Strona 1 z 1
Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 19 maja 2024, o 13:14
autor: krzycho40
Witam wszystkich i zwracam się trochę z nie typowym pytaniem,jestem posiadaczem tego modelu od 2018 r. przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo. Testy zderzeniowe w sieci i 5 gwiazdek. Ale także dotarłem do informacji o tym modelu w gazecie motoryzacyjnej Auto Świat i była zamieszczona informacja , że testy zderzeniowe w tym modelu ,jako nieliczne przeprowadzano przy prędkości 70 km/h,nie wiem ile to w tym prawdy ale pismo motoryzacyjne zacne pewnie dobrze zredagowane przed drukiem.Większosc pojazdów nowych to 50 km/h myślę że różnica degradacji pojazdu przy tych prędkościach będzie znaczącą. Czy forumowicze i użytkownicy tego modelu spotkały się z taką informacją.
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 19 maja 2024, o 13:33
autor: etac
tu są oficjalne wyniki
https://www.euroncap.com/en/results/che ... ando/10962
oraz zasady wykonywania testów w danym roku dla pojazdów. Nie robi się testu w innych warunków w zależności od modelu bo to nie ma sensu.
A co do Auto Świat i ich podejścia do motoryzacji nie będę się wypowiadał bo nie wiem jak mocna jest cenzura na tym forum.
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 20 maja 2024, o 07:42
autor: huri_khan
Wiesz że w tym samochodzie są "zabójcze" poduszki powietrzne ?
Zatem jeżeli bezpieczeństwo jest priorytetem to kup inny samochód

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 20 maja 2024, o 17:49
autor: krzycho40
Dobra porada użytkownika forum Chevroleta by go nie kupować...

ale dzięki za porady
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 20 maja 2024, o 20:20
autor: dokia
Ale to Ty wymyślasz jakieś problemy. Każde auto ma wady, każda marka. Gdyby tak dzielić włos na czworo i szukać tych minusów, to zostaje rower a może nawet trampki

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 21 maja 2024, o 00:50
autor: BeKa
rower ma problemy z silnikiem z bmw panewki z gównolitu a pb ma padjące upg
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 21 maja 2024, o 09:06
autor: huri_khan
krzycho40 pisze: ↑20 maja 2024, o 17:49
Dobra porada użytkownika forum Chevroleta by go nie kupować...

ale dzięki za porady
Ja tylko wczytałem się w twój post i napisałeś poniższe zdanie, które jednoznacznie wskazuje ze bezpieczeństwo jest priorytetem.
"przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo."
Zatem poczytaj wątki jak koledzy piszą listy do organów zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną konsumentów UOKiK, UDT o elementach poduszek powietrznych, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Jeżeli bezpieczeństwo nie jest jednak priorytetem i Twoje zdanie, źle zrozumiałem, to Orlando jest solidnym samochodem.
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 21 maja 2024, o 09:22
autor: dokia
BeKa pisze: ↑21 maja 2024, o 00:50
rower ma problemy z silnikiem z bmw panewki z gównolitu a pb ma padjące upg
Miałam na myśli taki rower gdzie jest się rowerzystą

a nie że auto. Pisałam o rowerze przez W, to tam chyba silnika nie ma innego niż elektryczny w modelach seniorów.
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 21 maja 2024, o 09:28
autor: bubu1769
Silniki elektryczne w rowerach to dość nowy wynalazek.
Wcześniej były montowane silniki spalinowe, a nawet parowe, tak też powstały motocykle.
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 21 maja 2024, o 18:20
autor: krzycho40
huri_khan pisze: ↑21 maja 2024, o 09:06
krzycho40 pisze: ↑20 maja 2024, o 17:49
Dobra porada użytkownika forum Chevroleta by go nie kupować...

ale dzięki za porady
Ja tylko wczytałem się w twój post i napisałeś poniższe zdanie, które jednoznacznie wskazuje ze bezpieczeństwo jest priorytetem.
"przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo."
Zatem poczytaj wątki jak koledzy piszą listy do organów zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną konsumentów UOKiK, UDT o elementach poduszek powietrznych, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Jeżeli bezpieczeństwo nie jest jednak priorytetem i Twoje zdanie, źle zrozumiałem, to Orlando jest solidnym samochodem.
Wierz jakbym wiedział w 2018 jak kupowałem mojego Olka że poduszki firmy TAKATA montowane w wielu markach pojazdów na całym świecie mają wadę fabryczną ,to pewnie bym nie kupił ,ja zadałem pytanie dotyczące informacji zamieszczonej w AUTO MOTO dotyczące przeprowadzenia testów zderzeniowych tego modelu i czy ktoś z użytkowników z taką informacją się spotkał
Dodano po 8 minutach 16 sekundach:
etac pisze: ↑19 maja 2024, o 13:33
tu są oficjalne wyniki
https://www.euroncap.com/en/results/che ... ando/10962
oraz zasady wykonywania testów w danym roku dla pojazdów. Nie robi się testu w innych warunków w zależności od modelu bo to nie ma sensu.
A co do Auto Świat i ich podejścia do motoryzacji nie będę się wypowiadał bo nie wiem jak mocna jest cenzura na tym forum.
Takie informacje są mi znane , ale co mnie interesowało to prędkość podczas przeprowadzenia testu takiej informacji nie ma. Widnieją testy zderzeniowe różnych marek i niektórzy podczas testu podają predkość najazdu pojazdu ,i są różne 50 km/h..60 km/h ..i spotkałem także 67km/h . Nie jest reguła że wszystkie pojazdy mają najazd podczas testu 50 km/h , dlatego zadałem takie pytanie jeżeli nie masz takiej wiedzy to wróżenie z fusów
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
: 21 maja 2024, o 19:33
autor: etac
Na stronie masz podane warunki wykonania testu. Różnice wynikają już z kraju który ten test wykonuje i stąd mogą być różne informacje. EURONCAP robi jest w sposób jednakowy dla każdego pojazdu, ale Australia czy Ameryka może mieć te zasady inne.
Oczywiście pseudoredaktorzy nie wiedzą o tym gdyż żaden z nich nawet nie kończył szkół technicznych, a piszą to co jest łapiące czytelnika, albo kto jest sponsorem strony.
Jak się znają to wiemy. Przecież jeden z redaktorów tym turbo powiedział że Chevrolet Lacetti to w prostej linii następca Daewoo Lanos, co wiemy że prawdą nie jest.