FAQ działu Orlando

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 5058
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Reputacja: 72
Imię: Robert
Samochód: Kia Proceed
Silnik: 1,4 T
Inny samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

FAQ działu Orlando

Post autor: huri_khan » 4 lis 2013, o 20:56

Ten wątek będzie zawierał informacje o najczęstszych błędach/usterkach, które są związane z Orlando.
Wypowiedzi w tym wątku będą dopisywane do pierwszego postu a następnie kasowane celem uporządkowania tematu.

Prosimy o zgłaszanie usterek w następującej formie:
Opisujemy problem, następnie wyjaśniamy przyczynę jeżeli jest możliwość. Podajemy rozwiązanie problemu czy to w formie opisowej, fotograficznej lub podajemy link do opisu. Ewentualnie ostatecznym rozwiązaniem może być TTTM (Ten Typ Tak Ma)

1. Korozja tylnej klapy bagażnika w miejscu styku z ozdobną listwą w której umieszczone jest oświetlenie tablicy rejestracyjnej.
Odpowiedź: Naprawa na gwarancji oraz montaż gumowych podkładek.

2. Znikający drugi bieg w silniku 1.6
Odpowiedź: Naprawa synchronizatorów - akcja serwisowa.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło :)

Awatar użytkownika
comtv
Stały bywalec
Posty: 203
Rejestracja: 14 sie 2013, o 18:31
Reputacja: 0
Imię: Jarek
Samochód: było ORL 1.8 LPG LT+
Silnik:
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: FAQ działu Orlando

Post autor: comtv » 8 sie 2014, o 23:27

Zgodnie z tematem wątku postaram się przedstawić zbiorczo wszelkie dotychczasowe moje problemy z Orlando - auto z kwietnia 2012 i ok. 75 tys. km przebiegu:

1. Opadający co kilkaset kilometrów wskaźnik poziomu paliwa - problem od początku - dotyczy tylko aut z LPG - nie usunięta usterka do dziś
2. Dwukrotnie złamany kluczyk - wymiana na gwarancji
3. Uszkodzony czujnik pozycjonowania wałka rozrządu przy 55 tys. km (objawy: świeci check engine, brak pełnej mocy) - wymiana na gwarancji, czas naprawy ok. 1,5 godz. w serwisie
4. Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej przy 73 tys. km (objawy: świeci check engine, innych objawów brak) - wymiana na gwarancji, czas naprawy ok. 1,5 godz. w serwisie
5. Korozja tylnej klapy w okolicach srebrnej ozdobnej listwy - przy ok 40 tys. km - - naprawa na gwarancji - malowanie klapy, czas naprawy ok. 3 dni
6.Wyrwany gumowy pas pod przednim zderzakiem - z mojej winy - koszt naprawy ok. 70 zł,- w MMCars

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości