Problemy z datą w nawigacji

Przywołania z rynku, informacje oficjalne o typowych usterkach modelu
Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 17153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Problemy z datą w nawigacji

Post autor: etac » 20 wrz 2016, o 19:33

Temat:
W Chevrolet Captiva MY 2007-2015 może wystąpić problem z wyświetlaniem daty na ekranie podróży w systemie nawigacji; zamiast tego pokazuje się komunikat “sprawdzam datę”.

Dotyczy:
Wszystkich samochodów zweryfikowanych za pomocą VIN,

UWAGA: Nie wyłączaj systemu nawigacji podczas gdy nie zakończy się jego aktualizacja by zapobiec uszkodzeniu sprzętu. Jeżeli system nawigacyjny zostanie wyłączony przed zakończeniem aktualizacji mogą pojawić się błędy.

1. Ściągnij pliki z aktualizacją ze strony:
http://www.visionjoy.co.kr/notice_e.html
2. Rozpakuj pliki
3. Stwórz folder “Aktualizacja” na karcie SD i skopiuj wszystkie rozpakowane pliki do tego folderu.
4. Podłącz źródło prądu do akumulatora.
5. Włącz zapłon i włóż kartę SD do systemu nawigacji.
Note: System nawigacji samodzielnie przejdzie w tryb aktualizacji.
6. Zaznacz folder “Aplikacje” następnie naciśnij przycisk “AKTUALIZACJA”.
Note: Aktualizacja zajmie około 1 minuty.
7. Zostaniesz poinformowany o zakończeniu procesu aktualizacji za pomocą wiadomości. Należy upewnić się, że karta SD została usunięta przed naciśnięciem przycisku „OK”. W przeciwnym razie aktualizacja rozpocznie się ponownie.
8. System nawigacyjny zostanie automatycznie uruchomiony ponownie.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

bald
Bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
Imię: Mariusz
Chevi: Captiva LT 2010r
Silnik:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: bald » 21 wrz 2016, o 14:49

dobra robota :)

Metoda sprawdzona i teraz jest ok data sie pokazała

Tylko mała uwaga nie tworzymy katalogu aktualizacja tylko po prostu wypakowujemy pobrany plik bezpośrednio na karte sd i od razu mamy katalog upgrade,
wkładamy karte
przekrecamy kluczyk
czekamy na pojawienie sie menu
wybieramy model auta
klikamy upgrade
czekamy 30 sekund
wyciagamy karte
klikamy ok
zmieniamy ewentualnie jezyk bo u mnie wskoczyło na angielski
i data sie pojawia :)


Wielkie dzięki etac :ok: :piwo: :piwo:
Obrazek

smok70
Świeżak
Posty: 6
Rejestracja: 23 sty 2016, o 00:46
Imię: Krzysztof
Chevi: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: smok70 » 24 wrz 2016, o 19:44

Proszę o pomoc bo chyba coś źle robię:
rozpakowałem pliki i wrzuciłem na kartę sd katalog upgrade.
kartę wkładam do nawigacji, przekręcam kluczyk i nic.
co zrobiłem źle ?

bald
Bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
Imię: Mariusz
Chevi: Captiva LT 2010r
Silnik:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: bald » 25 wrz 2016, o 09:14

Spróbuj może sformatować karte i bezposrednio wypakować zawartośc na karte, u mnie nie było żadnych problemów
Obrazek

bubek4070
Bywalec
Posty: 124
Rejestracja: 20 sie 2013, o 18:00
Imię: darek
Chevi: captiva 2.0 D
Silnik:
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: bubek4070 » 25 wrz 2016, o 09:23

Włóż kartę przekręć kluczyk i na nawigacji naciśnij jednocześnie MENU i TRIP przytrzymaj ok 5s. nawigacja się zresetuje i będzie czytać z karty SD ja tak zrobiłem u siebie i pomogło data jest na nawigacji pozdrawiam

smok70
Świeżak
Posty: 6
Rejestracja: 23 sty 2016, o 00:46
Imię: Krzysztof
Chevi: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: smok70 » 25 wrz 2016, o 16:49

Dziękuję wszystkim za pomoc, po zmianie i sformatowaniu karty operacja się powiodła

Bulba
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 10 wrz 2016, o 15:06
Imię: Jan
Chevi: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: Bulba » 16 paź 2016, o 12:14

Potwierdzam - działa

mareksolarz1992
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 13 lis 2016, o 13:12
Imię: Marek
Chevi: Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: mareksolarz1992 » 14 lis 2016, o 23:42

U mnie też zadziałało. Wielkie dzięki za pomoc.

glang
Świeżak
Posty: 9
Rejestracja: 21 paź 2016, o 09:08
Imię: Grzegorz
Chevi: Captiva 2.4 B aut.
Silnik:
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: glang » 25 lis 2016, o 17:11

Panowie u mnie kaplica.
Po upgrade teraz cały czas uruchamia sie od nowa i ekran z windowsem na kilkasekund
Heelp!!
Nie mam nawet kamery cofania no i w kółko sie resetuje!

jelonpan
Świeżak
Posty: 7
Rejestracja: 27 kwie 2017, o 17:00
Imię: Andrzej
Chevi: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: jelonpan » 3 maja 2017, o 09:32

Witam
Aktualizacja działa jest nie najnowsza i aktualizuje do :
H/W : 0.24CDaE
S/W : 0,76S
O/S : 025
GPS 1,02.
a może ma ktoś nowszą aktualizację bo nie mogę znaleźć na necie np
Najnowsza wersja
(RM13)
H/W: 3.01CDaE
S/W: 3.04S
O/S: 2.02
GPS: 1.01

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 17153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: etac » 3 maja 2017, o 09:56

2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

jelonpan
Świeżak
Posty: 7
Rejestracja: 27 kwie 2017, o 17:00
Imię: Andrzej
Chevi: Captiva
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: jelonpan » 3 maja 2017, o 11:10

Ale po koreańsku jest system czy tylko instalka/strona próbował ktoś już ?
Ostatnio zmieniony 3 maja 2017, o 20:48 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto zapis z CYTUJ

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 17153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: etac » 3 maja 2017, o 11:57

Po pierwsze - nie cytujemy posta powyżej.

Dostałeś źródło - ktoś musi być pierwszy
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Brzoza
Aktywny
Posty: 57
Rejestracja: 7 paź 2017, o 21:34
Imię: Maciek
Chevi: CAPTIVA 2.0 2010
Silnik:
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: Brzoza » 30 lis 2017, o 13:34

Ja tego nie mogę z aktualizować, jak otworzyłem te pliki pobrane z neta to tam są tylko linki do jakiejś strony i trzeba płacić prawie 150 zł

bald
Bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
Imię: Mariusz
Chevi: Captiva LT 2010r
Silnik:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: bald » 30 lis 2017, o 17:43

wchodzisz w link klikasz na europe i zapisujesz na dysku po rozpakowaniu i wejsciu w katalog upgrade masz miec coś takiego :
Obrazek

w każdym katalogu sa pliki .BIN wiec nie wiem w co klikałeś ze jakieś linki Ci sie otwierały
Obrazek

Brzoza
Aktywny
Posty: 57
Rejestracja: 7 paź 2017, o 21:34
Imię: Maciek
Chevi: CAPTIVA 2.0 2010
Silnik:
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: Brzoza » 1 gru 2017, o 08:34

Jeżeli na komputerze klikniesz np. M12 to Cię skieruje na stronkę żeby płacić

bald
Bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
Imię: Mariusz
Chevi: Captiva LT 2010r
Silnik:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: bald » 3 gru 2017, o 16:35

U mnie nigdzie nie przekierowuje tylko otwiera sie okienko
Obrazek
Obrazek

Brzoza
Aktywny
Posty: 57
Rejestracja: 7 paź 2017, o 21:34
Imię: Maciek
Chevi: CAPTIVA 2.0 2010
Silnik:
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: Brzoza » 3 gru 2017, o 19:08

Pewnie nie masz na kompie programu do otwierania pliku an.bin

bald
Bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
Imię: Mariusz
Chevi: Captiva LT 2010r
Silnik:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: bald » 26 paź 2018, o 23:17

Obrazek

Brzoza
Aktywny
Posty: 57
Rejestracja: 7 paź 2017, o 21:34
Imię: Maciek
Chevi: CAPTIVA 2.0 2010
Silnik:
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: Brzoza » 31 gru 2018, o 11:37

U mnie to nie działa :nie:

Awatar użytkownika
Kosiu67
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: 21 sty 2017, o 20:49
Imię: Norbert
Chevi: Captiva 2,2D AWD
Silnik:
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Problemy z data w nawigacji

Post autor: Kosiu67 » 10 sty 2019, o 18:50

Niestety u mnie też nie działa. Ale pojawiła się nowa ciekawostka w ustawieniu "trip" jest okienko pod kompasem gdzie był wcześniej był napis "data przeglądu", a teraz pojawiają się dziwne daty typu 19-02-2096 czy 01-01-2110 i temu podobne. Ktoś może wie o co tutaj chodzi.

Patryk77
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 27 lip 2019, o 05:38
Imię: Patryk
Chevi: Captiva
Silnik: 2.2D,LTZ,184KM
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

Re: Problemy z datą w nawigacji

Post autor: Patryk77 » 17 paź 2019, o 18:44

Witam.Czy miał ktoś problem z navi ze cały czas się resetuje?Włącza się,wyświetla logo i restart.Stało mi się tak po wgraniu poprawki by była data i godzina w navi.

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 732
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Imię: Andrzej
Chevi: Cruze 1.8 LTZ+P+LPG/
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problemy z datą w nawigacji

Post autor: endriu333 » 6 gru 2019, o 12:26

Panowie odkopuję temat, chciałem przeprowadzić tą jakże się wydawało błahą operację - niestety samo ściągnięcie "aktualizacji" wgranie jej na sformatowaną kartę SD o pojemności16GB (format FAT32) objawiało się tym, że po włożeniu jej do auta nic się nie działo.... no i złapał mnie smuteczek ;)
To co próbowałem zrobić aby coś ruszyło: jeszcze raz sformatowałem kartę SD, pliki z rozpakowanego wgrywałem w 3 konfiguracjach tj. do folderu Aktualizacja, do folderu Upgrade no i prosto na główne drzewo. Oczywiście kilka razy przekręcałem zapłon, resetowałem navi za pomocą trip+menu i bez jakiegokolwiek efektu....jak podczas pracy urządzenia wyjmuję kartę SD to dostaję komunikat, że proszę czekać bo trwa wyjmowanie - znika po paru sekundach - więc wiadomo, że samo gniazdo działa.... skończyły mi się pomysły - pomożecie :) ???
a i jeszcze próbowałem ręcznie aktualizować za pomocą ustawień w nawigacji ale nic dosłownie nic się nie działo po kliknięciu przycisku Aktualizuj - tak jakby nie widział jednak plików do aktualizacji... dla przypomnienia moja captiva to 2012r.

Dodano po 38 minutach 10 sekundach:
Dobra jest mały postęp tj. doszedłem już do etapu gdzie (po przekręceniu kluczyka) niby chce się aktualizować, ale nie ma żadnego wyboru a naciskanie "aktualizuj" nic nie daje...
Załączniki
20191206_125428.jpg
struktura.PNG
struktura.PNG (2.56 KiB) Przejrzano 860 razy
Chevrolet Captiva MY2012 2.2 (184/210.3KM, 400/447.6Nm) ON / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas

frenc
Świeżak
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2019, o 19:01
Imię: Łukasz
Chevi: Captiva C140
Silnik: 2.2 diesel 184km
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Re: Problemy z datą w nawigacji

Post autor: frenc » 27 gru 2019, o 19:08

etac pisze:
20 wrz 2016, o 19:33
Temat:
W Chevrolet Captiva MY 2007-2015 może wystąpić problem z wyświetlaniem daty na ekranie podróży w systemie nawigacji; zamiast tego pokazuje się komunikat “sprawdzam datę”.

Dotyczy:
Wszystkich samochodów zweryfikowanych za pomocą VIN,

UWAGA: Nie wyłączaj systemu nawigacji podczas gdy nie zakończy się jego aktualizacja by zapobiec uszkodzeniu sprzętu. Jeżeli system nawigacyjny zostanie wyłączony przed zakończeniem aktualizacji mogą pojawić się błędy.

1. Ściągnij pliki z aktualizacją ze strony:
http://www.visionjoy.co.kr/notice_e.html
2. Rozpakuj pliki
3. Stwórz folder “Aktualizacja” na karcie SD i skopiuj wszystkie rozpakowane pliki do tego folderu.
4. Podłącz źródło prądu do akumulatora.
5. Włącz zapłon i włóż kartę SD do systemu nawigacji.
Note: System nawigacji samodzielnie przejdzie w tryb aktualizacji.
6. Zaznacz folder “Aplikacje” następnie naciśnij przycisk “AKTUALIZACJA”.
Note: Aktualizacja zajmie około 1 minuty.
7. Zostaniesz poinformowany o zakończeniu procesu aktualizacji za pomocą wiadomości. Należy upewnić się, że karta SD została usunięta przed naciśnięciem przycisku „OK”. W przeciwnym razie aktualizacja rozpocznie się ponownie.
8. System nawigacyjny zostanie automatycznie uruchomiony ponownie.
Witam. Zrobiłem według instrukcji i po aktualizacji systemu ekran zmienił kolor na czarny i mam wrażenie ze nie pokazuje wszystkich funkcji. Jak można to naprawić? Restart nic nie pomaga ani powtarzanie aktualizacji z karty ponownie.
Załączniki
IMG_9032.jpg

bald
Bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 4 sty 2016, o 22:03
Imię: Mariusz
Chevi: Captiva LT 2010r
Silnik:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Problemy z datą w nawigacji

Post autor: bald » 28 gru 2019, o 11:24

Cholera wie co tam sie dzieje z tą nawigacją, u mnie cały czas wariuje data. raz nie pokazuje nic raz pokazuje 2080/2030 i tak na zmiane co jakis czas, i dodatkowo w nawigacji nie pokazuje czasu do celu.
Na razie nie kombinuje nic bo nie mam pomysłów i w sieci też nie ma za wiele info.
Gdzieś czytałem ze pamięć wbudowana doje popalić ale nie wiem czy takie objawy by były.



Edit:

Właśnie znalazłem u kolegów rus ze nowa łatka wyszła która ma około 90Mb po rozpakowaniu, tą instalowałeś ? czy tą starą która miała 6Mb ?

https://translate.google.pl/translate?h ... 6139534%2F
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Captiva Kampanie serwisowe / Informacje techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość