Tam są opisane modele, których nie stosuje się w laczkach, bo są to inne rozmiary.
Wszystko zależy po jakich drogach się poruszasz. Ja w tym samochodzie ze względu na bajery typu ABS i TC zdecydowałem się na opony całoroczne klasy premium Goodyear Vector 4 Seasons G2 po to są te układy, żeby działały i rzeczywiście w tym roku miały co robić.
W przyszłym roku przetestuje Nokian WeatherProff, które mam założone z tyłu.
Z niższej półki polecam Nexen N'Blue 4 Season, dobry wybór cenowy, w lato nie było z nimi problemu w zimę nie przetestowałem ze względu na łysy bieżnik musiałem wymienić, ale podobno zdają egzamin, poprzedni właściciel zjeździł je do dętki, z tyłu zaś jakieś chińszczyzny poszły na śmietnik po pierwszym deszczu zarzucały tył auta
Ogólnie z własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że w warunkach zimowych całoroczne premium nie ustępują oponom zimowym, za to w lato czuje, że są jakby zbyt miękkie i dłużej hamują, zrywają przyczepność na deszczu przy ostrzejszym ruszaniu, można z tym żyć, ale jak chcesz jeździć wyścigowo radzę założyć letnie i polecę tutaj Dunlop SP Sport Bluresponse, które nawet podczas deszczu nie mają problemu z hamowaniem ani ruszaniem
Tak więc po zimie pozostaję przy całorocznych
