Strona 1 z 1

C100 Stuki z ukladu kierowniczego

: 30 sty 2014, o 21:20
autor: etac
Niektórzy klienci uskarżać się mogą na hałasy dobiegające z układu kierowniczego w trakcie wykonywania manewrów przy niskiej prędkości – np. podczas parkowania. Zazwyczaj jest to pojedyncze stuknięcie pochodzące z wału pośredniego spowodowane brakiem smaru. Występowanie takich stuków często kojarzone było z przekładnią kierownicza i w rezultacie to ona była wymieniana. Mało prawdopodobnym jest by hałasy te występowały również przy wysokich prędkościach podczas jazdy po nierównej drodze lub progach zwalniających.

Przyczyna: brak smaru w kolumnie ukladu kierowniczego

Obrazek

Zakres: Captiva MY2006 do MY2010

Działanie: Nałożenie smaru silikonowego X0282121(SMAR SILIKONOWY WACKER® AK100) na wał pośredni kolumny kierowniczej w celu nasmarowania powierzchni elementów współpracujących i zlikwidowaniu odgłosu stukania. Konieczny demontaz kolumny z samochodu. Smar aplikowac po scisnieciu calej kolumny poprzez otwor wentylacyjny z jednej z stron.

Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego

: 5 lip 2017, o 11:50
autor: ROLAS
Mozna to zdjecie wstawic jeszcze raz? :)

Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego

: 5 lip 2017, o 11:56
autor: John Wayne
Tam na dole samym chyba jest ten obrazek.

viewtopic.php?f=95&t=4145&p=85688&hilit ... nia#p85688

smar do wałka pośredniego przekładni kierowniczej

: 10 sty 2018, o 20:04
autor: dugi_opole
witam

ma ktos pomysł gdzie można dostac ten smar WACKER® AK 100 SILICONE FLUID do przesmarownia wałka pośredniego kolumny kierowniczej viewtopic.php?f=134&t=538&view=unread#unread

albo czy zna ktos jakis zamiennik tego smaru

Re: C100 Stuki z ukladu kierowniczego

: 17 sty 2018, o 09:06
autor: przemo88
wtryśnij silikonowy albo teflonowy w spreyu, co by dobrze się kleił i będzie git.