Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
ODPOWIEDZ
krzycho40
Aktywny
Posty: 51
Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
Reputacja: 0
Imię: KRZYSZTOF
Samochód: orlando
Silnik: 1.8 140 KM benz.
LPG: LPG BRC
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: krzycho40 » 19 maja 2024, o 13:14

Witam wszystkich i zwracam się trochę z nie typowym pytaniem,jestem posiadaczem tego modelu od 2018 r. przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo. Testy zderzeniowe w sieci i 5 gwiazdek. Ale także dotarłem do informacji o tym modelu w gazecie motoryzacyjnej Auto Świat i była zamieszczona informacja , że testy zderzeniowe w tym modelu ,jako nieliczne przeprowadzano przy prędkości 70 km/h,nie wiem ile to w tym prawdy ale pismo motoryzacyjne zacne pewnie dobrze zredagowane przed drukiem.Większosc pojazdów nowych to 50 km/h myślę że różnica degradacji pojazdu przy tych prędkościach będzie znaczącą. Czy forumowicze i użytkownicy tego modelu spotkały się z taką informacją.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24292
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 272
Imię: Krzysztof
Samochód: Lexus LBX
Silnik: 1.5 Hybrid
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: etac » 19 maja 2024, o 13:33

tu są oficjalne wyniki https://www.euroncap.com/en/results/che ... ando/10962

oraz zasady wykonywania testów w danym roku dla pojazdów. Nie robi się testu w innych warunków w zależności od modelu bo to nie ma sensu.

A co do Auto Świat i ich podejścia do motoryzacji nie będę się wypowiadał bo nie wiem jak mocna jest cenzura na tym forum.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 5144
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Reputacja: 80
Imię: Robert
Samochód: Kia Proceed
Silnik: 1,4 T
Inny samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: huri_khan » 20 maja 2024, o 07:42

Wiesz że w tym samochodzie są "zabójcze" poduszki powietrzne ?
Zatem jeżeli bezpieczeństwo jest priorytetem to kup inny samochód ;)
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło :)

krzycho40
Aktywny
Posty: 51
Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
Reputacja: 0
Imię: KRZYSZTOF
Samochód: orlando
Silnik: 1.8 140 KM benz.
LPG: LPG BRC
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: krzycho40 » 20 maja 2024, o 17:49

Dobra porada użytkownika forum Chevroleta by go nie kupować... :piwo3: ale dzięki za porady

Awatar użytkownika
dokia
fachowa i pyskata diablica
Posty: 4374
Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
Reputacja: 117
Imię: Dorota
Samochód: Opel Insignia
Silnik: PB B20NHT 260KM
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: dokia » 20 maja 2024, o 20:20

Ale to Ty wymyślasz jakieś problemy. Każde auto ma wady, każda marka. Gdyby tak dzielić włos na czworo i szukać tych minusów, to zostaje rower a może nawet trampki :)
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.

BeKa
Bywalec
Posty: 172
Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
Reputacja: 22
Imię: Bartosz
Samochód: Evanda
Silnik: 2.0 L88
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: BeKa » 21 maja 2024, o 00:50

rower ma problemy z silnikiem z bmw panewki z gównolitu a pb ma padjące upg

Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 5144
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Reputacja: 80
Imię: Robert
Samochód: Kia Proceed
Silnik: 1,4 T
Inny samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: huri_khan » 21 maja 2024, o 09:06

krzycho40 pisze:
20 maja 2024, o 17:49
Dobra porada użytkownika forum Chevroleta by go nie kupować... :piwo3: ale dzięki za porady
Ja tylko wczytałem się w twój post i napisałeś poniższe zdanie, które jednoznacznie wskazuje ze bezpieczeństwo jest priorytetem.
"przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo."

Zatem poczytaj wątki jak koledzy piszą listy do organów zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną konsumentów UOKiK, UDT o elementach poduszek powietrznych, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Jeżeli bezpieczeństwo nie jest jednak priorytetem i Twoje zdanie, źle zrozumiałem, to Orlando jest solidnym samochodem.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło :)

Awatar użytkownika
dokia
fachowa i pyskata diablica
Posty: 4374
Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
Reputacja: 117
Imię: Dorota
Samochód: Opel Insignia
Silnik: PB B20NHT 260KM
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: dokia » 21 maja 2024, o 09:22

BeKa pisze:
21 maja 2024, o 00:50
rower ma problemy z silnikiem z bmw panewki z gównolitu a pb ma padjące upg
Miałam na myśli taki rower gdzie jest się rowerzystą 🤗 a nie że auto. Pisałam o rowerze przez W, to tam chyba silnika nie ma innego niż elektryczny w modelach seniorów.
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.

Awatar użytkownika
bubu1769
Administrator
Posty: 6275
Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
Reputacja: 398
Imię: Bartłomiej
Samochód: Aveo T250
Silnik: 1.4 101KM
Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: bubu1769 » 21 maja 2024, o 09:28

Silniki elektryczne w rowerach to dość nowy wynalazek.
Wcześniej były montowane silniki spalinowe, a nawet parowe, tak też powstały motocykle.

krzycho40
Aktywny
Posty: 51
Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
Reputacja: 0
Imię: KRZYSZTOF
Samochód: orlando
Silnik: 1.8 140 KM benz.
LPG: LPG BRC
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: krzycho40 » 21 maja 2024, o 18:20

huri_khan pisze:
21 maja 2024, o 09:06
krzycho40 pisze:
20 maja 2024, o 17:49
Dobra porada użytkownika forum Chevroleta by go nie kupować... :piwo3: ale dzięki za porady
Ja tylko wczytałem się w twój post i napisałeś poniższe zdanie, które jednoznacznie wskazuje ze bezpieczeństwo jest priorytetem.
"przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo."

Zatem poczytaj wątki jak koledzy piszą listy do organów zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną konsumentów UOKiK, UDT o elementach poduszek powietrznych, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Jeżeli bezpieczeństwo nie jest jednak priorytetem i Twoje zdanie, źle zrozumiałem, to Orlando jest solidnym samochodem.
Wierz jakbym wiedział w 2018 jak kupowałem mojego Olka że poduszki firmy TAKATA montowane w wielu markach pojazdów na całym świecie mają wadę fabryczną ,to pewnie bym nie kupił ,ja zadałem pytanie dotyczące informacji zamieszczonej w AUTO MOTO dotyczące przeprowadzenia testów zderzeniowych tego modelu i czy ktoś z użytkowników z taką informacją się spotkał

Dodano po 8 minutach 16 sekundach:
etac pisze:
19 maja 2024, o 13:33
tu są oficjalne wyniki https://www.euroncap.com/en/results/che ... ando/10962

oraz zasady wykonywania testów w danym roku dla pojazdów. Nie robi się testu w innych warunków w zależności od modelu bo to nie ma sensu.

A co do Auto Świat i ich podejścia do motoryzacji nie będę się wypowiadał bo nie wiem jak mocna jest cenzura na tym forum.
Takie informacje są mi znane , ale co mnie interesowało to prędkość podczas przeprowadzenia testu takiej informacji nie ma. Widnieją testy zderzeniowe różnych marek i niektórzy podczas testu podają predkość najazdu pojazdu ,i są różne 50 km/h..60 km/h ..i spotkałem także 67km/h . Nie jest reguła że wszystkie pojazdy mają najazd podczas testu 50 km/h , dlatego zadałem takie pytanie jeżeli nie masz takiej wiedzy to wróżenie z fusów

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 24292
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Reputacja: 272
Imię: Krzysztof
Samochód: Lexus LBX
Silnik: 1.5 Hybrid
LPG: NIE
Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe

Post autor: etac » 21 maja 2024, o 19:33

Na stronie masz podane warunki wykonania testu. Różnice wynikają już z kraju który ten test wykonuje i stąd mogą być różne informacje. EURONCAP robi jest w sposób jednakowy dla każdego pojazdu, ale Australia czy Ameryka może mieć te zasady inne.
Oczywiście pseudoredaktorzy nie wiedzą o tym gdyż żaden z nich nawet nie kończył szkół technicznych, a piszą to co jest łapiące czytelnika, albo kto jest sponsorem strony.

Jak się znają to wiemy. Przecież jeden z redaktorów tym turbo powiedział że Chevrolet Lacetti to w prostej linii następca Daewoo Lanos, co wiemy że prawdą nie jest.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość