C100 Stuki z ukladu kierowniczego
- etac
- Prezes
- Posty: 23775
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
C100 Stuki z ukladu kierowniczego
Niektórzy klienci uskarżać się mogą na hałasy dobiegające z układu kierowniczego w trakcie wykonywania manewrów przy niskiej prędkości – np. podczas parkowania. Zazwyczaj jest to pojedyncze stuknięcie pochodzące z wału pośredniego spowodowane brakiem smaru. Występowanie takich stuków często kojarzone było z przekładnią kierownicza i w rezultacie to ona była wymieniana. Mało prawdopodobnym jest by hałasy te występowały również przy wysokich prędkościach podczas jazdy po nierównej drodze lub progach zwalniających.
Przyczyna: brak smaru w kolumnie ukladu kierowniczego
Zakres: Captiva MY2006 do MY2010
Działanie: Nałożenie smaru silikonowego X0282121(SMAR SILIKONOWY WACKER® AK100) na wał pośredni kolumny kierowniczej w celu nasmarowania powierzchni elementów współpracujących i zlikwidowaniu odgłosu stukania. Konieczny demontaz kolumny z samochodu. Smar aplikowac po scisnieciu calej kolumny poprzez otwor wentylacyjny z jednej z stron.
Przyczyna: brak smaru w kolumnie ukladu kierowniczego
Zakres: Captiva MY2006 do MY2010
Działanie: Nałożenie smaru silikonowego X0282121(SMAR SILIKONOWY WACKER® AK100) na wał pośredni kolumny kierowniczej w celu nasmarowania powierzchni elementów współpracujących i zlikwidowaniu odgłosu stukania. Konieczny demontaz kolumny z samochodu. Smar aplikowac po scisnieciu calej kolumny poprzez otwor wentylacyjny z jednej z stron.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 16:29
- Reputacja: 0
- Imię: Arkadiusz
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt:
Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego
Mozna to zdjecie wstawic jeszcze raz?
-
- Profesjonalista
- Posty: 546
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
- Reputacja: 2
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
- Silnik: 2.0, diesel, 150KM
- Lokalizacja: Gdynia Poznań
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 20:40
- Reputacja: 0
- Imię: Dawid
- Samochód: Captiva 2.4
- Silnik:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
smar do wałka pośredniego przekładni kierowniczej
witam
ma ktos pomysł gdzie można dostac ten smar WACKER® AK 100 SILICONE FLUID do przesmarownia wałka pośredniego kolumny kierowniczej viewtopic.php?f=134&t=538&view=unread#unread
albo czy zna ktos jakis zamiennik tego smaru
ma ktos pomysł gdzie można dostac ten smar WACKER® AK 100 SILICONE FLUID do przesmarownia wałka pośredniego kolumny kierowniczej viewtopic.php?f=134&t=538&view=unread#unread
albo czy zna ktos jakis zamiennik tego smaru
-
- Bywalec
- Posty: 155
- Rejestracja: 8 paź 2016, o 22:22
- Reputacja: 1
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontakt:
Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego
wtryśnij silikonowy albo teflonowy w spreyu, co by dobrze się kleił i będzie git.
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2018, o 08:43
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Łomża
- Kontakt:
Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego
Temat trochę odgrzewany ale czy jest sposób na nasmarowanie kolumny bez jej demontażu?
- etac
- Prezes
- Posty: 23775
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 249
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego
Porządnie tego się nie da zrobić bez rozbiórki.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2018, o 08:43
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Łomża
- Kontakt:
Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego
A czy musze zdejmować do tego kierownicę czy da rade wyjąć dołem?
-
- Profesjonalista
- Posty: 546
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 15:26
- Reputacja: 2
- Imię: Przemek
- Samochód: Captiva 2.0D MT 2007
- Silnik: 2.0, diesel, 150KM
- Lokalizacja: Gdynia Poznań
- Kontakt:
Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego
Da radę bez ściągania kierownicy. Odkrecasz w kabinie nad pedałami i od przekładni od spodu auta.
-
- Świeżak
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 paź 2018, o 08:43
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Captiva
- Silnik:
- Lokalizacja: Łomża
- Kontakt:
Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego
Dzięki za odpowiedź. W wolnej chwili będę musiał przesmarować.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość