Strona 1 z 1
Motor 9/2016
: 29 lut 2016, o 15:09
autor: etac
![20160229_150544[1].jpg](./download/file.php?id=2571)
- 20160229_150544[1].jpg (3.15 MiB) Przejrzano 3172 razy
![20160229_150534[1].jpg](./download/file.php?id=2570)
- 20160229_150534[1].jpg (3.12 MiB) Przejrzano 3172 razy
Re: Motor 9/2016
: 29 lut 2016, o 16:35
autor: ŁukaszW
czemu to bokiem jest

możesz to poprawić

Dzięki

Re: Motor 9/2016
: 29 lut 2016, o 16:44
autor: etac
nie mam skanera, wiec to są zdjęcia. Otwórz, zapisz, a potem oglądaj na swoim kompie.
Sorki za niedogodności, można się wybrać do kiosku - cena 1.99
Re: Motor 9/2016
: 29 lut 2016, o 22:13
autor: wszim
Re: Motor 9/2016
: 29 lut 2016, o 22:33
autor: Regulus
Ciekawe, dlaczego nie polecają silników 1.4? Mamy w klubie takiego Olka? No i rozbrajające, że ogólne koszty serwisu lpg i diesla są podobne - z obok regenerowana dumasa za 3 500 i problem z dpf... no ale porównywalne, bo przecież coroczny przegląd z lpg o 60 złotych droższy i filterki trzeba wymieniać...
Re: Motor 9/2016
: 29 lut 2016, o 22:38
autor: wszim
Jak to nie polecają? W tekście napisane "silnik 1,4 - i ten polecamy". Potem oczywiście w tabelce na końcu polecają 1,8 no ale cóż widocznie chłopaki się gubią.

Re: Motor 9/2016
: 29 lut 2016, o 22:58
autor: Regulus
To też, ale ja źle przeczytałem: "nie polecamy".
Re: Motor 9/2016
: 1 mar 2016, o 07:16
autor: paulr
I lata produkcji od 2012 a znajomy ma 2011

Re: Motor 9/2016
: 2 mar 2016, o 10:56
autor: rajtkezjusz
Jak ktoś chce,to artykuł z Orlando do pobrania pod linkiem ,format xps
http://hostuje.net/file.php?id=f612945e ... 8179641352
lub