Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
-
- Aktywny
- Posty: 51
- Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
- Reputacja: 0
- Imię: KRZYSZTOF
- Samochód: orlando
- Silnik: 1.8 140 KM benz.
- LPG: LPG BRC
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Witam wszystkich i zwracam się trochę z nie typowym pytaniem,jestem posiadaczem tego modelu od 2018 r. przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo. Testy zderzeniowe w sieci i 5 gwiazdek. Ale także dotarłem do informacji o tym modelu w gazecie motoryzacyjnej Auto Świat i była zamieszczona informacja , że testy zderzeniowe w tym modelu ,jako nieliczne przeprowadzano przy prędkości 70 km/h,nie wiem ile to w tym prawdy ale pismo motoryzacyjne zacne pewnie dobrze zredagowane przed drukiem.Większosc pojazdów nowych to 50 km/h myślę że różnica degradacji pojazdu przy tych prędkościach będzie znaczącą. Czy forumowicze i użytkownicy tego modelu spotkały się z taką informacją.
- etac
- Prezes
- Posty: 24450
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 279
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
tu są oficjalne wyniki https://www.euroncap.com/en/results/che ... ando/10962
oraz zasady wykonywania testów w danym roku dla pojazdów. Nie robi się testu w innych warunków w zależności od modelu bo to nie ma sensu.
A co do Auto Świat i ich podejścia do motoryzacji nie będę się wypowiadał bo nie wiem jak mocna jest cenzura na tym forum.
oraz zasady wykonywania testów w danym roku dla pojazdów. Nie robi się testu w innych warunków w zależności od modelu bo to nie ma sensu.
A co do Auto Świat i ich podejścia do motoryzacji nie będę się wypowiadał bo nie wiem jak mocna jest cenzura na tym forum.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5158
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 80
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Wiesz że w tym samochodzie są "zabójcze" poduszki powietrzne ?
Zatem jeżeli bezpieczeństwo jest priorytetem to kup inny samochód
Zatem jeżeli bezpieczeństwo jest priorytetem to kup inny samochód
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Aktywny
- Posty: 51
- Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
- Reputacja: 0
- Imię: KRZYSZTOF
- Samochód: orlando
- Silnik: 1.8 140 KM benz.
- LPG: LPG BRC
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Dobra porada użytkownika forum Chevroleta by go nie kupować... ale dzięki za porady
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4391
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 117
- Imię: Dorota
- Samochód: Jaguar E-Pace 2020
- Silnik: PB Jaguar Ingenium 2.0t 250KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Ale to Ty wymyślasz jakieś problemy. Każde auto ma wady, każda marka. Gdyby tak dzielić włos na czworo i szukać tych minusów, to zostaje rower a może nawet trampki
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
-
- Bywalec
- Posty: 173
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 14:08
- Reputacja: 23
- Imię: Bartosz
- Samochód: Evanda
- Silnik: 2.0 L88
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
rower ma problemy z silnikiem z bmw panewki z gównolitu a pb ma padjące upg
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5158
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 80
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Ja tylko wczytałem się w twój post i napisałeś poniższe zdanie, które jednoznacznie wskazuje ze bezpieczeństwo jest priorytetem.
"przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo."
Zatem poczytaj wątki jak koledzy piszą listy do organów zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną konsumentów UOKiK, UDT o elementach poduszek powietrznych, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Jeżeli bezpieczeństwo nie jest jednak priorytetem i Twoje zdanie, źle zrozumiałem, to Orlando jest solidnym samochodem.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
- dokia
- fachowa i pyskata diablica
- Posty: 4391
- Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
- Reputacja: 117
- Imię: Dorota
- Samochód: Jaguar E-Pace 2020
- Silnik: PB Jaguar Ingenium 2.0t 250KM
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Miałam na myśli taki rower gdzie jest się rowerzystą a nie że auto. Pisałam o rowerze przez W, to tam chyba silnika nie ma innego niż elektryczny w modelach seniorów.
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 6380
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 416
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Silniki elektryczne w rowerach to dość nowy wynalazek.
Wcześniej były montowane silniki spalinowe, a nawet parowe, tak też powstały motocykle.
Wcześniej były montowane silniki spalinowe, a nawet parowe, tak też powstały motocykle.
-
- Aktywny
- Posty: 51
- Rejestracja: 14 sty 2019, o 17:45
- Reputacja: 0
- Imię: KRZYSZTOF
- Samochód: orlando
- Silnik: 1.8 140 KM benz.
- LPG: LPG BRC
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Wierz jakbym wiedział w 2018 jak kupowałem mojego Olka że poduszki firmy TAKATA montowane w wielu markach pojazdów na całym świecie mają wadę fabryczną ,to pewnie bym nie kupił ,ja zadałem pytanie dotyczące informacji zamieszczonej w AUTO MOTO dotyczące przeprowadzenia testów zderzeniowych tego modelu i czy ktoś z użytkowników z taką informacją się spotkałhuri_khan pisze: ↑21 maja 2024, o 09:06Ja tylko wczytałem się w twój post i napisałeś poniższe zdanie, które jednoznacznie wskazuje ze bezpieczeństwo jest priorytetem.
"przed zakupem chciałem się jak najwięcej dowiedzieć, i ostatecznie decyzja czy zakupić było bezpiecznienstwo."
Zatem poczytaj wątki jak koledzy piszą listy do organów zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną konsumentów UOKiK, UDT o elementach poduszek powietrznych, które stanowią śmiertelne zagrożenie.
Jeżeli bezpieczeństwo nie jest jednak priorytetem i Twoje zdanie, źle zrozumiałem, to Orlando jest solidnym samochodem.
Dodano po 8 minutach 16 sekundach:
Takie informacje są mi znane , ale co mnie interesowało to prędkość podczas przeprowadzenia testu takiej informacji nie ma. Widnieją testy zderzeniowe różnych marek i niektórzy podczas testu podają predkość najazdu pojazdu ,i są różne 50 km/h..60 km/h ..i spotkałem także 67km/h . Nie jest reguła że wszystkie pojazdy mają najazd podczas testu 50 km/h , dlatego zadałem takie pytanie jeżeli nie masz takiej wiedzy to wróżenie z fusówetac pisze: ↑19 maja 2024, o 13:33tu są oficjalne wyniki https://www.euroncap.com/en/results/che ... ando/10962
oraz zasady wykonywania testów w danym roku dla pojazdów. Nie robi się testu w innych warunków w zależności od modelu bo to nie ma sensu.
A co do Auto Świat i ich podejścia do motoryzacji nie będę się wypowiadał bo nie wiem jak mocna jest cenzura na tym forum.
- etac
- Prezes
- Posty: 24450
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 279
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: Chevrolet Orlando testy zderzeniowe
Na stronie masz podane warunki wykonania testu. Różnice wynikają już z kraju który ten test wykonuje i stąd mogą być różne informacje. EURONCAP robi jest w sposób jednakowy dla każdego pojazdu, ale Australia czy Ameryka może mieć te zasady inne.
Oczywiście pseudoredaktorzy nie wiedzą o tym gdyż żaden z nich nawet nie kończył szkół technicznych, a piszą to co jest łapiące czytelnika, albo kto jest sponsorem strony.
Jak się znają to wiemy. Przecież jeden z redaktorów tym turbo powiedział że Chevrolet Lacetti to w prostej linii następca Daewoo Lanos, co wiemy że prawdą nie jest.
Oczywiście pseudoredaktorzy nie wiedzą o tym gdyż żaden z nich nawet nie kończył szkół technicznych, a piszą to co jest łapiące czytelnika, albo kto jest sponsorem strony.
Jak się znają to wiemy. Przecież jeden z redaktorów tym turbo powiedział że Chevrolet Lacetti to w prostej linii następca Daewoo Lanos, co wiemy że prawdą nie jest.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość