Lacetti .Oryginalne przebiegi

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
ODPOWIEDZ
krzych1b
Fachman
Posty: 2582
Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
Reputacja: 33
Imię: Krzysztof
Samochód: NUBIRA /Lacetti
Silnik: 1.8 F18D3 121KM
LPG: Tech
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: krzych1b » 26 sty 2020, o 17:49

Jakie macie oryginalne (sprawdzone) przebiegi w swoich Lacetonach?
Należałoby podać rok produkcji ,pochodzenie,pojemność ,nowy ew.sprowadzony .
Kieruje mną nierobienie grochu z kapustą w innych postach i ciekawośc przy jakim przebiegu robiliście remont silnika.
Chociaż krowie dasz kakao , nie udoisz czekolady.

Bunioopl
Fachman
Posty: 4684
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Reputacja: 23
Imię: Mariusz
Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: Bunioopl » 26 sty 2020, o 17:59

A jak sprawdzić oryginalny przebieg?

Awatar użytkownika
chocisz
Specjalista
Posty: 496
Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
Reputacja: 18
Imię: wojtas
Samochód: Lacetti
Silnik: F18D3
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: chocisz » 26 sty 2020, o 19:36

Program DiagnozNK1v23b_SiriusD42_Mileage_IgnCnt do pobrania ze strony:
https://moylacetti.ru/kak-uznat-probeg-avtomobilya/
bezposredni link:
https://moylacetti.ru/wp-content/upload ... IgnCnt.zip

krzych1b
Fachman
Posty: 2582
Rejestracja: 28 lis 2017, o 19:24
Reputacja: 33
Imię: Krzysztof
Samochód: NUBIRA /Lacetti
Silnik: 1.8 F18D3 121KM
LPG: Tech
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: krzych1b » 26 sty 2020, o 19:47

1.6 i 1.4 sprawdzisz ale F18D3 i TSED 1.8 już nie.
Może ktoś z forumowiczów coś znalazł, bo ja dość długo szukałem w necie i nie znalazłem do mojego silnika.
Chociaż krowie dasz kakao , nie udoisz czekolady.

GoLL@B
Profesjonalista
Posty: 580
Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
Reputacja: 1
Imię: Krzysiek
Samochód: Daewoo Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: W-w/Dz-n
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: GoLL@B » 22 paź 2020, o 22:27

U mnie pękło w zeszłym tygodniu 400tyś. Czy prawdziwy, pewności nie mam, ale jeśli nie to może być tylko większy :)
Zakupiłem go z przebiegiem niecałych 159tyś.
IMG_20201014_082458MP.jpg
Silnik drugi, wyremontowany, pierwszy klękł przy 310tyś. Nie opłacało się już go za bardzo regenerować. Praktycznie wszystko na LPG (z dokumentów wynika, że samochód miał wkładane LPG miesiąc po wyjeździe z salonu).

Awatar użytkownika
chocisz
Specjalista
Posty: 496
Rejestracja: 17 gru 2019, o 19:13
Reputacja: 18
Imię: wojtas
Samochód: Lacetti
Silnik: F18D3
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: chocisz » 23 paź 2020, o 19:11

400tys to za dużo powiedziane, sercem samochodu jest silnik, który zakończył żywotność przy 310tys i to jest max

GoLL@B
Profesjonalista
Posty: 580
Rejestracja: 18 sie 2014, o 19:06
Reputacja: 1
Imię: Krzysiek
Samochód: Daewoo Lacetti
Silnik:
Lokalizacja: W-w/Dz-n
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: GoLL@B » 23 paź 2020, o 19:28

Wszystko zależy, jakie jest Twoje kryterium końca żywotności. Jeśli już koniec uszczelki pod głowicą, to stało się to jeszcze wcześniej (ok. 250tyś km). Nie ma też pewności, że przebieg jest prawdziwy - samochód używany, więc nigdy jej nie ma :)

Przy 310tyś znów (tylko albo aż) padła uszczelka pod głowicą. Wina moja, bo to przeoczona awaria nagrzewnicy i następnie długa podróż po autostradzie. Niestety nie mamy kontrolki poziomu płynu chłodniczego, a wskazówka wskoczyła na czerwone pole dopiero podczas zjazdu z autostrady, więc nic nie zauważyłem, a ile tak jechałem, to nie wiem.

Silnika nie opłacało się naprawiać ponieważ jak się okazało podczas demontażu głowicy przy 250tyś, silnik był już po poważnych przejściach - miał kiedyś zerwany rozrząd, a naprawa nie była 'super profesjonalna', aczkolwiek jeździł.

Przy przebiegu 310tyś stwierdziłem, że nie ma co go już regenerować, bo głowica pękła w dwóch miejscach na gwintach świec.

strowger
Bywalec
Posty: 137
Rejestracja: 25 mar 2014, o 23:36
Reputacja: 1
Imię: Robert
Samochód: Nubira
Silnik: F18D3
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: strowger » 5 gru 2020, o 07:50

Trochę nie na temat... Ale odnośnie żywotności. Polonezem 1.6GSi z 1999 zrobiłem 440 tysięcy bez remontu. To ten z filmu Złomnika.

Samochód oddalem do muzeum rok temu. Nawet oleju nie brał, a jeździł na LPG. Silnik nadal żwawy.

Nubira F18D3: wymiana pierścieni i uszczelniaczy przy 100kkm i niedawno przy 200kkm.

Silnik dalej chleje olej. Taka to wspaniała konstrukcja.

Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
papieju
Wymiatacz
Posty: 1681
Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
Reputacja: 23
Imię: Marcin
Samochód: Nubira kombi 1.8 LPG
Silnik:
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: papieju » 5 gru 2020, o 15:05

Polonez się trafił wyjątkowy

zbyg
Aktywny
Posty: 98
Rejestracja: 11 lut 2014, o 20:10
Reputacja: 0
Imię: Zbyszek
Samochód: Lacetti SX1,6 SE1,4
Silnik:
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: zbyg » 8 gru 2020, o 22:01

245kkm, remont silnika przy 228kkm - uszczelka pod głowicą dała za wygraną. Zagazowany przy około 60 - 70kkm, nie pamiętam dokładnie.

dlugi134
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 27 maja 2018, o 20:14
Reputacja: 0
Imię: Tomasz
Samochód: Lacetti
Silnik: 1,4 DOHC
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: dlugi134 » 3 lut 2022, o 20:41

Swojego odziedziczyłem od teścia. Ma dopiero 98 tys. Rok 2009.

wojtekpaterski
Aktywny
Posty: 77
Rejestracja: 19 mar 2019, o 20:27
Reputacja: 5
Imię: Wojciech
Samochód: Nubira
Silnik: F18d3 121
LPG: Stag 300
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Lacetti .Oryginalne przebiegi

Post autor: wojtekpaterski » 20 mar 2022, o 20:51

Ja swojego kupiłem przy 134 tyś. Aktualnie na blacie jest 250 tyś. Zdążyłem zrobić 3x rozrząd pospawać kolektor wydechowy zrobić klapy wirowe w ssącym zrobić głowice bo wypalił się zawór 1x amorki przód i 2x amorki tył. Ilości końcówek drążków stabilizatora klocków i tarcz nie śliczne :D ot taki fartowny egzemplarz
Nigdy nie wiesz co zrobi świr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lacetti/Nubira Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość