Strona 1 z 1

Prośba o poradę przed zakupem

: 14 lut 2019, o 23:33
autor: leman5
Dzień dobry wszystkim.
Mam możliwość zakupu w dobrej cenie Captivy 2.2 D z 2013r 180 KM w automacie z przebiegiem >240 tyś. Auto jest pewne (sprzedaje kolega) znam jego historię. Z historii serwisowej wynika, że pierwsze 200 tyś Captiva zrobiła w ciągu dwóch pierwszych lat (latało an trasie Niemcy -Polska z jedną osobą na pokładzie). Do tej pory naprawiane były wg mnie drobnostki, Tj prawa piasta, zawór sterowania paliwa, zawieszenie i rozwiązany problem z DPF-em. Auto regularnie serwisowane. Do zrobienia na ten moment będzie wymiana łańcucha rozrządu. Zastanawiam się czy jest sens je kupować przy takim przebiegu? Czy też w ciągu następnych 20 tyś mogę się spodziewać dużych wydatków typu: wtryskiwcze, popychacze, skrzynia automatyczna itd. No i ile można jeszcze na niej pojeździć ? Nie mam zwyczaju zmienić auta co roku, a robię około 20 -25 tyś co roku. Doradźcie co ewentualnie jeszcze sprawdzić i czy się anagażowac :)

Re: Prośba o poradę przed zakupem

: 15 lut 2019, o 09:00
autor: przemo88
Samochód fajny, tylko dużo pali. Rozwiązany problem z dpf? czytaj to https://www.motofakty.pl/artykul/usuwan ... a-kar.html
Wszystko zależy za ile, a z drugiej strony, od handlarza lepszego nie kupisz, zawsze coś było lub będzie do dłubnięcia, nikt dobrego samochodu nie sprzedaje.

Re: Prośba o poradę przed zakupem

: 15 lut 2019, o 11:15
autor: leman5
No tak DPF zapewne się czknie, a może ktoś wie ile kosztuje ponowne wstawienie ?
Interesuje mnie również poziom cen przy wymianie łańcucha rozrządu poza ASO. Ktoś coś ?

Re: Prośba o poradę przed zakupem

: 20 mar 2019, o 22:12
autor: Kosiu67
Nowy DPF w serwisie kosztuje 9 tys.

Re: Prośba o poradę przed zakupem

: 27 mar 2019, o 22:45
autor: John Wayne
chyba nie trzeba kupować nowego, wystarczy regenerowany... ja zrobiłem na swoim 80 tys. i działa jak nowy.