Spark LT 1.2 z Szwajcarii

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adammalecki
Specjalista
Posty: 473
Rejestracja: 6 wrz 2018, o 17:33
Reputacja: 10
Imię: Adam
Samochód: Cruze LS+MR,Spark LT
Silnik: 1.6 124KM, 1.2 84KM
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Spark LT 1.2 z Szwajcarii

Post autor: adammalecki » 29 sie 2020, o 13:36

No i stało się...
Po długich poszukiwaniach udało mi się pozyskać Sparka.
Kolorek GAZ (White Olimpic) czyli tak jak mój dotychczasowy Cruze. I " sportowy" pakiet stylistyczny.
Mam nadzieję że parka będzie się "chowała" lepiej ;)
Nie jest to igła i wymaga trochę pracy. Liczę tu bardzo na pomoc i radę obecnych na forum Sparkowczów...
Pierwsze moje zapytanie dotyczy demontażu relingów które wymagają odnowienia. Chodzi jedynie o te aluminiowe belki. Czy ktoś może mi doradzić jak je można zdemontować?
Czy tak jak podejrzewam trzeba odkręcić mocowania pod podsufitką czy też istnieje jakiś prostszy sposób?
Nic nie jest szczególnie trudne, jeżeli podzielisz to na małe zadania.
- Henry Ford

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 23829
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 255
Imię: Krzysztof
Samochód: Hyundai Tucson
Silnik: 1.6T 150KM
LPG: NIE
Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Spark LT 1.2 z Szwajcarii

Post autor: etac » 29 sie 2020, o 14:59

Tylko po zdjęciu podsufitki, przynajmniej rozkręcenia jej brzegów.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

wojtiix
Świeżak
Posty: 23
Rejestracja: 8 sty 2020, o 13:08
Reputacja: 0
Imię: Wojciech
Samochód: Spark
Silnik: 1.2
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Spark LT 1.2 z Szwajcarii

Post autor: wojtiix » 29 sie 2020, o 21:43

Niestety, żeby je zdjąć trzeba zdjąć podsufitkę. Miałem w planach też reanimować swoje, ale póki co zabrakło weny. Nie widziałem na żywo zdjętych relingów, ale po schematach i zdjęciach wydaje się, że reling po zdjęciu jest nierozbieralny. Miałem nadzieję na czyszczenie i proszkowe malowanie, ale chyba nie da rady, gdyż zostają części plastikowe. W związku z tym zastanawiałem się, czy nie próbować pomalować tego "na samochodzie". Może ktoś ma jakieś doświadczenia.

Tutaj przykładowe foty:
https://www.scbvehicledismantlers.co.uk ... il/-/1615/

dzida
Aktywny
Posty: 66
Rejestracja: 18 maja 2019, o 15:39
Reputacja: 0
Imię: Rafał
Samochód: Spark LT
Silnik: 1,2
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Spark LT 1.2 z Szwajcarii

Post autor: dzida » 29 sie 2020, o 22:51

Tylko jak chcesz malować, to pamiętaj o 1 ważnej rzeczy:
https://youtu.be/t8lnCA8PHJM?t=56 :D :D) :lol: :piwo3:

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 23829
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 255
Imię: Krzysztof
Samochód: Hyundai Tucson
Silnik: 1.6T 150KM
LPG: NIE
Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Spark LT 1.2 z Szwajcarii

Post autor: etac » 29 sie 2020, o 23:04

Czyli amelinium nie pomalujesz 😁
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
adammalecki
Specjalista
Posty: 473
Rejestracja: 6 wrz 2018, o 17:33
Reputacja: 10
Imię: Adam
Samochód: Cruze LS+MR,Spark LT
Silnik: 1.6 124KM, 1.2 84KM
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Re: Spark LT 1.2 z Szwajcarii

Post autor: adammalecki » 29 sie 2020, o 23:33

Miałem nadzieję że te elementy środkowe, właśnie aluminiowe są rozłączne. Malowanie na samochodzie jest pewnie przy dobrym oklejeniu możliwe. Zwłaszcza że, w moim przypadku relingów nie będę raczej używać. I chodzi wyłącznie o efekt natury estetycznej.
Nic nie jest szczególnie trudne, jeżeli podzielisz to na małe zadania.
- Henry Ford

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spark Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości