych Aveo pierwszej generacji.
Ogólny problem polega na tym iż w przeciwieństwie do Aveo T200 nie ma tutaj oddzielnego modułu tylko jest on wbudowany w BCM (skrzynkę bezpieczników kabiny). Można co prawda wymienić cały moduł ale jest prostszy sposób.
Korzystając ze schematów widać że sygnały przechodzą przez BCM i są dostępne na jego złączach. Tak więc cała modyfikacja polega na odcięciu białego przewodu z pinu 2 złącza C203 i podpięciu go pod jasno-niebieski przewód na pinie 7 złącza C201 oraz na odcięciu białego przewodu z pinu 11 złącza C203 i podpięciu go pod biały przewód na pinie 51 złącza C201. Żeby dostać się do złączy może być potrzeba odkręcenia BCM.
Po tym zabiegu światła drogowe będą sterowane jedynie z manetki natomiast światła postojowe oraz podświetlenie deski i akcesoriów nie będzie wie wyłączało automatycznie po wyciągnięciu kluczyka więc trzeba będzie pamiętać o wyłączeniu ich ręcznie manetką.
Ogólny problem polega na tym iż w przeciwieństwie do Aveo T200 nie ma tutaj oddzielnego modułu tylko jest on wbudowany w BCM (skrzynkę bezpieczników kabiny). Można co prawda wymienić cały moduł ale jest prostszy sposób.
Korzystając ze schematów widać że sygnały przechodzą przez BCM i są dostępne na jego złączach. Tak więc cała modyfikacja polega na odcięciu białego przewodu z pinu 2 złącza C203 i podpięciu go pod jasno-niebieski przewód na pinie 7 złącza C201 oraz na odcięciu białego przewodu z pinu 11 złącza C203 i podpięciu go pod biały przewód na pinie 51 złącza C201. Żeby dostać się do złączy może być potrzeba odkręcenia BCM.
Po tym zabiegu światła drogowe będą sterowane jedynie z manetki natomiast światła postojowe oraz podświetlenie deski i akcesoriów nie będzie wie wyłączało automatycznie po wyciągnięciu kluczyka więc trzeba będzie pamiętać o wyłączeniu ich ręcznie manetką.