Dolna osłona komory silnika

Przywołania z rynku, informacje oficjalne o typowych usterkach modelu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 23830
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 255
Imię: Krzysztof
Samochód: Hyundai Tucson
Silnik: 1.6T 150KM
LPG: NIE
Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Dolna osłona komory silnika

Post autor: etac » 8 lip 2015, o 22:02

Wadliwe działanie filtra cząstek stałych (DPF) może prowadzić do bardzo wysokiej temperatury powodującej przegrzanie dolnej osłony komory silnika. Może to powodować topienie się dolnej osłony komory silnika, a w najgorszym przypadku może dojść
do jej zapalenia się w okolicy filtra DPF.


Przyczyna:
Właściwości materiału.

Zakres:
Captiva – MY 2011-15

Działanie:
1. Działanie natychmiastowe:
• Wymontowanie i utylizacja zamontowanej pierwotnie dolnej osłony komory silnika zgodnie z poniższą instrukcją naprawy

2. Rozwiązanie docelowe:
• zamontowanie poprawionej dolnej osłony komory silnika
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Kampanie serwisowe / Informacje techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość