Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
-
- Aktywny
- Posty: 94
- Rejestracja: 26 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 1
- Imię: Miłosz
- Samochód: Orlando LT+ lpg
- Silnik: 1.8 + lpg
- Lokalizacja: lodz
- Kontakt:
Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Od jakiegoś czasu rozglądam się za swoim Olkiem...
Przeglądam oferty porównuje, analizuje itp.
Podczas przeglądania aut zastanawia minie czasem jedna rzecz, przebiegi aut.
Zakładam że są prawdziwe, auta kupione w Polsce, polski serwis, itp. nie opłaca się chyba podrabiać bo łatwo sprawdzić.
I tu pytanie klucz, czemu tak dużo ludzi pozbywa się aut z przebiegiem poniżej/do 100 tys (chyba większość ofert) ?
Być może głupie pytanie ale osobiście jak bym miał auto 5 letnie i młodsze poniżej 100 tyś, to bym nim jeszcze trochę pojeździł bo:
kupiłem go w salonie, jest pewny, nie bity, więc po co mam go wymieniać...
Dobra zakładam że społeczeństwo się tak szybko bogaci ze wymieniają sobie autka na nowe co 70 tyś
albo przy tym przebiegu może awarię są już na tyle kosztowe że lepiej go sprzedać ?
Stąd pytanie jaka naprawa/naprawy i przy jakim przebiegu najbardziej odchudziły portfel ?
Przeglądam oferty porównuje, analizuje itp.
Podczas przeglądania aut zastanawia minie czasem jedna rzecz, przebiegi aut.
Zakładam że są prawdziwe, auta kupione w Polsce, polski serwis, itp. nie opłaca się chyba podrabiać bo łatwo sprawdzić.
I tu pytanie klucz, czemu tak dużo ludzi pozbywa się aut z przebiegiem poniżej/do 100 tys (chyba większość ofert) ?
Być może głupie pytanie ale osobiście jak bym miał auto 5 letnie i młodsze poniżej 100 tyś, to bym nim jeszcze trochę pojeździł bo:
kupiłem go w salonie, jest pewny, nie bity, więc po co mam go wymieniać...
Dobra zakładam że społeczeństwo się tak szybko bogaci ze wymieniają sobie autka na nowe co 70 tyś
albo przy tym przebiegu może awarię są już na tyle kosztowe że lepiej go sprzedać ?
Stąd pytanie jaka naprawa/naprawy i przy jakim przebiegu najbardziej odchudziły portfel ?
- etac
- Prezes
- Posty: 23823
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 254
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Hyundai Tucson
- Silnik: 1.6T 150KM
- LPG: NIE
- Inny samochód: Toyota Yaris Hybrid
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Pozbywa się bo mysli ze jak Chevrolet odszedł to bedą problemy z autem.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Profesjonalista
- Posty: 766
- Rejestracja: 5 gru 2013, o 17:35
- Reputacja: 0
- Imię: paweł
- Samochód: Brak:-(
- Silnik:
- Lokalizacja: świony
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
ja chcę sprzedać olka napisałem w dzieła sprzedam.
o jego Historii znajdziesz trochę tutaj na forum. uważam że auto jest OK.
A sprzedaję bo już mi się trochę nudzi wożenie powietrza. Na wakacje jak jeździliśmy w 4 osoby to był ok tego roku jedziemy w 3 i i tak olek miał stać pod domem przez ten czas bo mniejszym samochodem wychodzi taniej (a przy np 4-5 tysiącach kilometrów 2 litry na setkę już da się odczuć)
o jego Historii znajdziesz trochę tutaj na forum. uważam że auto jest OK.
A sprzedaję bo już mi się trochę nudzi wożenie powietrza. Na wakacje jak jeździliśmy w 4 osoby to był ok tego roku jedziemy w 3 i i tak olek miał stać pod domem przez ten czas bo mniejszym samochodem wychodzi taniej (a przy np 4-5 tysiącach kilometrów 2 litry na setkę już da się odczuć)
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5066
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 74
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
tobi85 nie wiem z jakim silnikiem szukasz tego Olka, ja mam 1.8 w Cruzie więc prawie to samo
Przejechane obecnie mam 130 tys km wymienione poza gwarancją :
- cewka zapłonowa,
- uszczelki chłodnicy oleju,
- naprawiana głowica + uszczelnienia zaworów
Więcej możesz poczytać w tym temacie
viewtopic.php?f=64&t=64&view=unread#unread
Przejechane obecnie mam 130 tys km wymienione poza gwarancją :
- cewka zapłonowa,
- uszczelki chłodnicy oleju,
- naprawiana głowica + uszczelnienia zaworów
Więcej możesz poczytać w tym temacie
viewtopic.php?f=64&t=64&view=unread#unread
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Aktywny
- Posty: 94
- Rejestracja: 26 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 1
- Imię: Miłosz
- Samochód: Orlando LT+ lpg
- Silnik: 1.8 + lpg
- Lokalizacja: lodz
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Jak się zacząłem rozglądać za tą marką to tez na tym myślałem ale tam większość części jest z oplaetac pisze:Pozbywa się bo mysli ze jak Chevrolet odszedł to bedą problemy z autem.
Jeśli to jest główna przyczyna to dla mnie jako kupującego to dobra wiadomość
dzięki, huri_khan
- comtv
- Stały bywalec
- Posty: 203
- Rejestracja: 14 sie 2013, o 18:31
- Reputacja: 0
- Imię: Jarek
- Samochód: było ORL 1.8 LPG LT+
- Silnik:
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Ja przejechałem niecałe 120.000 km od kwietnia 2012. Na gwarancji dwa lata temu wymiana jednego z kół wariatora zmiennych faz rozrzadu, trzy lata temu wymiana jakiegoś czujnika (zapomniałem jakiego) i malowanie klapy bagażnika (korozja). Poza tym spokój.
Od gwarancji, która skonczyła się niecały rok temu to wymieniłem niedawno kontrolkę od gazu, tą w kabinie bo pokazywała często głupoty. Wymiana kosztawała chyba 150 zł. Być może znowu czeka mnie wymiana wariatora, bo czasem przy odpalaniu słychać taki charakterysztyczny chrobot.
Od gwarancji, która skonczyła się niecały rok temu to wymieniłem niedawno kontrolkę od gazu, tą w kabinie bo pokazywała często głupoty. Wymiana kosztawała chyba 150 zł. Być może znowu czeka mnie wymiana wariatora, bo czasem przy odpalaniu słychać taki charakterysztyczny chrobot.
-
- Aktywny
- Posty: 94
- Rejestracja: 26 sty 2016, o 22:03
- Reputacja: 1
- Imię: Miłosz
- Samochód: Orlando LT+ lpg
- Silnik: 1.8 + lpg
- Lokalizacja: lodz
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Ciekawi mnie na ile te silniki z kl7 wytrzymają z instalacją lpg od początku, czy 250-300 tyś jest osiąganie, ale tu na forum chyba nie ma jeszcze nikogo kto by tyle przejechał...
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 22:36
- Reputacja: 0
- Imię: Krzys
- Samochód: Orlando 2.0 163km
- Silnik:
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Orlando 2.0 163 KM, rok 2011, najechane od nowości 185 000 km
- przy 110 000 km pękło cięgło wycieraczek w podszybiu - spiąłem opaską i działa do dziś
- przy 170 000 km pociekła chłodnica silnika - koszt 300 zł, wymiana we własnym zakresie
- obecnie powoli odzywa się dwumasa, ale jeszcze chyba trochę polatam.
Poza tym nic, średnie, długodystansowe spalanie było 6,7 l/100 km, teraz oscyluje koło 7,5 l
- przy 110 000 km pękło cięgło wycieraczek w podszybiu - spiąłem opaską i działa do dziś
- przy 170 000 km pociekła chłodnica silnika - koszt 300 zł, wymiana we własnym zakresie
- obecnie powoli odzywa się dwumasa, ale jeszcze chyba trochę polatam.
Poza tym nic, średnie, długodystansowe spalanie było 6,7 l/100 km, teraz oscyluje koło 7,5 l
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 22:36
- Reputacja: 0
- Imię: Krzys
- Samochód: Orlando 2.0 163km
- Silnik:
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
o proszę - prawie 2 lata minęły...
najechane 250 000, dalej nic, oprócz pierdół typu czyszczenie zacisków hamulcowych, bo nie odbijały, padają losowo czujniki cofania, ogólnie czołg nie do zajechania
najechane 250 000, dalej nic, oprócz pierdół typu czyszczenie zacisków hamulcowych, bo nie odbijały, padają losowo czujniki cofania, ogólnie czołg nie do zajechania
-
- Świeżak
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 22:36
- Reputacja: 0
- Imię: Krzys
- Samochód: Orlando 2.0 163km
- Silnik:
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
update: w trakcie jazdy stracił moc, kupa białego dymu, potem już nie odpalił; zero błędów na komputerze, analiza parametrów silnika (niskie ciśnienie na szynie podczas kręcenia) doprowadziła do uszkodzonego wtryskiwacza
-
- Profesjonalista
- Posty: 820
- Rejestracja: 28 cze 2015, o 14:31
- Reputacja: 0
- Imię: Robert
- Samochód: Orlando LPG automat
- Silnik:
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
U kolegi z kl7 320 tys. dwa paski rozrządu pompa wody, raz uszczelniania chodnica olejowa, raz wymieniana z tytułu korozji, raz regulowane zawory 10 szklanek, olej wymieniany co 15 20 tysięcy, wymienia instalacja LPG BRC z tytułu wypalonych styków przy komputerze ( usytuowanie ) , przewód układu chłodzenia od korpusu termostatu do przepustnicy oraz przewody nagrzewnicy tam gdzie wpięta instalacja gazowa (ciągłe przecieki na trójnikach. Aktualnie termostat. Podejrzewam że sprawy układu chłodzenia spowodowane ze w okresie letnim był zalewany wodą.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2019, o 22:23 przez Regulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: stoków
Powód: stoków
- pablo1
- Profesjonalista
- Posty: 666
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 23:06
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: cruze LT
- Silnik: 1.6 124 km benzyna
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Kolega ma 220 tysięcy na orlando. Instalacja brc od nowosci. Wtryski i reduktor wymieniony przy około 140 tysiącach. Rozrząd zgodnie z serwisem. Luzy w normie były przy wymianie rozrządu. Opcja KL7.
pablo1
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15465
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
88tys , w okresie gwarancji wymienione przednie amortyzatory(stuki), zespół pedałów (luz na pedale sprzęgła na boki), 2x wyciek oleju z silnika, 1 wyciek ze skrzyni. Koszt 0zł bo gwarancja. Po gwarancji bez żadnych awarii, tylko koszty eksploatacji.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Fachman
- Posty: 4991
- Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
- Reputacja: 35
- Imię: Mariusz
- Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
- Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
- LPG: BRC SQ24 Genius 1500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Ile przejechaliście i jaka awaria kosztowała najwięcej ?
Przebieg 230tyś
Przy 215 wymiana silnika koszt około 5tyś z robotą. (kawałek ukruszonej świecy wpadł do cylindra i go porysował). Przy wymianie silnima wymieniony rozrząd, wtrysku LPG, filtry, olej, świece. Wszystko w tej cenie.
Reszta to pierdoły.
Przy 215 wymiana silnika koszt około 5tyś z robotą. (kawałek ukruszonej świecy wpadł do cylindra i go porysował). Przy wymianie silnima wymieniony rozrząd, wtrysku LPG, filtry, olej, świece. Wszystko w tej cenie.
Reszta to pierdoły.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości