Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 30 gru 2019, o 12:13

Witam wszystkich.
Jestem zdecydowany na zakup Orlando 2012 1.8 LT + fabryczne LPG.
Dużo czytałem i jestem przekonany, że to optymalny wybór. ;) Mamy Rezzo 2.0 CDX i "nigdy" nas nie zawiódł. ;)
Od razu pytanie do Was.
Czy wizyta w ASO załatwia kwestie sprawdzenia przed zakupem czy są elementy, na które szczególnie trzeba zwrócić uwagę?
A może ktoś z Warszawy miałby ochotę i czas pomóc mi w oględzinach?
Pozdrawiam Lemon. ;)
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 31 gru 2019, o 08:31

Typowe dolegliwości egzemplarza:
- jeżeli jest to auto z polskiego salonu to sprawdzić czy ma wersję silnika KL7 (twarda głowica do gazu), jeżeli nie jest KL7(nie jest to "fabryczna LPG" ) to pomierzyć luz zaworowy, to samo gdy ma KL7 ale przebieg powyżej 150tys
- czy nie ma problemu z uruchamianiem po dłuższym postoju (reduktor LPG do regeneracji lub wymiany)
- czy jest rdza lub purchle pod chromami na klapie (poprawili to chyba dopiero w 2013), podobnie zaglądnąć pod boczne plastiki
- czy przy uruchomieniu zimnego silnika nie ma przez dłuższy czas (dłużej niż 1..2s) dźwięku jakby z diesla (KZFR do wymiany)
- zaglądnij w zbiornik płynu czy nie ma olejowego osadu (przesiąki na chłodnicy oleju )
- wycieki oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem (wady fabryczne wykonania bloku)
- stan wydechu może być już kiepski, zwrócić uwagę na stan elastycznego łącznika
- stan misy osłonnej zbiornika LPG będzie już zapewne wersji agonalnej(rdza) lub już jej nie będzie :) wtedy zweryfikować stan ochrony korozyjnej zbiornika LPG

Reszta to jak w każdym innym używanym aucie.

Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 31 gru 2019, o 16:10

Bardzo dziękuję za informacje.
Teraz będę jeszcze mądrzejszy przy oględzinach ;)
Rozumiem, że KL to początek VIN, a KZFR to koła zmiennych faz rozrządu? Jak wygląda regulacja luzów zaworowych? Bo teraz mam zagwozdkę. Czy lepiej kupić auto z KL7 z przebiegiem 200kkm czy KL1 z przebiegiem 170kkm?
Bo wypadałoby przy jednym i drugim sprawdzić / regulować luzy. Jak często przy KL1 będzie konieczna ich regulacja? Będę wdzięczny za Wasze zdanie.
Pozdrawiam Lemon. ;)
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 18890
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Samochód: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: etac » 31 gru 2019, o 16:24

Kolego Lemon!!!
Nie ma czegoś takiego jak KL1 czy KL7 do wyboru!!!

KL7 to kod wyposażenia samochodu, taki sam jak halogeny, rodzaj skrzyni biegów, typ radia, w tym przypadku to opcja przystosowania silnika do LPG.

KL1 to pierwsze trzy znaki kodu VIN mówiące o producencie Chevrolet na Europe, z 17 znakowego kodu VIN.

Przestańcie szerzyć te bzdury po świecie.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Awatar użytkownika
szczuplin
Fachman
Posty: 2011
Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
Imię: Szczuplin
Samochód: Cruze, Aveo T300
Silnik: 1.8 F18D4 141KM 1.2 86 km
LPG: STAG4 Q-Box+
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: szczuplin » 31 gru 2019, o 16:32

Krzysiek to po prostu niewiedza. Bądź spokojny.

Regulacja luzów znajdź temat na forum. Jest on dość rozległy.

Co do silnika zależy jakie przeznaczenie, ile kilometrów rocznie. Wiadomo KL7 jest fajnym tematem pod warunkiem wiarygodności przebiegu. Zwykła głowica jest z czasem problematyczna. Także masz zagwozdkę.

Pochwal się tym co ty chcesz kupić. Chyba to nie tajemnica.

Ps. co znaczy fabryczne LPG w twoim mniemaniu?
Ostatnio zmieniony 1 sty 2020, o 01:12 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie widza = niewiedza, zagwostkę = zagwozdkę
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 31 gru 2019, o 17:12

KL7 to nie są pierwsze litery VIN. Pytałeś co można sprawdzić w ASO. No właśnie tą opcję zdekoduje tylko ASO. Jeżeli chcesz auto w gazie to lepiej mieć KL7. Wtedy regulacja po 150 tys albo nigdy. W zagazowanym silniku bez twardej głowicy masz kosztowną zabawę z regulacją co ok 30..50 tys.

Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 31 gru 2019, o 17:51

szczuplin pisze:
31 gru 2019, o 16:32
Krzysiek to po prostu nie widza. Bądź spokojny.
Przyznaję, że niewiedza. Stąd błędne założenie, że KL 7 to początek VIN. Teraz już zrozumiałem. ;)
Regulacja luzów znajdź temat na forum. Jest on dość rozległy.
Chętnie poczytam, znam tylko w Uno ;)
Co do silnika zależy jakie przeznaczenie, ile kilometrów rocznie. Wiadomo KL7 jest fajnym tematem pod warunkiem wiarygodności przebiegu. Zwykła głowica jest z czasem problematyczna. Także masz zagwostkę.

Pochwal się tym co ty chcesz kupić. Chyba to nie tajemnica.
Jasne, że nie tajemnica.
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
Lub
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18

Generalnie to 1.8 benzyna + gaz. 2011-13. Budżet do 30000,- Jestem z Lublina.

Ps. co znaczy fabryczne LPG w twoim mniemaniu?
Fabryczna czyli montowana zanim auto dotrze do salonu.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2019, o 17:58 przez wszim, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawa formatowania BBCODE - nie rób bałaganu
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 31 gru 2019, o 18:02

Nie ma takiej instalacji w chevroletach. "fabryczna" to do silnika fabrycznie przystosowanego do zasilania z LPG/CNG jest zakładana rynkowa instalacja LPG w salonie przed wydaniem auta klientowi. W fabryce prócz opcji KL7 i być może też innego oprogramowania ECM i BCM nie było nigdy zakładanego LPG. W orlandach w polskich salonach były montowane instalacje z wtryskiem pośrednim BRC Sq24.11 , SQ32 i chyba SQ p&p. Najwięcej SQ24.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 18890
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Samochód: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: etac » 31 gru 2019, o 18:11

Lemon pisze:
31 gru 2019, o 17:51


Jasne, że nie tajemnica.
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
Lub
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18

Generalnie to 1.8 benzyna + gaz. 2011-13. Budżet do 30000,- Jestem z Lublina.

Ps. co znaczy fabryczne LPG w twoim mniemaniu?
Fabryczna czyli montowana zanim auto dotrze do salonu.
Poproś VIN, to coś posprawdzam.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 31 gru 2019, o 18:18

Do tego https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet ... 1d91d76e18
jest VIN KL1YF7559CK680414

Dodano po 3 minutach 50 sekundach:
W rocznikach 2012 nie było jeszcze ciemnionych tylnych szyb :(

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 18890
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Samochód: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: etac » 31 gru 2019, o 18:40

ten jest z KL7. I ma bogatą historie serwisową. Kupiony w Gdańsku.

Dziwne bo nie ma KL7 na początku VIN :rotfl: :D)
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 31 gru 2019, o 19:27

Bogatą historię czyli..wszystko naprawili, czy były dzwony?

Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 31 gru 2019, o 19:49

etac pisze:
31 gru 2019, o 18:40
ten jest z KL7. I ma bogatą historie serwisową. Kupiony w Gdańsku.

Bogatą lecz typową czy dyskwalufikującą?

Dziwne bo nie ma KL7 na początku VIN :rotfl: :D)
Faktycznie dziwne :D)
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 31 gru 2019, o 19:54

Lemon naucz się używać cytatów w klamrach bbcode bo nie będę ciągle poprawiać.

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 18890
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Samochód: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: etac » 1 sty 2020, o 00:22

wszim pisze:
31 gru 2019, o 19:27
Bogatą historię czyli..wszystko naprawili, czy były dzwony?
Dużo naprawiono.
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Bunioopl
Fachman
Posty: 4174
Rejestracja: 13 lis 2016, o 20:57
Imię: Mariusz
Samochód: Orlando 1.8 LPG LT+
Silnik: 1.8 2HO, 141KM Pb
LPG: BRC SQ24 Genius 1500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Bunioopl » 1 sty 2020, o 19:50


wszim pisze:
Dodano po 3 minutach 50 sekundach:
W rocznikach 2012 nie było jeszcze ciemnionych tylnych szyb :(
Wojtku.... Ja mam z 2012 i mam ciemne szybyObrazek

Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 1 sty 2020, o 22:06

etac pisze:
31 gru 2019, o 18:11

Poproś VIN, to coś posprawdzam.
KL1YF7559DK016820
Z innego ogłoszenia.

https://m.olx.pl/oferta/chevrolet-orlan ... n=1&page=3

Proszę o sprawdzenie ;)
Może to jego szukam?
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 18890
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Samochód: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: etac » 2 sty 2020, o 10:14

Ten też jest krajowy i z KL7
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 9 sty 2020, o 21:14

Witam. Odgrzeję temat.
Niestety, auto po które miałem jechać w przyszłym tygodniu, po przesłaniu dokładnych zdjęć od sprzedającego chyba odpadnie. Min. przez nienaturalnie odstający i niespasowany przedni zderzak sugeruje stłuczkową przeszłość i dodatkowe koszty naprawy.
Stąd moja jeszcze jedna prośba o sprawdzenie VIN.
KL1YF7559BK173967
Orlando stoi w Piasecznie w AAAAuto. Niby polski salon z LPG.
Po tego miałbym jeszcze nie daleko. Bo jest jeszcze w Olsztynie, ale może najpierw te co bliżej. 😏
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam Lemon.
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

jungu
Bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 24 lis 2019, o 10:39
Imię: Adam
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8
LPG: LPG
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: jungu » 10 sty 2020, o 07:33

To, że ma taki zderzak to pół biedy, przy oględzinach auta będziesz wiedział na co bardziej zwrócić uwagę, sprawdź pas przedni, mocowanie halogenów, może ktoś go tylko docisnął na parkingu i spinki puściły. Raczej bałbym się takich idealnych bo tam nie wiadomo, co naprawiali.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2020, o 08:38 przez Mandrol, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: bał bym = bałbym + polskie znaki

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 10 sty 2020, o 09:08

Też mi się tak wydaje. Ja sam ostatniego lata, parkując najechałem na ukrytą w trawie betonową donicę i mi zderzak się wypsnął z zaczepów i nie da się go idealnie już ustawić, może coś się naciągnęło. Olałem bo nie widać za bardzo, ale jak się ktoś zacznie doktoryzować to i dzwon z tego wyczaruje.

Awatar użytkownika
dokia
fachowa i pyskata diablica
Posty: 2507
Rejestracja: 22 lip 2019, o 14:58
Imię: Dorota
Samochód: Opel Insignia
Silnik: PB A20NHT 220KM
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: dokia » 10 sty 2020, o 09:26

Dokładnie. Poza tym auto, które jeździ lat kilka to nie jeździ po pustych drogach i nie parkuje na pustych parkingach. Auto jest do jeżdżenia i różne rzeczy mogą się zdarzyć. Jak auto z polskiego salonu to wszystko do sprawdzenia. Ja bym się bała tych sprowadzanych bo to już mogą być ulepy nieziemskie.
Każdy, kogo spotykasz, toczy bitwę, o której nic nie wiesz. Bądź życzliwy. Zawsze.

Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 10 sty 2020, o 19:39

jungu pisze:
10 sty 2020, o 07:33
To, że ma taki zderzak to pół biedy, przy oględzinach auta będziesz wiedział na co bardziej zwrócić uwagę, sprawdź pas przedni, mocowanie halogenów, ...
Szkoda tylko, że mam prawie 200 km do auta.
Tak wiem, rzadko kiedy fajne auto jest w tym samym mieście co kupujący. ;)

Jeszcze nie potrafię wrzucać zdjęć z mms'a bo bym Wam pokazał defekty.

Dodano po 5 minutach :
wszim pisze:
10 sty 2020, o 09:08
... Olałem bo nie widać za bardzo, ale jak się ktoś zacznie doktoryzować to i dzwon z tego wyczaruje.
Sprzedającemu też to nie przeszkadza. Niestety mojej żonie już tak 😝.
Dzwona się nie obawiam bo to można sprawdzić. Bardziej dodatkowych kosztów już po zakupie.

Dodano po 6 minutach 29 sekundach:
dokia pisze:
10 sty 2020, o 09:26
Jak auto z polskiego salonu to wszystko do sprawdzenia.
No właśnie tylko jak był robiony w ASO.
dokia pisze:
10 sty 2020, o 09:26
Ja bym się bała tych sprowadzanych bo to już mogą być ulepy nieziemskie.
Dlatego właśnie biorę pod uwagę tylko krajowe z KL7. 😏

Dodano po 30 minutach :
To ten zderzak.
Załączniki
SAVE_20200110_201156.jpeg
SAVE_20200110_201306.jpeg
Resized_20200108_151005_7195.jpeg
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

Awatar użytkownika
wszim
Administrator
Posty: 13598
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Imię: Wojtek
Samochód: Orlando LT
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: wszim » 10 sty 2020, o 20:22

Prawie jak u mnie :Y No choć może nie aż tak bardzo. :zastanawiasie:

Lemon
Świeżak
Posty: 26
Rejestracja: 27 gru 2019, o 13:16
Imię: Piotr
Samochód: Orlando
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM Benz.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Witam serdecznie. Przesiadka z Rezzo do Orlando. ;)

Post autor: Lemon » 28 sty 2020, o 08:27

Witam ponownie.
Temat zakupu Orlando w dalszym ciągu jest aktualny.
Jeden ze sprzedających, na prośbę o kod silnika zakodowany w numerze VIN podał mi coś takiego "Silnik 1.8 oznaczenie F18D4119779KA (2H0)".
Rozumiem, że nie oto mi chodziło? Chciałem się dowiedzieć czy to "silnik pod LPG".
Pozdrawiam Lemon.
Orlando 1.8 LTZ Pb+LPG 2011/161000
Fiat Uno 1.5 SX Turbo K16 91' Custon :D)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Orlando Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość