Dwa oblicza Cruze

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maro
Profesjonalista
Posty: 920
Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
Reputacja: 0
Imię: Marek
Samochód: Cruze 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dwa oblicza Cruze

Post autor: maro » 4 gru 2014, o 22:01

Czy wy też tak macie...
Jednego dnia mam wrażenie, że cruzak chodzi tak leciutko, super odpowiada na pedał gazu, ma taką werwe a za chwile mam wrażenie że jest toporny, muli i jakoś zupełnie inaczej chodzi...

Może już paranoje mam.

Silnik 1.6/113km

{:/

Awatar użytkownika
kemoiz
Wymiatacz
Posty: 1327
Rejestracja: 24 paź 2013, o 17:46
Reputacja: 1
Imię: Łukasz
Samochód: Cruze HB LT+ MY14
Silnik: 1.8, 141KM, Pb
LPG: BRC 24.11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dwa oblicza Cruze

Post autor: kemoiz » 4 gru 2014, o 22:22

Też tak mam. Głównie objawia się to tym, że przy przyspieszaniu z niskich obrotów potrafi zachowywać się bardzo różnie. Tak jakby raz miał 1500kg a innym razem 1300.

Awatar użytkownika
huri_khan
Zasłużony dla forum
Posty: 5237
Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
Reputacja: 91
Imię: Robert
Samochód: Kia Proceed
Silnik: 1,4 T
Inny samochód: Ford Mondeo
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: Dwa oblicza Cruze

Post autor: huri_khan » 4 gru 2014, o 22:24

maro, zostaw go na tydzień wypróbuj komunikację miejską.
Za tydzień zasiądź za kółkiem i wybaczysz mu bolączki :twisted:
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło :)

Awatar użytkownika
maro
Profesjonalista
Posty: 920
Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
Reputacja: 0
Imię: Marek
Samochód: Cruze 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dwa oblicza Cruze

Post autor: maro » 4 gru 2014, o 22:31

Łukasz, dokładnie tak jak to opisałeś. Raz lata jak piórko a innym razem mam wrażenie że ciągnę przyczepę...

Awatar użytkownika
XaRaDaS
Zasłużony dla forum
Posty: 7705
Rejestracja: 20 sie 2013, o 11:17
Reputacja: 9
Imię: Andrzej
Samochód: Orlando LTZ
Silnik: 1.8 2H0, 141 KM, benz.
Lokalizacja: WX
Kontakt:

Re: Dwa oblicza Cruze

Post autor: XaRaDaS » 5 gru 2014, o 10:40

huri_khan pisze:maro, zostaw go na tydzień wypróbuj komunikację miejską.
Za tydzień zasiądź za kółkiem i wybaczysz mu bolączki :twisted:
W Warszawie nie da się korzystać z komunikacji miejskiej :x no chyba, że jest się po trasie metra :D)
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
maro
Profesjonalista
Posty: 920
Rejestracja: 13 kwie 2014, o 02:39
Reputacja: 0
Imię: Marek
Samochód: Cruze 1.6
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dwa oblicza Cruze

Post autor: maro » 29 gru 2014, o 00:11

Przy minusowej temperaturze działa perfekt. O co może chodzic?

Awatar użytkownika
wszim
Zasłużony dla forum
Posty: 15495
Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
Reputacja: 146
Imię: Wojtek
Samochód: był orlando
Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
LPG: BRC SQ24
Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Dwa oblicza Cruze

Post autor: wszim » 29 gru 2014, o 09:33

Temperatura powietrza i wilgotność ma spory wpływ na pracę i moc silnika. Im chłodniejsze powietrze tym jest gęstsze a co za tym idzie w tej samej objętości zawiera więcej tlenu, poprawia się więc napełnianie cylindrów, a to daje odczuwalny przyrost momentu obrotowego. Zwiększona wilgoć w powietrzu również poprawia warunki, stabilizuje, poprawia sprawność (więcej energii w suw mniej w ciepło) gdzieś nawet stosuje się natrysk mgły wodnej do dolotu, trzeba poszukać w googlu. Najgorsze warunki to wysoka temp powietrza i powietrze suche. Z drugiej strony przy bardzo niskich temperaturach tez nie jest dobrze bo powietrze jest właśnie bardzo suche i zwiększają się wszelkie opory - toczenia i całej ruchomej mechaniki przeniesienia napędu.
Obrazek Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cruze Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość