Uszkodzenie półosi napędowej (silnik 2H0)
: 28 sie 2014, o 20:34
Objawy
Klienci mogą zgłaszać się z problemem pękniętej prawej półosi napędowej. Mogą być też zgłoszenia o braku możliwości przyspieszenia samochodu przy jednoczesnym utrzymaniu kontroli
nad skręcaniem i hamowaniem pojazdu.
Model:
Orlando MY2013, MY2014
Zakres:
Orlando – DK059483 – EK553116
Przyczyna;
Wada produkcyjna półosi dla samochodów z listy dostepnej w ASO
Działanie:
1. Sprawdzić numer LOT półosi, jeśli jest po punkcie granicznym, to część nie wymaga wymiany – zakończyć naprawę na tym etapie.
Ulepszenie na etapie produkcji
AT (29 listopada 2013)
MT (31 listopada 2013)
2. Jeśli numer LOT półosi, jest przed punktem granicznym, to dokonać wymiany zgodnie z instrukcją dostepna w ASO
Klienci mogą zgłaszać się z problemem pękniętej prawej półosi napędowej. Mogą być też zgłoszenia o braku możliwości przyspieszenia samochodu przy jednoczesnym utrzymaniu kontroli
nad skręcaniem i hamowaniem pojazdu.
Model:
Orlando MY2013, MY2014
Zakres:
Orlando – DK059483 – EK553116
Przyczyna;
Wada produkcyjna półosi dla samochodów z listy dostepnej w ASO
Działanie:
1. Sprawdzić numer LOT półosi, jeśli jest po punkcie granicznym, to część nie wymaga wymiany – zakończyć naprawę na tym etapie.
Ulepszenie na etapie produkcji
AT (29 listopada 2013)
MT (31 listopada 2013)
2. Jeśli numer LOT półosi, jest przed punktem granicznym, to dokonać wymiany zgodnie z instrukcją dostepna w ASO