C100 Stuki z ukladu kierowniczego
: 30 sty 2014, o 21:20
Niektórzy klienci uskarżać się mogą na hałasy dobiegające z układu kierowniczego w trakcie wykonywania manewrów przy niskiej prędkości – np. podczas parkowania. Zazwyczaj jest to pojedyncze stuknięcie pochodzące z wału pośredniego spowodowane brakiem smaru. Występowanie takich stuków często kojarzone było z przekładnią kierownicza i w rezultacie to ona była wymieniana. Mało prawdopodobnym jest by hałasy te występowały również przy wysokich prędkościach podczas jazdy po nierównej drodze lub progach zwalniających.
Przyczyna: brak smaru w kolumnie ukladu kierowniczego
Zakres: Captiva MY2006 do MY2010
Działanie: Nałożenie smaru silikonowego X0282121(SMAR SILIKONOWY WACKER® AK100) na wał pośredni kolumny kierowniczej w celu nasmarowania powierzchni elementów współpracujących i zlikwidowaniu odgłosu stukania. Konieczny demontaz kolumny z samochodu. Smar aplikowac po scisnieciu calej kolumny poprzez otwor wentylacyjny z jednej z stron.
Przyczyna: brak smaru w kolumnie ukladu kierowniczego
Zakres: Captiva MY2006 do MY2010
Działanie: Nałożenie smaru silikonowego X0282121(SMAR SILIKONOWY WACKER® AK100) na wał pośredni kolumny kierowniczej w celu nasmarowania powierzchni elementów współpracujących i zlikwidowaniu odgłosu stukania. Konieczny demontaz kolumny z samochodu. Smar aplikowac po scisnieciu calej kolumny poprzez otwor wentylacyjny z jednej z stron.